חברות ואהבה הם לא שילוב מנצח

27/11/2021 575 צפיות תגובה אחת

לא חשבתי שזה יוכל להרוס לנו את החברות שלנו,הכל בגלל שהפרתי את קוד הבנות.
זה היה יום בהיר ויפיפייה, הלכתי לביתה של חברתי טובה שלי מישל.
היא אמרה לי שהיא תיכננה מפגש עם כל מיני ידידים שלה ועם חברה משותפת שלנו והיא אמרה שהיא רוצה להכיר את הידיד שלה שהיא מחבבת ועוד כמה ידידים שלה.
כולם התיישבו על הרצפה בחדרה, היו שם שמונה ילדים לא כולל אותי היחידה שהכרתי מבניהם הייתה חברה קרובה שלי ששמה אנה.
כולם חשבו איזה פעילות מישל תכננה למפגש.
היא אמרה שיש את המשחק הכי טוב והכי מעניין שיש בעולם והוא אמת וחובה, אבל לא אמת וחובה של ילדים בני 12 אלא כבר ילדים יותר גדולים.
מישל הביאה בקבוק והתחילה לסובב הבקבוק עצר על שני ילדים, שמותיהם היו נאורי ואנה, נאור צריך לשאול ואנה לענות, אנה בחרה בחובה.
לנאור לקח הרבה זמן לחשוב ובגלל זה מישהו הציע שאנה תלקק קטשופ מהידים של מי שיושב מימנה אבל כמעט הסכימה שזו משימה מוזרה מדי.
מישהו האחר הציע שאנה תחלוק סוד איתנו.
התחלתי לחשוש בליבי איזה סוד היא יכולה לספר הרי אני מכירה אותה טוב מאד, איזה סוד היא לא סיפרה לי ולמישל שאנחנו לא מכירות אותו.
לאחר מכן מישל אמרה לכל המשתתפים שעל לפי החוקים אנה עשתה את החובה שלה.
אנה החליטה לספר למשתתפים עוד סוד קטן, למרות שלא נדרש ממנה לעשות זאת.
אנה סיפרה שיצא לה פעם להתנשק עם מישהו מאותו המין כשהייתה שיכורה, כולם החלו לשאול מי זו הייתה.
היא הוסיפה ואמרה שהיא התחילה לצאת עם הבת שהיא נישקה כשהייתה שיכורה ושהיא אפילו נמצאת איתם בחדר.
כולם בחדר החלו להיות עצובים בגלל שכל אחד ממש רצה שהיא תספר מי זו הייתה.
ורק אני שאלתי בליבי למה היא אמרה את זה, הרי החלטנו שנשמור את זה בסוד למה היא רוצה לחשוף אותנו כל כך מהר אנחנו רק שלוש וחצי שבועות יוצאות זה בקושי חודש יחד.
אני עדיין לא מוכנה לצאת מהארון עדיין, ובטח לא לצאת מהארון בפני החברה הכי טובה שלי מישל, אני חוששת מדי שהיא לא תרצה להיות חברה של מישהי שאוהבת בנות וישר תתחיל לחשוב שאני אולי מאוהבת בה.
לאחר שאנה יצאה בהצהרה שהבת שאיתה היא התנשקה נמצאת בחדר, היו המון רעשים בחדר, אבא של מישל נכנס לחדר, כולו היה שרירי הוא דרש ממנו להיות בשקט ולא לצעוק וישר השתררה דממה בחדרה.
לאחר מכן המון מחשבות התרוצצו במוחי, וליבי החסיר פעימה ושב ופעם בקצב מאד מהיר ולא רגיל.
השקט היה רועם וישר אנה החלה להיות מובכת, היא אמרה לנו שאם הבקבוק יצא עליה והיא תבחר חובה היא אולי תספר לנו מי זו הייתה וכך המשכנו את המשחק.
אנה סובבה את הבקבוק והבקבוק יצא על רועי, רועי בחר באמת.
השאלה שאנה נתנה לו היא מה משך התקופה הארוכה ביותר בה לא התקלחת ברצף.
רועי ענה שהיה כמעט שבוע וחצי ימים שבהם הוא לא התקלח וזה לפני שבועיים כולם נגעלו במהירות, הרי זה צריך להתקלח כל יום, נגעלתי קצת ממנו.
לאחר מכן עברנו לשי והילה ויהלי.
שי בחר חובה הוא התבקש לשיר שיר שאחד המשתתפים בוחר עבורך.
נועם בחרה את השיר LET IT GO היו הרבה זיופים אבל זה כל כך מצחיק שהבטן שלי כאבה.
הילה בחרה אמת אז היא הייתה צריכה לספר לכולם
יהלי בחרה בחובה היא התבקשה לרקוד כיאלו היא רוקדת ביום חתונתה כשהיא חושבת שאף לא רואה אותך, היא רקדה כל מצחיק עד כדי כך שלאחד הילדים שהיה לו מים בפה ,המים האלו יצאו לו ומהאף וכולם צחקו ונקרעו משניהם.
הגיעה תורה של אנה שוב והיא בחרה חובה, כולם החליט בפה אחד שהיא צריכה לספר מי היא שאיתה יוצאת ושאיתה היא התנשקה כשהייתה שיכורה.
חששתי מאד ותקעתי את ראשי בתוך רגלי כמו צב שמכניס את ראשו לשריון שלו.
אנה אמרה את שמי, שאר המשתתפים שאלו כמה זמן אנחנו יוצאת, היא אמרה שהתחלנו את הקשר לא מזמן ושאנחנו יוצאת כשלוש שבועות כמט ארבע שבועות.
חשבתי שאחרי זה היא לא תרצה לשמור איתי קשר ותוציא אותי מחייה, לאחר מכן הסתכלתי וניסיתי לבחון את מישל.
מישל הסתכלה במבט זר שלא ראיתי מעולם, לא הצלחתי לדעת אם היא נגעלה ממני וממישל או שהיא רוצה לתמוך בשנינו.
אימה של מישל נכנסה לחדר ואמרה לנו שהשעה כבר מאוחרת ושעדיף שנתכונן לשינה.
מישל הפסיקה להסתכל אלי, פחדתי להתקרב אליה ולנסות לדבר איתה אך הרגשתי שאני חייבת לעשות את זה.
ניגשתי אליה בניסיון לדבר אך היא נרתעה והלכה לחדרי הבית להביא לנו שמיכות ומזרונים לשינה.
לאחר מכן כולם כבר היו אחרי צחצוח שינים וניסו להירדם.
לא הצלחתי להירדם חשבתי בליבי שאני חייבת לדבר איתה, הלכתי למיטתה של מישל וניסיתי לראות אם היא ישנה, ראיתי את פניה מופנות לירח.
פניתי למישל ואמרתי לה שאנחנו חייבות לדבר, היא ביקשה ממני שאחכה לבוקר ושאולי בבוקר נדבר ושהיא חייבת קצת לחשוב על מה שקרה הערב.
השמש זרחה והירח הלך לנוח במקום אחר ולמרות זאת אני היחידה שנשארה ערה כל הלילה ולא נתנה לגוף לנוח ולטעון כוחות.
מישל ואימה החלו להכין ארוחת בוקר לכולם, מישל ניגשה אלי ואמרה לי שנדבר אחרי ארוחת הבוקר כשכולם יראו את הסרט שהיא תיכננה להקרין לנו.
כולנו סיימנו לאכול, מישל הקרינה את הסרט בעזרת אביה.
וקראה לי לבחוץ לעשות סיבוב איתה.
יצאנו מהבית שלה והתחלנו לדבר.
שאלתי אותה האם היא כועסת עלי והיא אמרה שכן.
שאלתי אותה האם היא נגד הקהילה הגאה.
היא אמרה לי שהיא האחרונה בעולם שתשפוט את הקהילה הגאה בייחוד שאחיה הוא הומו.
היא אמרה לי שהסיבה העיקרית שהיא כועסת עלי היא בגלל שאני ומישל לא סיפרנו על שהתנשקנו ושאנחנו יוצאות כמעט חודש שלם, יכולתי לראות בעיניה שזה ממש מעציב אותה, וחשבתי שלפי מה ששמעתי ממנה היא לא הייתה שופטת אותי ומעמיד את החברות שלנו בסכנה.
אך החברות שלנו כן בסכנה מכיוון שלא חשבתי אפילו לגשת ולדבר איתה על כך שאני לא אוהבת בנים בזמן שהיא לא הפסיקה לדבר על בנים ולנסות לשדך לי ידידים שלה.
היא טענה שהיא כועסת על עצמה בגלל שהייתה אנוכית אך היא כועסת גם עלי שלא חשבתי אפילו לרמוז לה שאני אוהבת בנות.
עברו כמה חודשים ולא דיברנו מאז אותו השיחה, אני מתגעגעת אליה חשבתי בליבי.
החברה הכי טובה שלי, מישל כבר לא איתי. איבדתי אותו ביום אחד לאחר 3 שנים של חברות.
אנה ואני כבר יצאנו מהארון בפני הבית ספר, וניסינו לבקש ממישל סליחה אך היא לא רצתה והיה נראה שהיא כבר שכחה מהחברות שלנו.
וככה החברות הסתיימה ברגע אחד בלבד.


תגובות (1)

לורה, ברוכה הבאה לאתר.

הסיפור ששתפת מאד נחמד, עצוב (מבוסס על אירוע אמיתי?)

הבעיה שלי היתה עם הכתיבה. יש המון ניסוחים בעייתים. אם תהיי מעוניינת, עני לי בתגובה או בפרטי, ואשמח לפרט.

המשיכי לכתוב ולשתף.

28/11/2021 12:16
סיפורים נוספים שיעניינו אותך