FishNugget
50% אמיתי, 50% גבינה.

עמידת ידיים

FishNugget 11/12/2015 3132 צפיות 2 תגובות
50% אמיתי, 50% גבינה.

זהו הפארק הציבורי, למקרה שלא שמתם לב, והשעה היא לקראת צהריים. הרשלה הגיע לפארק ורק רצה לקרוא עיתון ולהאכיל יונים בשלווה, אבל מדוע שיעזבו אותו לנפשו? נו, כמו תמיד, איזה אחד עם כובע מגבעת חום שכתוב עליו "התותח" ניגש אליו עם הבעת פנים כריזמטית.
"סליחה, אדוני! זה קצת מסוכן, מה שאתה עושה!!" אמר התותח.
"על מה אתה מדבר?! אני רק רוצה קצת שקט ושלווה!" התרעם הרשלה.
הבחור עצר לרגע בבלבול, ואז המשיך: "סליחה, לא הצגתי את עצמי.. קוראים לי יובל."
"אני שמח לשמוע, יובל. תוכל בבקשה לקחת את הרגליים המטונפות שלך ולהסתלק?" שאל הרשלה בנימוס.
"אדוני, אני מתנצל, רק באתי לשאול אם הכל בסדר.. הרי לא כל אחד מגיע לפארק בעמידת ידיים וממשיך לדבר כך במשך דקות רצופות.."

זהו פרט שיש לציין. ידיו של הרשלה היו רגליים, והרגליים דווקא ידיים! איזה גורל אכזרי.
"בחור. יובל. מי שלא תהיה. כפי שאתה מבין, הרגליים שלך מאוד קרובות לפרצוף שלי, וזה לא ממש נעים. בנוסף, אני לא רוצה להסביר לך את המצב כי אתה פשוט מטריד אותי בנוכחות שלך." המשיך הרשלה בכעס.
"רגע אחד.. איך יכול להיות שאתה עושה עמידת ידיים אבל הידיים שלך באוויר?!" התפלא יובל התותח.
"ההבחנה שלך יוצאת דופן. כן, הידיים שלי הן רגליים. אני תמיד עושה עמידת ידיים. טוב?"
"היי כולם! בואו תראו את הזקן המוזר הזה!" צעק יובל.
"לא, חכה! מה אתה עושה! אתה חירש או משהו?!" מלמל הרשלה במהירות, אך ללא הועיל.
כל האנשים בפארק, ללא יוצא מן הכלל, באו לראות במה מדובר.

"מי זה הזקן הזה?!" צעק אחד.
"הוא עושה עמידת ידיים, למען השם??" התפלא אחר.
"מה לעזאזל, מישהו גנב לי במבה מהשקית הרגע!!" התעלף שלישי.
כל תשומת הלב לא עשתה טוב להרשלה. הוא רק רצה להאכיל יונים, ותראו מה קרה… כנראה הוא יצטרך ללכת הביתה.
"אנשים, פנו לי דרך. אני הולך הביתה." פסק הרשלה.
האנשים הסתכלו על הרשלה. ואז אחד על השני. ואז שוב על הרשלה, כי זה עדיין מחזה די מעניין. אבל אז הם הלכו, כי בכל זאת, טלוויזיה. רק אחד נשאר..
"יובל, זה אתה..?" שאל הרשלה בלחש.
"נו כן, אתה לא רואה?" ענה יובל.
"אתה יודע, זה לא כל כך פשוט לראות במצב הזה." הסביר הרשלה. "בכל מקרה, רציתי לומר לך תודה…"
"באמת…?" ענה יובל בתמימות.
"לא!! חתיכת אדיוט, תראה מה עשית לי! בחיי!" צעק הרשלה והתחיל ללכת במורד השביל. "רק רציתי להאכיל יונים..!!" הוא צעק מרחוק.
כשהרשלה הגיע הביתה, הוא טרק את הדלק בכוח והתניע את הטוסטוס שלו.


עד עצם היום הזה, הוא עדיין לא יודע למה יש לו טוסטוס ואיך זה אפשרי.


תגובות (2)

100% מושלם.

12/12/2015 00:29
סיפורים נוספים שיעניינו אותך