פוסט זה אינו נועד לפגוע באף אחד, אני רק אומרת את דעתי לגבי נושא זה. אשמח לדעת את דעתכם, גם אם היא חיובית או שלילית.

יפה לשם שינוי

30/10/2020 674 צפיות תגובה אחת
פוסט זה אינו נועד לפגוע באף אחד, אני רק אומרת את דעתי לגבי נושא זה. אשמח לדעת את דעתכם, גם אם היא חיובית או שלילית.

פעם שנאתי את עצמי. כשהסתכלי במראה, לא אהבתי את מה שראיתי. כל הזמן ניסיתי להסתכל על עצמי מזוויות שונות, \"אולי אם אני אעמוד טיפה יותר זקוף, אסתכל מהצד ואבליט את החזה אראה יותר טוב\" אבל זה לא עזר, לא משנה באיזה זווית או פוזה הייתי, עדיין הייתי מכוער. שנאתי את זה. אבל עכשיו, כשאני מסתכלת במראה, אני רואה שלמות. אני רואה ילדה יפה, חכמה ומעניינת, שבטוחה בעצמה, ואני אוהבת את זה, וזה לא רק בגלל שרזיתי טיפה, זה בגלל החיים שאני כרגע חייה, זה בגלל איך שאני מתייחסת לגוף שלי. פעם הייתי רק זוללת וזוללת כל היום, לא קמתי מהספה, לא תיפלתי בעצמי, ולא עשיתי שום דבר מלבד לצפות בנטפליקס ולזלול מתוקים. אבל עכשיו, אני אוכלת יותר בריא, שלושה ארוחות ביום ושתי ארוחות ביניים. אני מתאמנת, ואני מטפלת בגוף שלי. וחזרתי לעשות את הדברים שאני אוהבת. והבנתי, שאני לא צריכה להיות עם הגוף המושלם בשביל להיות מאושרת, אני לא צריכה להיות הכי יפה, אני צריכה לעשות את מה שאני אוהבת, לטפל בגוף שלי ולהעריך יותר את מה שיש לי. כמובן שהיו לי פשלות, והרבה, ואני בטוחה שעוד יהיו לי. אבל למדתי לסלוח לעצמי ולהמשיך הלאה בחיים בלי שאותה פשלה תפריעה לי, למדתי שלדברים טובים לוקח זמן. אני לא אומרת שאני כל הזמן מרגישה יפה, גם לי יש ימים שאני לא אוהבת את מה שאני רואה במראה, וזה בסדר לחלוטין, ולכולנו יש את הימים הלאה. עכשיו אל תבינו אותי לא נכון, אני לא אומרת לכם \"תפסיקו לאכול מתוקים ודברים שמזיקים לגוף\" או \"תעשו ספורט כל הזמן\". ממש לא! אתם כן יכולים לאכול מתוקים, ואתם לא חייבים לעשות כל הזמן ספורט. אבל מה שאני כן אומרת, שאתם צריכים ללמוד להזן את החיים שלכם, וזה לא רק ישפיעה על האהבה העצמית שלכם, זה ישפיעה גם על הבריאות שלכם, ועל האנרגיה שלכם. זכרו, יופי לא רק מתבטא דרך מראה, הוא גם בא מביטחון, אהבה עצמית, וסגנון חיים.


תגובות (1)

הלוואי עלי.

31/10/2020 19:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך