Daniel Pinto
זה סיפור לא קלאסי, אשמח לקבל תגובות בין ביקורתיות בין מעודדות, מקווה שתהנו

דוריטוס

Daniel Pinto 31/12/2021 304 צפיות 2 תגובות
זה סיפור לא קלאסי, אשמח לקבל תגובות בין ביקורתיות בין מעודדות, מקווה שתהנו

בית כלא מעשיהו. חורף 2022:
האסיר יניב פרץ צועד בעליזות במסדרון הכלא, מלווה בכמה סוהרים, לפגישה עם הפסיכולוג של בית הכלא. הוא מתיישב על כיסא מרווח מול הפסיכולוג, והפגישה מתחילה. הפסיכולוג אומר: "שלום יניב… קוראים לי רועי אזולאי… ספר לי בגלל מה שמו אותך בכלא?" האסיר: "אוו… זה סיפור מעניין… יום אחד הלכתי לחנות מזון… רציתי לקנות משהו טעים… הסתובבתי בחנות ולא מצאתי את מבוקשי… בעודי הולך לכיוון היציאה.. שמתי לב שהמוכר אוכל דוריטוס בטעם גריל… ניגשתי אליו ואמרתי לו תמכור לי את זה… הוא סירב… והוכרחתי לירות בו… בקיצור לא התמזל מזלו… באותו יום הייתי חייב לנסוע לתל אביב.. ויצאתי מהחנות למצוא מונית לתחנה המרכזית… אני עוצר מונית ומגיע לתחנה המרכזית… הנהג אומר לי חמישים שקל.. אני אומר לו וואלה אין לי כסף.. אבל קח את האקדח שלי.. שווה כסף.. ויוצא מהמונית.. תאמין לי הנהג היה בהלם… אני נכנס לתחנה המרכזית ומחכה לאוטובוס.. האוטובוס איחר בעשר דקות.. התעצבנתי על הנהג.. אמרתי לו תגיד לי למה אתה מאחר.. והוא אמר לי.. כי בא לו… אמרתי לו אוקיי.. אני גם יעשה מה שבא לי… זרקתי רימון יד בלי נצרה לאוטובוס.. והאוטובוס התפוצץ עם שבעה נוסעים בתוכו… מסכנים…ואז תפסו אותי חיילים שהיו בתחנה… ובזה הסיפור נגמר…" הפסיכולוג אומר: תקשיב יניב.. זה סיפור מזעזע.. קשה לי לעכל את זה… תגיד יניב.. אתה מתחרט על מה שעשית?" האסיר עונה: "כן.. אני מאוד מתחרט שהרגתי את המוכר בשביל דוריטוס בטעם גריל… אם טעמו היה חמוץ מתוק היה סבבה לגמרי…אגב.. אם היית מרגיע את הדולפין שמאחוריך.. הפגישה שלנו הייתה מושלמת" הפסיכולוג: סליחה… על איזה דולפין אתה מדבר…אין שום דולפין מאחוריי… תגיד לי.. אתה צורך איזשהו סמים?" האסיר: בטח… אסיד.. אקסטזי.. ועוד… אגב.. בהקשר למה אתה שואל את זה?" הפסיכולוג: "סתם… זה פשוט מסביר לי כמה דברים… אלף.. למה אני לא שמעתי על הפיגוע בתחנה המרכזית… וגם למה אתה יושב בכלא מעשיהו.. שהעונש המקסימלי בו זה שבע שנים… ולבסוף למה אתה רואה דולפינים מאחוריי…" הפגישה מסתיימת, נכנסים הסוהרים לחדר הטיפול, ולוקחים את האסיר חזרה לתא, לפתע אחד הסוהרים פונה לפסיכולוג בפנים רציניות ושואל "רועי ביננו מאיפה השגת את הדולפין החמוד הזה שמאחוריך" ובזה הסיפור נגמר.


תגובות (2)

רעיון נחמד. אבל אין סימני פיסוק מתאימים, יש יותר מידי (…) ופחות מידי סימני שאלה, מעברי שורות וכו', דבר שמקשה על הקריאה ויוצר אווירה קטועה.
אבל אהבתי את הטוויסט בסוף :)

03/01/2022 18:48

    תודה רבה על התגובה, יש סיכוי שהשתפר😉

    03/01/2022 19:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך