סיפור אמיתי, ואל תשכחו לחזור לחלק השני, בו יוסיאל מביא את נחמאל הקוגרית הכוסית להמשך לימוד.

מוסר ההשכל הוא לפעמים לא בשכל אלא באיברים אחרים

01/09/2018 1174 צפיות 4 תגובות
סיפור אמיתי, ואל תשכחו לחזור לחלק השני, בו יוסיאל מביא את נחמאל הקוגרית הכוסית להמשך לימוד.

(מבוסס על מקרה אמיתי)

בגיל 15 הייתי נער צנום שדוף מסכן גלמוד לא סקסי וכל הבנות חשבו שאין לי בכלל זין. למעשה הייתי גינגי, עם זין גינגי חמוד ושמנמן ושמי היה עננאל (על שם ענני האל).
פעם המורה שלי החליט ללמד אותי שיעור לחיים.
הוא קרא לי והפשיט את מכנסיי ותחתוניי.
"עננאל," אמר, "בתור גבר צעיר עליך לדעת איך מזיינים אישה. אתה לא מנוסה וגם הזין שלך קטן אז תצטרך לחפות על זה עם ביצועים מפתיעים."
למורה קראו יוסיאל, והוא היה שמנמן והיו לו המון שערות גוף במקומות לא קשורים לחיים (כמו מאחורי האוזן).
"יוסיאל," אמרתי, "מה עליי לעשות כדי לזיין אישה כהלכה?"
"ובכן, עליך קודם כל לקבל מציצה כדי להעמיד את הזין שלך."
יוסיאל החל ללקק את חור הפיפי שלי ואת אשכיי המעורטלים.
גנחתי והחזקתי בראשו. הוא הכניס את הזין לפה שלו ודחפתי את זה עד הגרון שלו, אך במקום להיחנק (כמו שקיוויתי כי לא סבלתי אותו אף פעם) הוא גנח מעונג ומהנאה רב חושית.
גמרתי עמוק בגרונו והוא בלע הכל בשקיקה ואמר: "אתה יודע, עננאל, השפיך שלך יכול להיות הציפוי של פררו שוקולד לבן."


תגובות (4)

סיפור מרגש

01/09/2018 19:14

לייק

02/09/2018 04:11

איך צריך להגיב לסיפור כזה כשהכותב כותב לעצמו בתגובות "סיפור מרגש"?
ובכל זאת אני אגיב. אם ניסו לעשות מזה צחוק או סתם להשתעשע, אז אני אאכזב, אתם לא.
קשה לי לקרוא לדבר הזה סיפור, סביר להניח שזה פשוט דמיון יותר מדי מפותח של ילד. עכשיו, על הדמיון אני לא אומרת שום דבר רע, לכל אחד את זהותו המינית, אבל פשוט בושה לפרסם דברים כאלה באתר שמיועד לאנשים כדי לכתוב סיפורים, לשמוע ביקורות ולשנות את כתיבה שלהם כדי שתהיה מוצלחת.
מוסר השכל? איזה? "איך להינות ממציצה של פדופיל"? זה פשוט מגעיל ולא מתאים לפרסם דברים כאלה.

אז לסיום, כותב יקר, אני מקווה שאתה תשנה את סוג הכתיבה הזה ותמחק את הדבר הזה מהאתר.

21/10/2018 20:56

    אוקיי תקשיבי לי טוב גברת פרינסס,
    אני לא יודע מי את חושבת שאת אבל אין לך שום זכות להגיד שהסיפור שלי לא ראוי לאתר. אין באתר הגבלת גיל או תוכן ומותר לכתוב כל מה שרוצים. באיזה זכות בכלל חתיכת חוצפנית את טוענת שאני צריך למחוק תסיפור? תקשיבי טוב חופש הביטוי שמעת על זה פעם? אז כדאי שתכירי מותר לי לפרסם מה שאני רוצה לא טוב לך אל תקראי שבת שלום ויום טוב לך

    27/10/2018 21:33