idomeir48
לפעמים אחרים מנסים לקדם אותך, אבל לצאת מהנוחות זה לא קל בכלל.

כדור זכוכית / השרוט

idomeir48 12/01/2020 712 צפיות אין תגובות
לפעמים אחרים מנסים לקדם אותך, אבל לצאת מהנוחות זה לא קל בכלל.

בזמן הפנוי הוא היה יוצא ועושה מופעים כאלה שאנשים אהבו. הדבר שהכי אהב היה ג'אגלינג. הוא היה מביא תיק עם כדורים, מקלות ועוד שלל דברים ומתחיל לזרוק אותם באוויר, ללא היגיון ברור לסובבים אותו בזמן המופע.

בכל פעם שהיה מופיע, היה מפתיע את הצופים בעוד כדור או חפץ מעופף כלשהו שהיה מוסיף. בשבוע האחרון כבר הגיע אפילו לעשרה חפצים שונים שנעים באוויר מעליו בשיווי משקל מרשים, שגרם לציבור הצופים להידהם לחלוטין. חלק מהדברים שזרק בערו באש עוצמתית, שכלל לא הפריעה לו להמשיך במופע.

מפעם לפעם היו חלק מהצופים שמים לב למשהו שמבצבץ מהתיק – כדור זכוכית, יפה כזה, שתהו תמיד מדוע אינו מוציא ומתחיל ללהטט גם בו.
לעתים היו האנשים מבקשים ממנו להוסיף גם את הכדור המנצנץ שבתיק, אך סירב בכל פעם מחדש – לא משום שחשב שאינו מסוגל לשלב גם את כדור זה בזמן המעוף של האחרים, אלא בשל העובדה שדאג כל כך לכדור זה שידע ששילוב שלו במופע יגרום לו להתעסק בעיקר בו ויסיח את דעתו מהשאר.

אנשים כבר החלו משתעממים מעט מהמופע, ואף החלו לשאול אותו על בסיס יומי מתי כבר יוסיף את כדור הזכוכית המסתורי. בתוך תוכו ידע שיצטרך מתישהו ללהטט גם בכדור זה, ואולי יצטרך להפחית במספר הכדורים שבידיו כדי שלא יחשוש למצבו של החפץ החשוב לו כל כך, אך ידע שיום זה לא קרוב כפי שרבים רצו ממנו שיהיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך