sapir13
קטע ישן.... (אני מרוקנת דברים מהטיוטות O.O) קטע שהו חלק ממשהו גדול... *לא אמיתי*

חיפושי דרך- המכתב

sapir13 27/09/2016 743 צפיות 5 תגובות
קטע ישן.... (אני מרוקנת דברים מהטיוטות O.O) קטע שהו חלק ממשהו גדול... *לא אמיתי*

'אני לא רוצה להיות לבד, ואני לא רוצה לאבד את הקשר שיש לנו; וגם אם זה בכלל לא נחשב קשר, אני מחשיבה אותך כידיד, כמישהו שאני סומכת עליו. אני יודעת שיש לי חברות שמשום מה שונאות אותך, אבל אני לא. אתה בסדר.
אני לא יודעת כמה זמן אני אבלה כאן, אולי אפילו חיים שלמים עד שאוכל להתרגל לעולם שבחוץ, אבל אני ממש רוצה לראות אותך שוב. בקושי יצא לנו להתראות לפני כן ועכשיו זה עוד יותר חמור. מתי כבר כל זה ייגמר?
אתה יודע, אחרי הניתוח ההוא חשבתי שאני לעולם לא אוכל להסתכל עלייך שוב. כשאמרו לי שאתה היית איתי באותם זמנים- אז באמבולנס ובחדר המתנה, חשבתי שאני אמות מהבושה. לא רציתי שמישהו יראה אותי, אבל אמרו שאתה תפקדת כמו מבוגר אחראי, כאילו זה לא הפריע לך בכלל.
זה בסדר, אני יודעת. אני יודעת שעמוק בפנים אתה נחרדת לראות אותי במצב הזה ושזו בטח היתה הפעם הראשונה שיצא לך להיות במצב כזה. הכל היה מוטל עלייך- ואתה בקושי ידעת משהו עליי!
אתה היית היחיד שם שהכיר אותי והיה יכול לתת מידע עליי לפרמדיק כדי שיהיה לו מה לרשום בטופס.
אני מצטערת שהיית צריך לעבור את זה בגללי…
אני חושבת שאולי עוד יבוא יום ואני אחזור הביתה, אולי בקרוב מאוד אפילו, ואז נוכל להיפגש. הפעם אני אהיה בריאה (קצת) יותר, ולא תהיה לי תחבושת לבנה שתכסה חצי מראשי. נוכל לדבר כמו שצריך הפעם, בלי לבלוע מילים או להתבייש.
נוכל פשוט לראות אחד את השנייה.
אבל אולי…
אולי אתה בכלל לא תרצה בכל זה. אולי תעדיף להתרחק ולנתק כל קשר, או רק לצמצם אותו. אולי תהיה לך מישהי, ואתם תהיו כל כך חמודים שאני לא אוכל שלא לשמוח בשבילך.
אולי הכל יהיה שונה.
בעצם, לא אולי, בטוח. הכל הולך להיות שונה מעכשיו, ואין שום דבר שאני יכולה לעשות כדי למנוע את זה, אלא רק לנסות להתנהג כרגיל…'


תגובות (5)

אני הבנתי מהקטע שהיא לא ממש מכירה אותו טוב ולבסוף נשמע כאילו היא מצטערת שאין להם סיכוי. יכול להיות שבגלל שלא נתת את התמונה השלמה אני לא מבינה, אך הידיעה שהקטע שלך גרם לי לחשוב כבר גורם לו להיות קטע טוב (:

27/09/2016 22:33

    היחסים ביניהם הם בדיוק כמו שכתבת… (האמת שיש עוד כמה קטעים של זה בתגית ' חיפושי דרך- סידרונת ' – אם באלך)
    ותודה, אני מניחה =')

    27/09/2016 22:39

מעניין מאוד.
יש כאן כל כך הרבה נקודות פתוחות.
אהבתי.

28/09/2016 00:25

אני ממש אוהבת את כל הנקודות הפתוחות, זה טוב שהקורא יאמץ את הראש בקטעים מסוימים (והתפקוד של שלי לא משהו אף פעם, אז קחי את זה כמחמאה.)
אהבתי ^^
~ אני יודעת שלא יוצא לי להגיב הרבה על קטעים שלך, אבל אני קוראת הרבה מהם והחלטתי שאני אשתדל לעקוב ^-^ ~
קטניס אוורדין, סוף.

28/09/2016 06:11

תודה לכם =]

28/09/2016 20:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך