אחי היקר בבקשה תקראו

זואי12366 05/10/2013 734 צפיות 2 תגובות

נתי ירד מהמדרגות מהר ונתן לי את המפתח למקלט,
"מהר רוצי אני מחכה לך פה" הוא אמר לי,
יצאתי מהבית ורצתי מהר לכיוון המחסן בחיים לא ההייתי שם , ראיתי את נתי מלא פעמים נכנס לשם , הכנסתי את המפתח למנעול ופתחתי את הדלת , המחסן היה חשוך ומסריח ומגעיל . הדלקתי את הפנס באייפון ראיתי את המגירה פתחתי אותה מהר ולקחתי את האקדח, מקווה שזאת לא טעות חשבתי ההייתי בלחץ. רצתי חזרה לבית ונתתי לנתי את האקדח.
"אל תדאגי אני פה אני אח שלך ותפקידי לשמור עלייך את יודעת" נתי אמר לי,
"כן אני יודעת אחי היקר" אמרתי לנתי.
הרגשתי לחוצה אבל אני סומכת על נתי הוא כמה פעמים הציל אותי , חבל שהוא לא הציל את אמא .
"מה אתה מתכוון לעשות עם האקדח"? שאלתי את נתי בקול מתעניין,
"להרוג את אבא" נתי ענה לי.
מה לא ייאמן אנחנו בכלל לא מכירים אותו למה לרצוח אותו , טוב הדברים שהוא עשה לי ולאמא היו נוראים אבל לא צריך להרוג אותו.
"מה איך הוא יבוא לפה הוא הרי לא יודע איפה אנחנו גרים" אמרתי לנתי בקול לחוץ,
"דיי יש לי תוכנית וזה לא סגור שאני רוצה להרוג אותו אל תדאגי הכל בסדר" נתי אמר לי בקול שמנסה להרגיע אותי.
"לא הבנתי תתחיל הכל מהתחלה" אמרתי לנתי.
"לפני כמה ימים קיבלתי מכתב ממנו הוא יודע הכל עלינו ובו הוא כתב שהוא מתגעגע אלינו ורוצה לראות אותנו , אני פוחד שזאת תוכנית שלו להרוג אותנו הוא ניסה גם להרוג אותך לפני ארבע שנים אבל כפי שאת זוכרת לא נתתי לא את התענוג הזה" נתי אמר לי.
אני זוכרת זה כשהיה כשההייתי בת 12 ונתי היה בן 16 הוא נעל אותי בחדר ו.. לא באלי להיזכר בזה ניסיתי לא להיזכר בזה.
"טוב תעלי לחדר" נתי אמר לי,
אין מצב שאני משאירה אותו לבד אני פוחדת , נכון אני ילדה בת 16 שזה גיל מספיק אחראי אבל לפעמים אני מרגישה כמו ילדה קטנה.
"לא אני רוצה להיות איתך פה" אמרתי לנתי,
"נטלי תעלי לחדר, אני עד היום הצלתי אותך ודאגתי לנו בבקשה נטלי תעלי לחדר" נתי אמר לי בקול קצת כועס.
בחיים שלי לא ראיתי אותו כועס ובאותו רגע פשוט עליתי לחדר סגרתי את הדלת , לא יכולתי אפילו לשבת על המיטה מרוב שאני בלחץ אמאלה איזה פחד , טוב הוא בן 20 הוא יודע מה הוא עושה חשבתי כדי להרגיע אותי אבל זה לא עזר.
"אלוהים מספיק סבלנו בבקשה תעשה שהכל יסתדר" אמרתי בליבי ובכיתי בשקט כדי שנתי לא יישמע.
לפתע שמעתי דפיקות בדלת ועכשיו התחלתי לפחד עוד יותר.
"היי אבא" שמעתי את נתי אומר,
"אני רוצה חיבוק , אני מצטערת ההייתי אידיוט מעכשיו אני ישמור עליך ועל אחותך נתי , אני יבין אותך עם לא תביא לי חיבוק, אבל אני רוצה שתדע שאני מצטער על הכל הדברים ואני רוצה לבנות משפחה חדשה" שמעתי את אבא אומר.
הרגשתי שהוא באמת מדבר מהלב,
"אבא אני יכול חיבוק" נתי אמר לאבא,
בטח נתי בוכה עכשיו הוא תמיד רצה שיהיה לנו משפחה ,
"בטח בני" אבא אמר לנתי.
כל כך שמחתי אני שכל הבעיות נפתרו ובכלל שמחתי שלא קרה שום דבר לנתי זה כמו חלום , אבל לפתע שמעתי יריות , פתחתי את דלת חדרי מהר ראיתי את אבא הולך מהר ואת נתי שוכב על הרצפה וראשו מדממם. אחי היקר אמרתי בליבי ובכיתי.


תגובות (2)

זה היה ממש עמוק
והמילים….זה מדהים
מדרגת ל-5
אהבתי:))

05/10/2013 05:57

תודה

05/10/2013 05:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך