סיפור אמיתי

10/06/2012 1253 צפיות אין תגובות

הייתה ילדה ושמה ליאורה שעלתה לכיתה א באמצע השנה נוספה ילדה ושמה הראל הראל וליאורה מאוד נקשרו הם הפכו לחברות הכי טובות היה להן כיף יחד כולן קנאו בחברות החזקה והטובה שלהן החברות האוהבת המחממת כולן רצו להפריד בינהן וחלקן ניסו אף אחת לא הצליחה הראל וליאורה נשארו החברות הכי טובות וכך זה המשיך עד כיתה ד כי בחופש הגדול הראל ואחת הילדות מהכיתה שקינאו הכי הרבה מכולן שהתפוצצה מבפנים נטע ניצלה את ההזדמנות שהן לא היו באותה קייטנה והסיתה את הראל נגד ליאורה היא שיכנה את הראל טיפה אבל הראל לא כל כך האמינה ונטע החליטה ללכת בדרך! המלוכלכת יא שנכנעה את כול בנות הכיתה להגיד שלי אורה מתנהגת אליה כאל שפוטה בזמן שהטענה הזו לא הייתה נכונה זה קרה ביום הראשון כאשר חזרנו לבית הספר ליאורה הגיעה ביום השני ובאה לשבת ליד חברתה הטובה הראל אך ציפתה לה הפתעה לא נעימה הראל סירבה לשבת לידה וישבה ליד נטע ליאורה נפגעה קשות בכול ליבה והתמלאה שנאה כלפי נטע ובהפסקה הראל אמרה לליאורה שהיא לא החברה הכי טובה שלה יותר ליאורה נשבעה להחזיר אליה את הראל ליאורה ישבה שולחן לפני נטע והראל לבד ליאורה כול כך קינאה היא התחילה לחשוב על תוכנית נקמה היא הצליחה והוציאה את ה……………. נתראה בפרק. הבא……….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך