״תובנה של זונה״

דוד חגולי 04/11/2015 3932 צפיות אין תגובות

אני הבחורה הזו שגורמת למחלוקות אצל הפמיניסטיות.
הן בדרך כלל מאוחדות בדיעותיהן, אבל כשזה מגיע לעבודה שלי – הן נחלקות.
״במה היא עובדת?״ 
אתם בטח שואלים בסקרנות.
אני זונה.
חלק מהפמיניסטיות אומרות שהעבודה שלי (זנות) משפילה נשים, ולכן אסור לי לעבוד בעבודה כזו.
וחלקן אומרות שזו בחירתי החופשית, ולומר לי לא לעבוד בעבודה הזו, זה בעצם להכתיב לי מה לעשות, מה שבעצם אומר, שלומר לי לא לעבוד בזנות, זה בעצם שובניזם ולא פמיניזם.
– – –
אני לא כותבת את הפוסט הזה כדי להסביר לכם על מחלוקות של פמיניסטיות, אני כותבת אותו כדי לספר לכם את הסיפור שלי.
אני יודעת שאת כולכם מסקרנת השאלה: ״איך הפכתי להיות זונה?״
אז תמשיכו לקרוא, ותדעו את התשובה.
– – –
לא תמיד הייתי ״זונה״, פעם הייתי עוד בחורה שלובשת מחשוף יותר משהיא לובשת בגדים, ושוכבת עם הרבה גברים – אתם קוראים לזה ״שרמוטה״.
הייתי מבלה כמעט בכל יום באיזה מועדון, ותמיד הייתי חוזרת עם גבר הביתה, בדרך כלל זה היה מישהו שאני (עדיין) לא מכירה.
זה קרה בזמן שהייתי בדרך למועדון, עמדתי ברמזור של צומת שביום היא סואנת, אבל בשעת לילה כזו מאוחרת, התנועה הייתה דלילה, והתלבטתי אם לעבור באדום או לחכות שהוא יתחלף לירוק.
ופתאום,כאילו משום-מקום, הופיעה מכונית מפוארת ועצרה ליידי, ״500 שקל זה סבבה בשבילך?״ שאל אותי הנהג.
״מה זאת אומרת? על מה תביא לי 500 שקל?״ שאלתי את הנהג בחוסר הבנה.
״אה את לא זונה? הבחורות של היום כל-כך חשופות בלבושן, עד שקשה להבדיל בין בחורה רגילה, לזונה.
סליחה על ההטרדה״. 
הנהג הוסיף בנימוס, וכמעט נסע.
״אני לא זונה. 
אבל יודע מה? בשביל 500 שקל אני מוכנה לשכב איתך. אני גרה פה בבניין ממול, בוא תעלה אלי.״
אמרתי לו, והוא עלה/נכנס אלי בשמחה.
״גם ככה התכוונתי להביא מישהו הביתה ולשכב איתו, עכשיו אני גם ארוויח על זה 500 שקל.״ חשבתי לעצמי.
– – – 
״טיפלתי״ בו (ובצרכים המיניים שלו) טוב, והוא נתן לי את ה-500 שקל שלי.
הוא ממש נהנה, ושאל אותי אם אני מסכימה שהוא יבוא אלי באופן קבוע?
הסכמתי.
ומאז הוא היה מגיע אלי באופן קבוע פעמיים בשבוע.
בכל חודש, הייתי מרוויחה 4,000 שקל רק ממנו!
ובסך הכל, ב-4 שעות ״עבודה״.
(היינו שוכבים במשך חצי-שעה בערך בכל מפגש).
שאלתי אותו ״במה אתה עובד שיש לך כזה הרבה כסף לבזבז?״ והוא אמר לי שהוא סמנכ״ל של חברה גדולה.
כשגיליתי שהוא נשוי, התלבטתי אם להמשיך את ה״מפגשים״ איתו, לבסוף תאוות הבצע גברה על המצפון שאמר לי להתנהג לפי כללי האתיקה…
המשכתי לשכב איתו.
– – –
לאחר תקופה מסויימת, הוא שאל אותי אם אני רוצה שהוא יביא לי עוד לקוח, חבר שלו, בהתחלה קצת התלבטתי, ולבסוף הסכמתי.
עם החבר הזה, באו עוד כמה חברים, כולם מבוגרים, נשואים, ומאוד מאוד חרמנים.
הפסקתי לעבוד בתור פקידה בסלקום, הייתי עושה בחצי-שעה של ״עבודה״ בבית, משכורת של יומיים בסלקום.
לא היה שווה לי להמשיך לעבוד שם – אז עזבתי.
– – –
להורים שלי סיפרתי שאני התחלתי לעבוד בשיווק, הם האמינו, איזו סיבה יש להם לא להאמין לביתם הקטנה?
המכרים, החברים, החברות, כולם אכלו את אותה חארטה.
חוץ ממנו, הידיד הכי טוב שלי, שהוא ב״מקרה״ גם השכן שלי.
הוא ראה כל הזמן גברים מבוגרים שעולים/יורדים מהדירה שלי, פעם אחת הוא שאל אחד מהם, והוא סיפר לו.
הוא בא אלי נסער: ״את שוכבת עם גברים תמורת כסף? את…?״ הוא שאל אותי.
״מה פתאום? מי אמר לך את זה?״ היתממתי.
״אחד הלקוחות שלך.״ הוא ענה לי.
ניסיתי עוד כמה פעמים לשקר לו, לחרטט אותו, אבל זה לא הצליח לי, הוא חכם מידי.
לבסוף, סיפרתי לו (את מה שהוא כבר ידע), והשבעתי אותו שלא יספר לאף-אחד.
– – –
הוא לא סיפר לאף-אחד, אבל הוא לא הפסיק לחפור לי שאני אפסיק לשכב עם גברים בשביל כסף.
״זה לא מתאים לך, את שווה הרבה יותר מזה…את לא צריכה להיות זונה, זנות זו ׳עבודה׳ בזויה.״ הוא היה מנסה להסביר לי.
״כל עבודה, מכבדת את בעליה.״ הייתי עונה לו.
״לא ״עבודה״ כזו. יש עבודות מסוימות שהן לא מכובדות, למשל להיות ״רוצח שכיר״, זו לא עבודה מכובדת.״ הוא אמר והתעקש.
״אני לא רוצחת אף-אחד, זה לא אותו דבר.״ עניתי לו.
״נכון, את לא רוצחת אף-אחד, אבל את מבזה את הגוף שלך בכך שאת מוכרת אותו.״ הוא ענה לי.
וכך המשיכה השיחה הזו שאף-פעם לא נגמרה, הוא היה מנסה להסביר לי שזנות זו עבודה בזויה, ואני הייתי מתרצת לו תירוצים, ומסבירה לו למה זו אחלה של עבודה.
או לפחות הכסף שמגיע ממנה.
״גם רוצחים שכירים מרוויחים הרבה כסף, הרבה יותר ממך, זה עדיין לא עושה את ה״רצח״ לאחלה עבודה.״ הוא היה שוב אומר.
״אין שום דבר משותף בין זנות לרצח, אלו שני מקצועות שונים לגמרי.״ הייתי אומרת לו.
״את טועה.
אומנם זנות ורצח הם שני דברים שונים, אבל בהחלט יש ביניכם דבר משותף.
את משכירה את גופך תמורת סכום כסף מסויים, ורוצח שכיר מוכר את גופ(ותיה)ם של אחרים תמורת סכום מסויים.״
וכך הויכוח היה ממשיך עד אינסוף…
שנינו מאוד עקשנים.
– – –
ואז התחילו לעשות לי ״שפשף״, ולא, אני לא מתכוונת (רק) לאיזור בו נמצאת המפשעה.
לקוחות היו שוכבים איתי, והולכים בלי לשלם על כך.
למשטרה לא הייתי יכולה להתקשר, כי פחדתי שהם יעלו עלי שאני זונה, אז הם פשוט היו שוכבים איתי, ובורחים.
כשזה עוד היה אחד, או שניים, עוד מילא.
אבל לאט לאט התחילו יותר ויותר לקוחות לעשות לי ״שפשף״ ולברוח, ואני החלטתי למצוא סרסור שיסרסר אותי.
מצאתי איזה סרסור ענק, בריון עבריין מהסוג הזה שאנשים מפחדים להתעסק איתו, ומי שלא היה משלם לי, היה חוטף ממנו.
הסרסור הזה אומנם היה לוקח לי ״עמלה צנועה״ (תכל׳ס, קצת אירוני להשתמש במילה ״צנועה״ כשמדובר בזנות.) בסך של 50%…
אבל עדיף 50% של משהו, מ-100% של כלום.
– – –
מידי פעם הסרסור היה עושה לי בהפתעה ביקור בית, הוא רוצה לבדוק שאני לא מרמה אותו.
ובדיוק בזמן שהוא בא לעשות לי ביקור פתע, היה אצלי ידיד שלי.
״הנה הכסף שמגיע לך על היום.״ הגשתי לו מעטפה.
״מה איתו, הוא שילם?״ שאל אותי הסרסור תוך כדי שהוא מצביע על ידיד שלי.
״לא, הוא ידיד שלי, אני לא לוקחת ממנו כסף.״ עניתי לסרסור.
״את יכולה לא-לקחת ממנו את החלק שלך, אבל אני רוצה את החלק שלי!״ הסרסור ממש צעק.
״רגע, בכל יום הוא בא אלייך, ולא משלם?״ הסרסור שאל בצעקה.
בהתחלה נבהלתי, אבל לאחר כמה שניות התעשתתי.
״אתה לא תגיד לי ממי לקחת כסף וממי לא, אני שוכרת אותך, לא אתה אותי, תזכור…״ לא סיימתי את המשפט, וקיבלתי מהסרסור סטירה שהעיפה אותי לקצה השני של החדר.
״את הזונה שלי, ואני אגיד לך מה לעשות, וממי לקחת כסף, כלבה!״ צעק הסרסור כמו משוגע.
״ראשית, אל תדבר אליה בצורה כזאת. ושנית, אני לא שכבתי איתה בכלל, אנחנו רק ידי…״ הוא לא סיים את המשפט, והסרסור התנפל עליו באגרופים.
״אני זה שיקבע מה הכלבה הזו תשלם לי, ואיך אני אתייחס אליה, אתה מבין?
אתה תשלם עכשיו במכות, על כל הפעמים שלא שילמת כסף.״
צעק הסרסור על ידיד שלי, תוך כדי שהוא נותן לו אגרופים ובעיטות בכל הגוף, עד שידיד שלי התעלף.
– – –
הסרסור הלך, התקשרתי למד״א, והם הגיעו במהירות.
הפרמדיקים שהגיעו הרימו אותו באלונקה לתוך האמבולנס, ומשם לבית-חולים, נסעתי איתם.
הרופאים גילו שלידיד שלי יש שלושה שברים בידיים, סדק בצלעות, והרבה מכות יבשות.
הוא הפך לצמח.
– – –
כעבור שבוע הוא התעורר.
שמחתי כל-כך, סיפרתי לו ש:
״בכל יום אני ישבתי ליד המיטה שלך, והתפללתי לאלוקים שתתעורר, סוף סוף הוא קיבל את תפילתי.
ואתה יודע מה קיבלתי על עצמי?
קיבלתי על עצמי להפסיק עם הזנות.״ סיפרתי לו בהתלהבות.
״האמת היא, שכבר ממזמן הצלחת לשכנע אותי שהעבודה הזו בזויה, ולא מתאימה לי.
כבר מזמן הצלחת לשכנע אותי שכסף זה לא הכל בחיים, ולא עושים הכל בשביל כסף.
׳אז למה בכל זאת המשכתי לעסוק בזנות?׳ שאלתי רטורית.
בגלל תאוות בצע.
אתה בתור אדם מאמין בטח מכיר את זה שאתה יודע שלא שווה לעשות חטא מסויים, אתה תקבל על החטא הזה עונש בשמיים, ובכל זאת, אתה עושה את החטא.
למה?
כי היצר הרע מתגבר עליך.
וזה בדיוק מה שקרה איתי.״ הסברתי לו.
״האמת היא, שאין לי מושג למה נהפכתי לשרמוטה, אם לא הייתי שרמוטה, לא הייתי הופכת לזונה…״ הוספתי אחרי עוד רגע של מחשבה.
״לי יש מושג למה הפכת לבחורה כזו…״ אמר לי ידיד שלי.
״למה?״ שאלתי אותו.
״אני זוכר אותך פעם, היית בחורה רגילה, ואפילו יותר טובה, את היית הבחורה ש… אמממ…
בקיצור, היית בחורה טובה, עד שהבן זונה הזה אנס אותך, אה, בעצם ״בן זונה״ לא מתאים לנוכח הנסיבות, ״חלאת אדם״ מגדיר אותו בצורה יותר טובה.
מאז אותו יום, את השתנית, פתאום את התחלת לשכב עם הרבה גברים, ואפילו, התדרדרת לזנות…
הוא גרם לך לטראומה נפשית שלא טיפלת בה(למרות שאז אמרתי לך לטפל בה, אבל אני לא אגיד לך ״אמרתי לך״), והטראומה גרמה לך להפוך לבחורה כזו.״ 
הוא אמר לי.
״אתה צודק, טעיתי שלא טיפלתי בטראומה הזו, ובעזרת השם, עכשיו אני אטפל בה.״ 
עניתי לו.
״יש משהו שאני רוצה לספר לך…״ הוא פתאום אמר לי.
״מה?״ שאלתי.
״תמיד אני הייתי דלוק עלייך, היינו ידידים, ואני תמיד רציתי שנהיה יותר מזה.
כשהפכת לשרמוטה, כאב לי, כאב לי שבגלל הטראומה שלך הפכת להיות משהו שאת לא.
על כל גבר ששכבת איתו, קיללתי את המניאק שאנס אותך, ידעתי שזה לא (בדיוק) מרצונך, החרא הזה גרם לך להפוך לכזו.
כשמכרת את גופך בכסף, רציתי להרוג אותו, אם רק הייתי יודע מי זה…אולי היום הוא לא היה בחיים. 
תמיד פחדתי לספר לך שאני רוצה שנהיה יותר מידידים, כי כששאלתי אותך ״אם את רוצה מישהו רציני?״
ענית לי ש״לא כרגע.״
לא אמרתי לך, כי פחדתי להתאכזב…אבל עכשיו…את כבר מבינה.״
הוא סיפר לי.
״אני אשמח לעלות שלב בקשר שלנו״, עניתי לו, ונישקתי אותו.
(בטעות נגעתי לו במקום כואב, ביקשתי סליחה).
– – –
עברה מאז כבר שנה, הפכנו מידידים, למאוהבים.
ובעוד חודש מהיום, אנחנו מתחתנים.
אני כבר הבנתי ממזמן ש״כסף לא שווה כל דבר״, היום כבר יש לי ״דבר שכסף לא יכול לקנות״, אני מאושרת.
אומנם היום אני מרוויחה ביומיים את מה שבתור זונה הייתי מרוויחה בחצי-שעה, אבל היום אני מאושרת, ואת זה שום סכום כסף בעולם לא יכול לקנות.
הרי מה שווה כסף, אם הוא לא יכול לגרום לך להיות מאושר?
אני יודעת שלחלק מהקוראים זה לא כזה ברור, הם תולים את האושר בעושר.
אבל זה לא אותו דבר – תאמינו לי, אני יודעת.
האושר שלנו, הצמיח עוד ״אושר״, הוא נמצא אצלי בבטן, קצת מתחת לפרפרים.
כן, אני בהריון.
וכבר חשבתי על שם לתינוק – אושר.
על שם ה״אושר״ שלנו, ״אושר״ הקטן שלנו, ייתן לנו עושר של אושר.
וזה שווה יותר מכל סכום כסף שקיים!
ממני…
זונה לשעבר, שהבינה, שיש דברים הרבה יותר חשובים מכסף.
– – –
הסיפור הזה מוקדש לבחורה שהצליחה לזעזע אותי בסיפור שלה.
״למה הזדעזעתי?״ אתם בטח שואלים את עצמכם.
כי היא סיפרה לי שהיא שוקלת להפוך ל…(תחזיקו חזק)
זונה.
מה גרם לה לרצות להפוך לכזה סוג של בחורה?
הכל התחיל באבא של ידיד שלה, היא שכבה עם ידיד שלה, ובבוקר אחרי שהוא כבר הלך, היא נשארה אצלו בבית לישון עוד קצת, אבא שלו היה בבית באותו זמן, והציע לה לשכב איתו תמורת 300 שקל.
אחרי שהוא לחץ עליה, היא הסכימה.
זה הפך למנהג קבוע, והוא הכיר לה חברים שלו, כולם מבוגרים חרמנים, ששכבו איתה תמורת הכסף שהם נתנו לה.
היא בסך הכל בת 17!!!
(היא אפילו לא חוקית יא זקנים חרמנים, אתם גועל נפש של אנשים, משדלים ילדות תמימות לזנות? אין לכם בושה?)
היא סיפרה לי שהיא שוקלת להפוך את ה״מפגשים״ (או איך שלא תקראו לזה) האלה למקצוע – ולהפוך לזונה.
אז הסיפור הזה מוקדש בשבילך, יש דברים ששווים יותר מכסף, למשל הגוף שלך, אל תמכרי אותו תמורת כמה מאות שקלים, זה לא שווה את זה!
תגדלי, תתחתני, תקימי משפחה…
אל תיכנסי לעולם הזנות, זה לא בשבילך!
אני מאוד מקווה שתביני את המסר של הסיפור הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך