Yuki
אוהבת אותם...

אישה

Yuki 22/10/2015 1050 צפיות 28 תגובות
אוהבת אותם...

אביה אחזה היטב בידו משעינה את משקלה המועט על זרועו השרירית, רגליה היו נתונות בזוג סנדלים כחולות עם עקב ארוך וצר.
היא הייתה בוחרת ללכת עם נעלי הסירה שלה, גם הן התאימו לבגד.
אך לירז רמז לה כי הוא מעדיף שתהיה כמה שיותר קרובה לפניו.
ועם כל הכבוד לרצונו המטר 48 שלה אף לא פגש בסנטרו,
לפעמים כשנתלתה כך על זרעו, שותקת כדי לא להתלונן על הכאב שחשה. היא דמיינה שגופה צומח, לא הרבה, מספיק כדי שלא תחוש לידו זעירה וחלושה כל כך.
"לילו" היא נשפה את שמו יחד עם מפגש הנעל במדרכה.
"אני חייבת להוריד אותן, אני לא מסוגלת ללכת ככה עד הבית" היא חיפשה ספסל קרוב, אך חוץ ממדרכה לא היה שם כלום, אפילו לא צינורות מים כחולים עליהם נהגה לשבת עם חברותיה.
היא התיישבה על הרצפה, חולצת בחן מגושם את סנדליה ואוחזת אותן בידה.
היא לא חשה בשינוי מיד,
היה זה בהדרגה, לירז אף לא הבחין בידו שתפסה בידה ומשכה את ידה אליו, גבוה ממש כשם שאחז אחיה הקטן בידו של אביה.
הוא לא הבחין כי התחיל להציץ בשעון ולמהר את צעדיו כדי שתגיע הביתה בזמן, לפני 11, הוא לא הבחין כי קולו נעשה רך ומתמשך יותר, כאילו נזקקה להפעיל הרבה מכוחה כדי להבינו, הוא לא הבחין שחיוכו כבר לא חיוך של גבר לחברתו אלא חייוך ילדותי ומעט מטופש שדודות צעירות מעניקות לאחיינהם.
אביה, הניחה לידה להשמט מידו מסרבת לקבל את התפקיד שכפה עליה גופה הקטנטן
"לילו תודה על הליווי, הוא היה מקסים" התחילה לפרד ממנו, "הבית שלי קרוב, אני כבר אמשיך לבד"
"מה פתאום" לירז התרעם, "אני מלווה אותך עד הבית, מחכה שתכנסי מקבל הודעה שהכל בסדר ורק אז אני חוזר הביתה".
אביה נשקה לו לפרדה " לירז אתה מגזים" היא צחקה, "השעה עוד לא 11 ואני גרה בישוב. אחותי בת 14 חוזרת לבד לבית" היא פנתה ללכת כשתפס בה
"אביושי" הוא אמר בחוסר סבלנות, "אחותך בת 14 ונראת בת 16 את בת 19 ונראת בת 12 תני לי חמש דקות ללוות אותך, תני לי את הרוגע הנפשי שאני כל כך צריך, שאת בטוחה בבית"
אביה התנתקה מזרועותיו במבוכה, מעיפה מבט בחזה הקטן, בכפות ידיה אותן נהגה להשוות עם חברותיה, בוחנת את פער הגדלים שתמיד שרר בניהן.
היא לא הוסיפה דבר, רק לקחה את גוף הילדה שלה והסתלקה משם.


תגובות (28)

זה יפה.
נ.ב. תחת של נחש.

22/10/2015 13:49

    תודה.
    נ.ב
    אין לו

    22/10/2015 15:28

    הפה שלו זה גם התחת:)

    22/10/2015 16:30

יוקי זה קטע כזה חמוד, אם כי כותרת כזו שכוללת ילדה בד״כ הייתי מצפה שתדבר על שינויים שחלים בגופה.
אבל גם זה מהמם וחמוד יש לך חמש;)
נ.ב עוד לא המצאתי לך כינוי, אבל כשאני אמצא אחד אני אגיד לך :)

22/10/2015 16:59

    להלי! מה רע ביוקי? או אולי יויו?
    בכל אופן. היא לא ילדה, היא אישה. פשוט עם גוף של ילדה.

    22/10/2015 19:07

    את המצאת לי כינוי , זה חייב להיות הדדי, לא משהו שמשהו אחר אמר ;)

    23/10/2015 13:42

יוקי, הסיפור מאוד יפה… באמת!!! (יש קצת חוסר בפסיקים)

22/10/2015 17:14

    תודה סול.ואני מאמינה לך גם בלי שתכתבי באמת!
    חחחח

    22/10/2015 19:08

יוקי!!! לאן נעלמת לי בימים האחרונים?! אני בקושי שורדת פה בלעדייך!
אני בוכה שפופה בפינת החדר עכשיו…למה כל כך מלוח לי בפה עכשיו… איכס…
(לא באמת)
ועכשיו ברצינות-
אהבתי מאוד את הקטע, יש ניגודיות בקטע שאהבתי אותה.
מצטערת שאני לא מפרטת הרבה, אני לא מרגישה כל כך טוב היום, מקווה שתסלחי לי.

♥ בלי שום קשר.

22/10/2015 17:22

    אורי! לא הייתי חצייי שבוע! זה לא הרבה!
    אבל זה טוב שאת חשה בחסרוני כי זה יעודד אותי לחזור.
    "חולי את אומרת?" רפואה שלה. ממש לא בסדר שהמחלה שלך תופסת את כל תצומת הלב שלך!(כי גם אני התגעגעתי)
    אוהבת יוקי

    22/10/2015 19:14

זה נחמד מאוד, רק הפריע לי ה"חחחחחחח", עדיף לכתוב שהוא צחק או גיחח.

22/10/2015 17:22

    תודה פפס
    רעיון מעולה, ישמתי אותו!

    22/10/2015 19:17

אוף עדי, באמת שהייתי רוצה לכתוב לך עכשיו תגובה, אבל אני חוששת שלא הבנתי את הסיפור (או לפחות לא את הרעיון עצמו..)
אני בטוחה שהוא טוב, אבל… (אני מקווה שאת מבינה אותי. פשוט לא רציתי שתחשבי שאני מתעלמת מהסיפורים שלך..)

22/10/2015 22:21

    סאפ בחרת בתבונה!
    כי סביר להניח שהייתי נפגעת…
    בקשר לסיפור:
    הסיפור מספר על בחור שלא מצליח להתייחס אל חברתו כראוי לגילה משום שגופה כל כך קטן ולא מפותח. כדי להתגהר על המחסום הזה הוא מבקש שתשים נעלי עקב שיגביהו אותה וכך לא יחוש כל כך גדול ומבוגר לידה.
    אך ברגע שהיא מורידה אותם הבחור שוב מאבד את יכולותו לראות אותה כאישה בשלה לחברות אלא כילדה קטנה.
    אם יש לך הצעות לעשות את זה מובן יותר, אני אשמח!
    עדי

    22/10/2015 22:49

יפה… ובאמת ממחיש את המצב של היום: שהחשיבות הר0עיקרית נתנה רק למראה

24/10/2015 21:19

    יוס!
    תודה על התגובה. על אף שהחשיבה שלי הייתה קצת שונה הרעיון שלך מתקבל על הדעת
    יוקי

    25/10/2015 18:51

רעיון יפה מאוד אם כי הוא לא הכי ברור בכתיבה, כלומר הלכתי קצת לאיבוד באמצע הסיפור וכשהגעתי לסוף זה היה נראה כאילו אמור לבוא המשך כאילו הסיפור עוד לא הגיע לסיומו אבל נקטע באמצע.
סך הכל הכתיבה יפה אבל הייתי טיפה מלטשת את זה יותר ויוצרת סוף ברור לחלוטין!
אני מקווה שאת לא נפגעת, סך הכל יש כאן כתיבה יפה מאוד ורק מהסיפור הזה שאני קוראת יש לך פוטנציאל אדיר של כותבת♥

25/10/2015 19:52

    אורפז!
    האמת, ייתכן שאת צודקת בנוגע לסוף. כנראה זה מעצלות שאין לי כוח להמשיך לכתוב ואני מקווה שיבינו רק ממה שכתבתי את הסיפור.
    חוץ מזה שאני לא כותבת סיפור. אני מקפיאה תמונה קריטית שמספרת לבד את כל הסיפור, לפעמים זה מצליח ולפעמים לא.
    לגבי העלבתי? עצם השאלה היא מעליבה, בשביל מה מגיבים אם לא כדי לקבל תגובה שעוזרת לשפר?
    תודה על הפרגון, באמת מחמיא
    יוקי

    26/10/2015 09:06

    צודקת זה לא יחזור על עצמו(;

    27/10/2015 21:28

נעדרת בין התאריכים
20/09/14-12/09/15
אז עברה שנה שלימה של היעדרות.
אז אני קוראת את כל הפוסטים של 2015
ומרכזת כאן את התגובות שלי, בתגובה אחת.

"אני מולכם-ללא כישרון, ללא ביטחון"
תגובה: הלוא טובה אני לך מעשרה חברות :)

"מועד לפורענות"
חחחח, הייתי אומרת שיש לך כלב בשם סקאי, וכאן הפכת את היוצרות , נכון???

"מחיר ספר"
אני מבטיחה לך שבשירי וסיפורי צפונים לך האור הגנוז :)

"עמית"
אהבתי את הכתיבה ההומוריסטית.

"פזל אשליותי"
את זה הכי אהבתי, מעולה!!!
♥♥♥ותרשי לי להשאר מחוץ לפאזל הזה שלך:)♥♥♥

"אישה"
אישה!!! תכתבי יותר, תפסיקי להיות כל כך קטנה, שבוע עבר מאז שכתבת, זה לא פייר!!! אני בקושי מכירה אותך שבוע :)
טוב זו תגובה מתקנת, על כל הפוסטים שפיספתי כי לא הכרתי אותך:)

28/10/2015 16:03

    "אני מולכם-ללא כישרון, ללא ביטחון"
    תגובה: הלוא טובה אני לך מעשרה חברות :)

    "מועד לפורענות"
    חחחח, הייתי אומרת שיש לך כלב בשם סקאי, וכאן הפכת את היוצרות , נכון???

    "מחיר ספר"
    אני מבטיחה לך שבשירי וסיפורי צפונים לך האור הגנוז :)

    "עמית"
    אהבתי את הכתיבה ההומוריסטית.

    "פזל אשליותי"
    את זה הכי אהבתי, מעולה!!!
    ♥♥♥ותרשי לי להשאר מחוץ לפאזל הזה שלך:)♥♥♥

    "אישה"
    אישה!!! תכתבי יותר, תפסיקי להיות כל כך קטנה, שבוע עבר מאז שכתבת, זה לא פייר!!! אני בקושי מכירה אותך שבוע :)

    נ.ב
    אני מפנה את כל מי שכותב/ת שירים לשיר האחד והיחיד שלי(סאגת שירי)
    "השמע לי את צחוקך"
    תגביבי עליו…
    יוקי

    28/10/2015 18:03

את צריכה לדעתי ללכת רחוק יותר וארוך יותר. לפעמים הארוך שלך לא טוב כי נדמה שאת בוחרת לפרט דווקא איפה שפחות צריך. ופה היה לי בשר ורובד שחסר אם כי זה היה סיפור ממש חמוד. תנסי פעם אחת לנשום סיפור. לא לחשוב מה ירגש או יהיה טוב למי שיקרא כי זה מוציא דברים מקונטקסט. כמו הזיעה ההיא על העורף… זה היה טוב מאוד. אבל לא מתאים בעיניי. תנסי פשוט לנשום ולחיות את הסיטואציה ולחשוב בתור מספרת סיפורים מה היית שמה לב שהיה חשוב לציין בלי להאכיל בכפית ופשוט להכניס כמה שיותר עמוק לאווירה של זה כאילו אנחנו זה היא שהולכים שם במקומה ומציינים וחווים בצורה חלקה הכל. אוהבתתת 3>

29/10/2015 14:23

אולי!!!
את לא חולמת בכלל כמה שמחת אותי עם התגובה הזאת(את בטח חולמת על תה חחחחח):-* :-* :-*
האמת שממש קשה לי להמשיך לכתוב, כלומר לכתוב כל מה שצריך בסיפור כי ברגע שהוא נכתב זמן רב הוא לא נכתב בכלל. וזאת הסיבה שכל הסיפורים שלי הם חסרים.
אולי! הבחנה יפה, אני כנראה אאלץ לכתוב יותר כדי שהסיפור יהיה שלם ולא חסר…
מחכה כבר לקרוא את הסיפור החדש שלך!(פשוט יום חמישי זה יום עמוס)
אוהבת אותך
עדי

29/10/2015 16:51

יוקי! מתי תפרסמי משהו חדש? אני מחכה לסיפורים שלך..
( ולמה רק עכשיו קלטתי שאת יותר גדולה ממני?)
נ.ב מה דעתך על יולי בתור כינוי?
זה חודש ממש חם ונעים, זה חופש, וזה מזכיר לי את יוליה ( מהמחזה של שקספיר)

30/10/2015 08:48

    מתי אפרסם? בטח כשאכתוב משהו… בואי נקווה שזה לא עוד הרה מאוד זמן.
    אני לא סובלת את יוליה! היא פשוט בדיחה.
    אבל אהבתי את יולי!
    מתגעגת לתגובותיך, אבל אין לי מה לפרסם…
    יוקי

    01/11/2015 00:55

    יוקי! ( מסתבר שיש כותבת באתר בשם יולי)
    עד שתפרסמי משהו בקרי אצלי קצת!
    גם אני מתגעגעת לתגובתייך.

    03/11/2015 22:09

קטע חמוד, אהבתי את הסיפור עצמו, מה שכן חסרים לי קצת סימני פיסוק… מעבר לזה טוב מאד :)

08/11/2015 01:36

    "חמוד" מעלה לי בראש תמונה של בובת הכלבלב הוורוד שלי!
    וזה לא מרגיש מחמיא…
    אבל אם אתה טוען שהפיסוק הוא הבעיה אני רגועה, לא בגלל שפיסוק שגוי או חסר זה דבר של מה בכך, אלא שהוא ניתן לתיקון ביתר כלות מדברים אחרים…
    תודה רבה!
    נ.ב
    מצחיק מאוד! שכשאני הגבתי לך אתה הייתה עסוק בלהגיב לי….

    08/11/2015 02:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך