טיק וטק

א.מ.ש 12/07/2015 1511 צפיות 9 תגובות

טיק וטק, טיק וטק.
כל הזמן… טיק וטק.
לא שומעת דבר חוץ מזה…
רק טיק וטק, טיק וטק, טיק וטק… רק טיק וטק.

איזה שעון קטן ומעצבן, לא? כל הזמן הוא מקטר. שם, מעל הדלת – הפינה הימנית העליונה, ליד כתם הצבע שלא יצא לי לתקן. זה משגע אותי.
כלומר, הצבע. לא השעון.
לא, בעצם, השעון משגע אותי עוד יותר מהכתם הטיפשי הזה. הוא לא מפסיק לתקתק… טיק וטק, טיק וטק. כל הזמן רק טיק וטק.
אני שומעת אותו גם כשאני לא בחדר שלי. אני ממשיכה לשמוע אותו בכל מקום אליו אני הולכת… הוא לא מרפה. הוא לעולם לא הרפה.
למען האמת, אני לא בטוחה מתי התחלתי לשמוע אותו לראשונה. מתי הוא התחיל לתקתק לראשונה. אני חושבת שהוא תמיד היה שם, מסתתר בין נבכי מחשבותיי. הוא תמיד תקתק… תמיד הפריע. תמיד הזכיר לי להסתכל על השעון.
טוב, השעון הזה לא באמת עובד. למעשה, מחוג אחד ניתק מהליבה שלו לפני כמה חודשים, ועדיין נח בתחתיתו, מבלי שאיש יבחין בכך. חוץ ממני, כמובן. והמחוג השני – גם הוא לא עובד. הוא עדיין מחובר, אבל הוא לא זז. הוא הפסיק לזוז לפני שנתיים.
בהתחלה הטרידה אותי העובדה שהוא ממשיך לתקתק. שאלתי כמה אנשים, והם חשבו שהשתגעתי. הם לא באו לבקר פעם נוספת… חבל. אבל אני יכולה להבין אותם. כלומר, התקתוק הזה ממש מעצבן. אני בעצמי לא מבינה איך אני עדיין יכולה לסבול אותו.

הלוואי והייתי יכולה להגיד שבסופו של דבר מתרגלים.
זה שקר. זה לא נכון. זו משאלה שלעולם לא תתגשם… אני אף פעם לא אתרגל. הדבר הזה, התקתוק הזה – הוא אף פעם לא מרגיש חסר משמעות, חסר חשיבות. אני תמיד מרגישה אותו. הוא תמיד שם, ואני תמיד מבחינה. יש כאלה שאומרים שיש לי איזושהי הפרעת קשב… טיפשים. הם לא מבינים.
הם לעולם לא יבינו.

טיק וטק, טיק וטק.
כל הזמן… טיק וטק.
הוא לא מפסיק לתקתק. הוא לא מפסיק לעבוד… למרות שהוא כבר לא עובד.
טיק וטק, טיק וטק.
בטח זה ממש קשה לו, כל הזמן לתקתק. עם כל השנאה שלי אליו, אני במקומו הייתי כבר נכנעת.
אבל אני לא השעון. ואני נכנעת…
אני חושבת שאני משתגעת.
לא, אני בטוחה שאני משתגעת.
הוא משגע אותי.
טיק-טק… טיק-טק.
טיק-טק, טיק-טק, טיק-טק, טיק-טק…


תגובות (9)

יפה :) אהבתי את סגנון הכתיבה

12/07/2015 14:54

אשכרה הצלחת להפוך רעיון נדוש לסיר לחץ. אפיינת את הדמות כל כך טוב דרך המונולוג הזה. נחמד

12/07/2015 14:55

אהבתי מאוד!!

12/07/2015 15:10

התיאורים ממש מוסיפים והכתיבה שלך מדהימה!

12/07/2015 15:14

כתוב ממש ממש יפה, והוא ממש דורש סיפור המשך;)

13/07/2015 20:26

בס"ד
ממש יפה! ומקורי!
התיאור הזה של הטיק טק פשוט גרם לי להרגיש במדוייק מה שהיא מרגישה.. שבא לי לשבור את השעון המעצבן הזה.. וזה מצויין:)
אהבתי! ומזל טוב על בחירת העורכים!
לילה טוב:)

14/07/2015 00:26

מדהים:) באמת מתאים לבחירת העורכים. מזל טוב. לגבי הכתיבה, היא מדהימה. כמו שמישהו כבר כתב, זה באמת נותן לי להרגיש מה שהדמות מרגישה.

15/07/2015 11:11

כתיבה יפה!! ^_^

03/08/2015 13:48

לא פלא שאוהבים:)
הכתיבה שלך וכיוון המחשבה בסיפור מדויקים מהממים!

28/08/2015 18:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך