mismika
במידה ונהניתם מהקריאה, או, ויש לכם הראות על אופן הכתיבה שלי אשמח שתכתבו לי וכך אוכל להשתפר! תזכרו לעשות מעשים טובים כדי לקבל בחזרה.

זימון אושר

mismika 13/11/2020 729 צפיות 4 תגובות
במידה ונהניתם מהקריאה, או, ויש לכם הראות על אופן הכתיבה שלי אשמח שתכתבו לי וכך אוכל להשתפר! תזכרו לעשות מעשים טובים כדי לקבל בחזרה.

לכל דבר יש סוף. מה שמשנה זה האם הוא מגיע מוקדם או מאוחר. לכל משפט, החלטה, פעולה, שיחה, נגיעה, טעימה ומחשבה. הכול מגעיע עם סוף והתחלה. הכול נשלט על ידינו. אפילו אם נדמה שלא. ההחלטות שלנו, ההשקפה שלנו על דברים, זה מה שאחראי על סופו של כל סיפור. כל תחושה נעימה שבאה לבסוף חולפת. כך גם כל תחושה רעה או מתישה שמבקרת אותנו גם כן, תלך. חשוב לזכור שגם לאנשים הכי קטנים יש אפשרות לעשות את הדברים הכי גדולים. חוכמה, ניסיון או יופי לא תמיד קובעים גורלו של אדם. אני מאמינה שכל אדם טוב יקבל דבר טוב. עד כה, במשך כל הזמן בו אני חייה, אף פעם לא קרא לי שעשיתי משהו טוב ולא קיבלתי משהו טוב בחזרה. היקום מחזיר לנו באותה מידה של המעשים שלנו. אי אפשר לחמוק מרצח. גם אם הרוצח לא ימצא וימשיך להתחבאות. הוא עדיין יקבל את עונשו. הוא יצטרך לחיות לבד כל חייו כדי להסתיר את מקומו מעיניי המשטרה.
אם אתם רוצים שיהיו לכם רק דברים טובים בחייכם פשוט תעשו דברים טובים לאחרים. אני מבטיחה לכם. בלי שתשימו לב, פתאום יצוצו הדברים הטובים.
תתחילו לשדר אנרגיות חיוביות לאנשים סביבכם. ואם אתם לא מאמינים לי עד עכשיו. יש לי משפט שיכול לגרום לכם להאמין. שאתם עושים למישהו משהו טוב. הוא רוצה להחזיר לכם טובה כי הסבתם לו תחושה של אושר. לכן. כדאי לכם לכבד את האנשים סביבכם עם אנרגיות טובות וחיוך רחב. זה לא משנה בני כמה אתם, אם אתם שמנים או רזים, חכמים או טיפשים. כל מה שמשנה, זה מה שאתם עושים.
אתם הדמות הראשית בחייכם. אתם ממשיכים את הסיפור שלכם בכל רגע שעובר. יש לכם השפעה רבה על הסיפור שלכם. תוודאו שכשתמותו, והסיפור שלכם יגיע לסופו, הוא יהיה מעניין לאנשים שיקראו אותו. אם אתם רוצים להתחיל ללמוד נושא שמעניין אתכם, או להתנשאות במשהו משוגע. לכו על זה. לא משנה כמה מסוכן או מוזר מה שאתם רוצים לעשות הוא, כל עוד אתם נגשים לאותו דבר באהבה, אתם תקבלו אהבה בחזרה. אתם צריכים להאמין שתצליחו בשביל להצליח.


תגובות (4)

מה שכתבת היה יפה, אך הפריעו לי כמה דברים במיוחד – שגיאות כתיב, ובעיות פיסוק.
באחת השורות כתבת "התנשאות" – התכוונת להתנסות? כמו כן, יש הוספה יתרה של האות י' (חייה) "ימשיך להתחבאות" – התכוונת ימשיך להתחבא? התחבאות היא שם פעולה, לא שם פועל.
בכל מקרה, למרות כל המגרעות, יש בכתיבתך סוג של מסר, אמנם לא הצלחת לשכנע אותי, אך אני מאמין שאם תתאמני על כתיבתך – תצליחי בכך.

13/11/2020 23:03

    תודה על הכנות אני מעריכה את זה!

    20/11/2020 00:29

כנראה שטרם קראת את הסוס והכבש.

לגופו של סיפור, לא יזיק לחלק אותו לפסקאות, ולהוסיף שורות רווח בין פסקה לפסקה.
בעניין שגיאות הכתיב, כיוון שכבר העירו לך, אמליץ פשוט לקרוא. ספרים.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

15/11/2020 20:10

    תודה רבה!

    20/11/2020 00:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך