אדון סמל 18+

גיא שמש 07/08/2018 624 צפיות אין תגובות

כמה פעמים אמרתי לך לא רוצה לשמוע אותך שר, אתה הורס לי את האוזניים עם הקול ה"מוזיקלי" שלך, שהוא לא רק מחריד, הוא מעורר חלחלה, וגורם לי לתקוע כדור לראש מ-ברטה עשרים מילימטר לא כולל שלושה צ'ול. יש מבין? אבל המפקד, זה בגלל זיינתי את אשתך, המפקד, נכון? אתה מתנקם בי. זה לא קשור, כולם זיינו את אשתי ואני לא מתנקם בהם, זה כי אתה מעשה מבחיל של הבריאה ומגיע לך שידרכו עליך כל ימי חייך עלי אדמות. אבל המפקד, אני אדם תם וישר ורודף צדק, וגם רוצח סידרתי, למה אתה מעולל לי דברים נבזיים שכאלה? כי יש לך קטן. כי יש לי קטן? כן. מה קשור? אני התוודה – מאוד רציתי שתדפוק אותי בתחת, פנטזתי על זה בלילות, התייסרתי בכסופין, אבל אז קרה המקרה. נכנסתי למקלחות וראיתי שיש לך קטן. אתה לא יכול לתאר לך את עומק האכזבה והעלבון הצורב כשניפצת את חלומי לזיון הגון אתך. לכן אני מתנקם בך, בגדול! אבל המפקד, זה לא פייר, גם למושיקו יש קטן! אבל יש לו אף ארוך, והוא עושה את העבודה :) מושיקו מזיין אותך עם האף? כן, כל הזמן, אני ממש מגמרת… ועכשיו שלושים שניות שלפת את הזין והשפרצת, זוז! אי-אפשר בשלושים שניות… כבר עברו חמש, אני מחכה! אבל המפקד… אתה רוצה להישאר שבת? (מוציא את הזין ומשפריץ) כל הכבוד, ופעם הבאה אני רוצה שההשפרצה תהיה יותר חזקה ותעבור את השיא האישי שלך שעומד על שני מטר ועשרים ושניים סנטימטרים. עכשיו לך לסמלת החופרת שתחפור בך. אבל המפקד, אני לא רוצה שהסמלת תחפור בי. אתה מסרב פקודה? לא המפקד.

אדונית הסמלת, נשלחתי על-ידי אדון סמל שתחפרי בי. תוריד את המכנסיים ותתכופף. יופי. אתה רוצה עם כפפת גומי או בלי? עם. טוב, אתה מרגיש את היד שלי בתוך הרקטום שלך? תפתח אליי חייל שלי, תפתח כמו זונה שרמוטה. תראה שעומד לך הזין. זהו, גמרנו. אבל אדונית הסמלת, לא שמת כפפה! אני אוהבת להרגיש את זה עור בעור. או יותר נכון יד בחלחולת.

– דפקה אותך הסמלת, אה?
+ מה לעשות, זה לא צבא זה, זה בית זונות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה