בקי
יום טוב לכולנו ♥♥

אין נשים מכוערות יש נשים לא מטופחות

בקי 16/11/2016 876 צפיות 6 תגובות
יום טוב לכולנו ♥♥

אין נשים לא יפות
יש נשים לא מטופחות
מגיל צעיר צריכה נערה
לטפח את עצמה

צריכה לשמור על ניקיונה
צריכה לטפח את עצמה
למרוח קרם שמתאים לגילה
ועם מברשת להבריש את שיערה

לעתים בעייתי גיל הנעורים
לרובם את פניהם מעטרים
פצעונים שהם ממש מעצבנים
רופא עור ירשום כמה מרשמים
אשר בדרך כלל כבמטה קסם
הפנים חוזרים להיות יפהפים

כדאי גם להתאהב כי האהבה
את הנפש משמחת ומייפה
אהבה היא טעם החיים
גם לצעירים וגם לצעירים ברוחם


תגובות (6)

הכתיבה שלך יפה, אבל אני ממש לא מסכימה עם הקטע. יש נטיה לאנשים לחשוב שעצם היותי אישה אומר שאני מוכרחה להיות עדינה, יפה, מטופחת. ושאהבה היא הדבר הכי טוב שאפשר לחשוק בו ודברים כאלה, אבל אני לא מאמינה בדברים כאלה ובגלל זה היה לי קשה להתחבר לקטע. אבל למרות זאת אהבתי את המקצב קריאה הנעים ואת החרוזים. יום טוב 3>

16/11/2016 10:55

Pepper frost

היי ובקר טוב אני מאד אוהבת כאשר נשים לא מתחברות למשהו מסוים זו הזכות שיש לכל אחת לעשות מה שהכי טוב בשבילה אך אני שבה ואומרת לטפח את עצמנו זו ברכה אשר תתן לנו להרגיש בנוח להרגיש כמה יפות אנו זו דעתי האישית אך מקבלת בברכה את דעתך שיהיה לך יום מקסים ממני בקי ♥♥♥

16/11/2016 12:29

אני התחברתי לאופן הכתיבה. טקסט חמוד לאללה. שכל אחת תעשה מה שבא לה ושכל אחד יעשה מה שבא לו וזה לא קשור לפה. אבל הטקסט כסיפור ממש נעים.

16/11/2016 14:01

בגלל שזה נושא מאוד מאוד רגיש בשבילי ועשיתי צעדים ענקיים הרחק מההתמכרות שלי לאיפור מגיל מאוד צעיר והתעסוקה במה שאחרים חושבים עלי, התוכן של הקטע הזה מאוד עיצבן אותי ברמה בלתי רגילה- השפיע לי על קצב הנשימה וכו׳. אבל הכתיבה עצמה ברמה טובה. אני מצטערת אם זה פוגע במישהו, אבל הקטע הזה פגע בי אישית ואני לא יודעת לסתום את הפה. יום נעים :)

16/11/2016 14:44

קטע מעצבן בצורה יוצאת דופן. יש בו בסיס של מוסכמה חברתית שמחייבת נשים להיראות טוב, ויש בזה אפילו משהו קצת שוביניסטי. הסוף לא ממש קשור לשום דבר שכתבת עליו לפני כן, ובעיניי באופן כללי זה פשוט מאולץ. לא אהבתי. לא התחברתי.

16/11/2016 15:26

אין נשים מכוערות, יש צבועות שמכערות את עצמן.
זו אולי שריטה שלי, אבל אני שונא איפור. למה להסתיר את היופי הטבעי שלך?
לא מזמן, מישהי פרסמה ברשת את פניה כאשר חצי מהן מאופרות, והחצי השני ללא איפור. בצד האיפור, היא הזכירה לי מכשפה. בצד הטבעי, היה לה יופי אמיתי. אמנם לא דוגמנית, אבל בהחלט לא אסון טבע.

הכתיבה עצמה נהדרת, אם כי חסר פיסוק.

תנו לחיות!! חיות.

17/11/2016 22:43
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך