בולשיט

07/03/2019 610 צפיות 5 תגובות

הפיות באות בלילה, אומרת ליאנה, הן לוקחות את השן ומשאירות כסף במקום. לפעמים הן לוקחות גם דברים אחרים.

אז הבעתי משאלה שבלילה הפיות יבואו ויקחו אותי, רחוק רחוק, אל הארץ שלהן, שהיא כולה גווני ורוד ונצנצים ושרוכבים בה על חדי קרן על פני גשרים מרהיבים מעל מפלים נצחיים.

מיד אחרי שהבעתי את המשאלה נבהלתי, כי שכחתי לבקש שגם ליאנה תהיה שם, אז עשיתי לא קטן ומהיר עם הראש וחשבתי מחדש את המשאלה, אבל אבא אמר, 'סיימנו כאן?' עוד לפני שהספקתי וחילק לכל אחד מאיתנו חתיכה מהעוגיה.

ליאנה אומרת שבלילה כל הדברים באים. בלילה הם יכולים לצאת לחופשי. היא אומרת שהיא לא מפחדת בכלל ואני מאמינה לה, כי ליאנה גדולה, היא כבר בת אחת עשרה, ובגיל אחת עשרה כבר לא מפחדים ממפלצות. זה מה שליאנה אומרת.

המפלצות לא באות הרבה כמו פעם, כי הכנו שיקוי קסמים ממים ועלים מהחצר ומהסוכריה הכי שווה של ליאנה ומקליפות של תפוז ובדלים של סיגריות וערבבנו טוב טוב והקפנו את כל הבית בטיפות אז עכשיו אנחנו מוגנות.

אבא אומר שזה בולשיט. לפעמים כשהוא אומר מילים כאלה ליאנה מיישירה אליו את המבט העז שלה, שהוא לא כועס כי היא אמרה שהוא לא אבל הוא נראה כועס, ואומרת, 'היא ילדה קטנה.'

היא לא אומרת את זה הרבה כמו פעם מאז שהוא נתן לה את הסטירה שהפילה אותה. חשבתי שכאב לה, אז התחלתי לבכות, אבל היא הרימה אלי מבט וחייכה ואמרה, הכול בסדר, לא כואב לי, אבל ירד לה דם מהפה.

אז היא סיפרה לי על פיות השיניים ונתנה לי את השן שנפלה לה. הפייה החליפה לי אותה במטבע שליאנה אומרת שאפשר לקנות בו גלידה קטנה בקיוסק, אבל רק בקיץ כי בחורף זה לא שווה.

ליאנה אומרת שהפיות שונאות את החורף, זו הסיבה שהן לא באות. בחורף קר, את יודעת איך זה, והיא צובטת לי את הלחי.

אני עדיין רוצה ללכת לארץ הפיות. אני רוצה את השמש הנצחית והממתקים שצומחים על העצים. אני רוצה, כי כל פעם שליאנה מדברת על ארץ הפיות הקול שלה נהיה חלומי והיא כמעט נשמעת שמחה.

אבא אומר שזה בולשיט. הוא דוחף עוד סיגריה לפה ומצית אותה. אבא מרביץ לליאנה ואז שוכב על הספה בקיא שלו מאתמול בלילה ואבא אומר שזה בולשיט, בולשיט, בולשיט.

זה בולשיט, הוא מגחך, כאילו שהדברים שהוא מאמין בהם התגשמו אי פעם.


תגובות (5)

מעורר השראה…
נראה שליאנה לא מאמינה במה שהיא אומרת, אבל בכל זאת חולמת ומתחברת למה שהיא חולמת, גישה שאני די מעריך(פרשנות קטנה שלי כמובן מה לעשות חח). לא לתת לאנשים קטנים לשבור לנו ת'חלומות, זה הרעיון שאני קיבלתי בכל אופן:)
כל הכבוד, באמת אהבתי

08/03/2019 01:12

    תודה רבה! נראה שהבנת את הכוונה שלי בדיוק. כל תגובה שלך פוגעת בול.

    08/03/2019 01:28

זה עצוב ויפה
אבל לעזזאל הפיות לא שונאות את החורף!

08/03/2019 04:14

    אני לא טוענת שהפיות שונאות את החורף; אני פשוט חושבת שלליאנה קל יותר להסביר לה דברים דרך האהבות של הפיות. אין לי ספק שבחורף קשה להן יותר ולכל הגיוני שליאנה תגיד דבר כזה.
    אבל כמובן שפיות אוהבות חורף

    08/03/2019 04:17

יפה שערבבת בין עולם הילדים שמאמינים בפיות לאכזריות של המבוגרים שמעשנים ומרביצים

08/03/2019 18:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך