Gray
מצד אחד, אני ממש רוצה לכתוב משהו כמו "חזרתי!", כי לא כתבתי ו/או העלתי המון זמן. מצד שני, אני בספק אם הקטע הזה מזכה כל כך הרבה התלהבות ו/או השקעה בסימן קריאה.

לילה, בסך הכל

Gray 23/06/2018 616 צפיות 2 תגובות
מצד אחד, אני ממש רוצה לכתוב משהו כמו "חזרתי!", כי לא כתבתי ו/או העלתי המון זמן. מצד שני, אני בספק אם הקטע הזה מזכה כל כך הרבה התלהבות ו/או השקעה בסימן קריאה.

היא מתחה את האצבעות שלה והן השמיעו קולות נפץ קטנים.
אוף, אני שונא 'קנאקים', זה כל כך מצמרר.
עם קסדת הניטים שלה, בנדנה עם ציור של גולגולת קשורה מסביב לאף ולפה שלה והבגדים הקרועים, אפשר להגיד שהיא הייתה הילדה המורדת המושלמת.
אני סתם ישבתי על הנדנדה, בזמן שהיא הסתובבה מסביבי במהירות הולכת וגוברת על הסקייטבורד שלה.
אני לא בטוח למה הלכתי איתה לגן המשחקים הנטוש ההוא באמצע הלילה הראשון של החופש הגדול. גם בזמנו זה נשמע לי יותר מדי כמו הזמנה לאונס, שוד או לפחות כמה מכות טובות מי"וד-בי"תניקים שיכורים.
אבל לא נרדמתי והיא הייתה ערה ומלאת אנדרנלין.
אז ירדנו לגינה.
בסופו של דבר נרדמתי שם. היא טוענת שלא היה לה לב להעיר אותי אז היא נשארה שם עד שהתעוררתי ורק התרחקה מדי פעם כי משעמם לעשות סיבובים לילה שלם מסביב לנדנדה אחת.


תגובות (2)

נו….
אז בעצם את לא יודעת בכלל מה קרה. ישנת רוב הלילה. לכי תדעי מה באמת, אבל באמת קרה איתה שם…. מסקרן.

אגב, gray, אני גם הרבה זמן לא ביקרתי כאן. בזמנו הוצאתי מכאן המון יצירות שלי במסגרת נטישת האתר. פסקתי להאמין בו מחוסר תגובות כמעט מוחלט. בסוף מרוב עייפות וחוסר בזמן,עזבתי את זה כמו שזה.
היום זה סתם ביקור חד פעמי. אולי לא.
אולי אחזור.
שנעשה תחרות סיפורים חדשה? מה דעתך? ככה יש התעוררות פה באתר.
יאללה קאראחנה…

23/06/2018 18:53

אני אהבתי.

23/06/2018 22:55
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך