אסור ללכת לאיבוד במקום הזה…

א.מ.ש 03/01/2015 941 צפיות 4 תגובות

"אסור ללכת לאיבוד במקום הזה," היא לחשה אל תוך אוזנו. "אם תאבד את דרכך, נשמתך תאבד לנצח."
נשיפה חדה נפלטה מגרונו, יוצרת עננת אדים אפרפרים אשר התפוגגו תוך שניות אחדות באוויר הקפוא. הוא הטה קלות את ראשו אל הצד, בוחן את הקרקע הסלעית, הבוצית. מבטו נחת על אבן קטנה, צהבהבה מעט. כמעט בלי משים, רגלו בעטה באבן והעיפה אותה למרחק של מספר מטרים ממנו. גרונו חרחר קלות לנוכח מעטפת הקור אשר כיסתה אותו מכל עבריו, מקפיאה את ריאותיו.
"איך עליי לצאת משם?" הוא שאל בנימה מהססת. הוא הרגיש כיצד עיניה האפורות ננעצות בו, מגחכות לשמע השאלה אשר יצאה מפיו.
"זאת איני מסוגלת לספר לך," היא מלמלה, טון דיבורה מחויך מעט. "אחרת, כיצד המשחק יהיה הוגן כלפיי?"
הוא הרים את מבטו ונעץ אותו באותן העיניים, האפורות כשמי הסערה הגועשים בלהט שמיימי מעליהם. ניצוץ של אכזריות בערה בהן, כמעט רצחנית – כמזהירה אותו, פן יפגוש במציאות הקרירה אשר מסבירה לו פנים.
"הוא לא יהיה הוגן."

חוקי המשחק פשוטים – אם אתה מצליח לצאת, אתה מנצח. אם אתה הולך לאיבוד, אתה מפסיד. הבעיה היא במשחק עצמו… קל מידי ללכת לאיבוד. בלתי אפשרי לצאת.
או לפחות, ככה מראות תוצאות המשחק עד כה.


תגובות (4)

ממש יפה.. אני מתה על הכתיבה שלך!
כשיש לך עוד סיפורים תיידעי אותי, למרות שאני כנראה לא אוכל עקוב אחרי כולם (*עמוסמעצבן* ): )

03/01/2015 16:08

תראי… כן יש בך משהו שכותב נהדר
אבל-
זה מרגיש כאילו ניסית. השתדלת התאמצת מידי.
התיאורים טובים אבל
מה שכבר לא תיאורים ורק מסביר לנו דברים
מיותר לגמרי.
אם את לא מצליחה להעביר לנו תוכן דרך הסיפור עצמו
ורק דרך הפסקות והסברים של מה הולך לקרות ומה קראנו
זה הופך משהו שיכל להיות לחלוטין נהדר
לנוראי.
אגב המשפט האחרון על ההוגן- נהדר ברמה מטורפת!
מקווה שעזרתי בהצלחה לך

03/01/2015 18:16

    בכוונה עשיתי את זה ככה.

    03/01/2015 21:08

אני כל כך אוהבת אותך

09/01/2015 17:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך