פשוט קחו בחשבון(הגיגים שלי)

David Karmon 14/05/2018 736 צפיות אין תגובות

הנושא הזה הוא יחסי מאוד ובתחלס תלוי בכל אחד אך זה מה שיש. האם שאלתם את עצמכם מה אתם עושים לא נכון במערכת היחסים? חשוב לדעת דבר אחד. כמעט כולם רוצים שיהיה להם איזה אדם סמרטוט שיעשה את הכל בשבילו. המעניין שהם מצליחים למצוא את האחד הזה. אתם תגידו שכעת יש יותר חוצפה ופחות נאמנות אז אי אפשר לשלוט. לא נכון. זה קורה וקורה הרבה. במיוחד כשמישהו מנסה להראות יותר טוה לחברה. אם בא לך להתחבר אז אתה תעשה המון טעויות. תבינו שאם בודקים אותכם יותר מדי אז יש לעזוב אותו אדם. הוא מחרפן אותכם לכיף שלו.
למשל מקרה נפוץ:

הגיעה נערה חדשה לבית ספר ומנסה למצוא חברים אך קצת קשה. בחור אחד מנצל אותה לצרכים שלו וזורק. היא בדכאון זאת התגובה הגיונית. אם אתם עברתם את הזמן הזה אך לא הבאתם ילדים לעולם אתם בטח אמורים לחשוב על זה. בתחלס בית ספר או כל שהו מוסד איפה שאמורים להגיע בני נוער הוא מקום אינו קל. הסיבה היא שאתם מתבגרים ומשך הזמן הזה כשאתם מבינים את זה עולם יותר טוב הוא קשה. חשוב לא להראות מעצמך את מישהו אחד לגמרי. מרגישים את זה ותופסים בזה כחולשה. אני רוצה לסכם שתהיו את עצמכם עם השכל ותנסו לא להחבר לאנשים שאולי יש מצב שסתם מנצלים אותכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך