TheBookWorm
סוג של פאנפיק על לוסי ונאטסו מהאנימה פיירי טייל

ואז הוא פגש את לוסי

TheBookWorm 27/07/2015 1677 צפיות 3 תגובות
סוג של פאנפיק על לוסי ונאטסו מהאנימה פיירי טייל

בס"ד

נאטסו לא הודה בזה, אבל עמוק בפנים הוא ידע שאיגניל לא נמצא במרכזה של עיר הומה אדם. אך לאחר שבע שנים של מרדף שווא, אם מישהו היה אומר לו שאיגניל מתחבא בתוך חבית בירה במרתף של פיירי טייל, נאטסו היה מאמין לו.
נאטסו עדיין הרגיש את גלי הבחילה מכים בו כשהתהלך עם האפי ברחובות העיר. רכבות, מכוניות, ספינות ובעצם של כלי תחבורה אפשרי גרמו לו להרגיש כאילו איבריו הפנימיים נלחמים מי ייצא לאוויר העולם ראשון.

אנשי העיר חלפו על פניהם של נאטסו והאפי במהירות, נמרצים ונרגשים. נאטסו היה יכול לשמוע צרחות התלהבות במרחק לא רב מהם. הוא תהה על מה המהומה. בזווית העין נאטסו ראה שיערות לבנות. הוא הסתובב במהירות, השם מוכן על לשונו, ממהר להיאמר בקול רם,

ליסאנה.

הבחורה הזרה הביטה בנאטסו בתמיהה, והאכזבה המרה חנקה את גרונו. אבל איך הבחורה הזאת תוכל להיות ליסאנה כשאר ליסאנה… איננה.
לאחר שהצטרף לפיירי טייל, נאטסו רכש המון חברים חדשים, אך חברתו הטובה ביותר הייתה ליסאנה. היא הבינה אותו יותר מכל אדם אחר שפגש, והוא הרגיש חופשי לדבר איתה על כל נושא שקיים.
למרות שנאטסו צחק על אמרותיה הקבועות של ליסאנה, על כינויי ה"בעל" ו"אישה" שהדביקה לשניהם ועל רצונה להתחתן איתו, עמוק בליבו נאטסו רצה ביום מן הימים להקים איתה משפחה.
אולם, יום אחד, יצאה ליסאנה עם אחיה הגדולים לחסל מפלצת בעיירה רחוקה, ממנה לא שבה.
כאשר מירה-ג'יין ואלפמן חזרו עם החדשות הנוראות, נאטסו שמע והרגיש את ליבו נסדק ונשבר לאלפי רסיסים. העתיד נראה שחור מתמיד. בלי איגניל וליסאנה… כיצד יכול הוא להמשיך?
מותה של ליסאנה דרבן את נאטסו לחפש את איגניל בדחיפות רבה יותר. את ליסאנה הוא לא יכול להחזיר, את איגניל… אולי כן.

זה מה שהוביל את נאטסו לעיר הרגאון, כאשר הוא מתחקה בעקבות הנקרא "סלמנדר".

"מצטער," אמר נאטסו לזרה. "חשבתי שאת מישהי אחרת."
"אין בעיה." השיבה הזרה בחיוך חם והמשיכה עם זרם האנשים שחלף לידם.
"מעניין לאן כל האנשים האלה ממהרים." תהה האפי. מסוקרנים, נאטסו והאפי הלכו בעקבות הזרם אל כיכר בה עמד מספר רב של אנשים סביב דבר שנאטסו לא הצליח לראות.
"הוא שם! הסלמנדר!" נערה קראה אל חברתה בטווח שמיעתו של נאטסו.
"נאטסו!! סלמנדר!!" קרא האפי בשמחה. נאטסו והאפי מיהרו למעגל האנשים, ונדחפו במטרה להגיע למרכזו.
"איגניל!" קרא נאטסו בשמחה כשהצליח לפרוץ את מעגל המתלהבים. הוא חשב שהוא עומד לפרוץ בבכי כשמולו גילה אדם סגול-שיער לא מוכר.
"מי אתה, לעזאזל?" שאל, ומיד זכה במאות תגובות נזעמות מצד מעריצות כעוסות.
"אני מכשף האש הנודע, סלמנדר!" קרא סגול השיער. נאטסו השמיע קול מזלזל ופנה ללכת.
"חוצפן! התנצל מיד!" קרא אחריו ההמון.
"עזבו אותו, הוא לא התכוון לפגוע באף אחד." אמר המכשף הנקרא סלמנדר, ובכך שינה את האווירה מזעם להערצה עיוורת. המכשף שלף דף וטוש מכיסו, כתב משהו והושיט את הנייר לנאטסו.
"קח," אמר. "החתימה שלי. תוכל להשוויץ בה לחבריך."
"לא תודה." ענה נאטסו בקרירות, ומהר מאוד מצא את עצמו על הבטן מחוץ למעגל, לאחר שכ-50 כפות רגליים בעטו אותו משם.

"מי זה היה, לעזאזל?" שאל נאטסו בזמן שהוא והאפי התרחקו מן המקום.
"איזה אפס." ענה קול נשי מאחוריו. נאטסו הסתובב, וליבו הפסיק לפעום.
"תודה לך." אמרה הנערה. הדבר הראשון שנאטסו שם לב אליו היה המפל הזהוב שגלש עד מרכז גבה. אחריו ראה נאטסו את העיניים. שני עיגולים חומים גדולים, בורקים משמחה והתלהבות חסרת הסבר.
"הא?" נאטסו לא הצליח לדבר. הנערה חייכה.
"האידיוט ההוא, סלמנדר, השתמש בכישוף אהבה ישן על כל האנשים סביבו. ההתפרצות שלך למעגל הצליחה לשחרר אותי מן הכישוף!" החיוך של הנערה התרחב, ונאטסו הרגיש כאילו מישהו הטיל עליו כישוף אהבה. הרסיסים השבורים, שנאטסו חשב שלעולם לא יחזרו להיות איבר שלם, התרוממו ממעמקי בטנו והתאחו ללב חדש שפעם מהר יותר וחזק יותר.
היא הייתה הנערה היפה ביותר שראה מימיו.
"אה.. אה… בבקשה?" נאטסו לא ידע מה לומר. הוא הרגיש כאילו ליבו החדש עומד לפרוץ מתוך החזה שלו. הנערה הושיטה את ידה ללחיצה.
"אני לוסי, ואתה?" נאטסו תפס את ידה. הוא הרגיש פרץ חום לא מוכר בכל גופו, וחשש שהוא עומד להתפוצץ.
"נאטסו." ענה בקושי.
"ואני האפי." הכריז האפי על קיומו.
"האא?!!? חתול מדבר?!!" לוסי נראתה כאילו היא עומדת להתעלף.
"מתרגלים לזה." אמר נאטסו, ולוסי חייכה בתגובה חיוך שהמס את הקרביים שלו לאש נוזלית.
"זה נשמע כמו חתיכת סיפור מעניין. אני אשמח לשמוע איך השגת חתול מדבר." אמרה לוסי. היא תפסה את ידו של נאטסו ומשכה אותו למסעדה הקרובה.

ברגע הזה נאטסו ידע.

לא משנה לאן לוסי תפנה, באיזו דרך תבחר ללכת,

באש ובמים. ביבשה, באוויר ואפילו ברכבת,

נאטסו ילך אחריה.


תגובות (3)

כמה שאני אוהבת את פיירי טייל *-* הזוג הכי אהוב עליי זה לוי וגאג'יל הם כאלה חמודים!
הסיפור בהחלט כתוב טוב ויפה !
את יודעת מאז שליסאנה חזרה לחיים היא לא כזה מופיעה הרבה וזה נראה כאילו נאטסו מתעלם ממנה… ציפיתי שלפחות הם יהיו יחד הרבה וישלימו פערים או משהו.
אגב אני אשמח אם תעשי פאנפיק גם על לוי וגאג'יל זה יכל להיות נורא מצחיק XD
את יודעת בפגישה הראשונה שלהם הוא בעצם ניסה להרוג אותה 3:

27/07/2015 20:16

    אני חולה על גאג'יל ולוי, הם הורסים אותי מצחוק! אם תהיה לי השראה אכתוב פאנפיק גם עליהם ;)
    ושנאטסו ימשיך להתעלם מליסאנה, הוא לא צריך אותה, יש לו את לוסי D:

    27/07/2015 21:29

פיירי טייל!!! ♥-♥-♥-♥
^ לאלאלאלא, הוא לא צריך את ליסאנה, לוסי יותר חמודה ממנה ^*^ (וחוץ מזה זה נראה שהוא מתעלם ממנה כי הקשר שלהם פחות הדוק, כאילו הוא כבר התגבר עליה)
תעשי עוד פאנפיקים עליהם ועל השאר D:
ממש אהבתי

27/07/2015 22:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך