את ההשראה לקטע הזה קיבלתי מפרק של דוקטור הו. הפרק הרביעי בעונה שמונה. קוראים לפרק Listen. אני ממליצה לראות את הפרק הזה. אני מקווה שאהבתם את הקטע אני מאוד אשמח אם תגיבו ותדרגו את הקטע הזה.

פחד עושה גיבורים מכולנו

29/06/2015 921 צפיות 2 תגובות
את ההשראה לקטע הזה קיבלתי מפרק של דוקטור הו. הפרק הרביעי בעונה שמונה. קוראים לפרק Listen. אני ממליצה לראות את הפרק הזה. אני מקווה שאהבתם את הקטע אני מאוד אשמח אם תגיבו ותדרגו את הקטע הזה.

פחד עושה גיבורים מכולנו:

כולנו מפחדים ממשהו. יש דבר אחד או כמה דברים שמפחידים אותנו. מישהו אחד מפחד מהמפלצות מתחת למיטה ואחד אחר מפחד להיכשל במבחן. מישהו מפחד לעשות רכבת הרים מסוימת ואחר פוחד מנחשים. לאחד יש פחד במה ולאחר יש פחד מן המוות.
אבל פחד עושה גיבורים מכולנו. פחד גורם לנו להיות חזקים בכך שאנחנו מנסים להתגבר עליו. אחד מפסיק לפחד מהמפלצות מתחת למיטה ואדם אחר עושה את המבחן בלי פחד. אולי הוא ייכשל אבל הוא הבין שזה לא סוף העולם. אדם אחד יעלה על רכבת הרים ואחר יחזיק נחש בידיו. אחד יעלה על במה וישיר או ירקוד או ידבר אל הקהל ואדם אחר יפסיק לחשוב כל כך הרבה על המוות.
כל יום כל אחד מאיתנו הופך לאמיץ יותר. זוהי לפחות דעתי. אני חושבת שכולנו גיבורים. אני חושבת שכולנו אמיצים. יש לי פחד מלעמוד על כיסאות. ובכל זאת כשיש איזושהי פעילות בכיתה שעומדים על הכיסאות אני עושה אותה. אני עושה אותה כי אני לא רוצה לפחד ואני חושבת שכולנו ככה. הפחד הוא בעצם כוח על. הפחד גורם לנו להפוך לאמיצים. אם מישהו צריך לעבור ניתוח באף והוא פוחד מניתוחים הוא צריך להתגבר על הפחד הזה. להתגבר על הפחד לא אומר להפסיק לפחד, ממש לא. להתגבר על הפחד אומר להתמודד איתו ולעשות דברים במפחידים אותנו.
אז אם אתה פוחדים מרכבות הרים, בפעם הבאה שיש לכם הזדמנות לעלות על אחת תעלו עליה. אם אתה פוחדים מחיות אז תאמצו אחת, או שאם אתם רואים אחת ברחוב או אצל חבר אל תברחו ממנה. אם אתם פוחדים לעלות על במה אז תעשו את זה.
אתם אולי תמשיכו לפחד אבל כשמתגברים על הפחדים הכל נראה אפשרי.
פחד עושה גיבורים מכולנו.


תגובות (2)

קטע מעולה, אף פעם לא חשבתי על פחד בצורה כזו.. טוב, אף פעם לא חשבתי על הפחד בכלל

12/07/2015 03:38

    תודה :) וברציתי להוסיף כתבתי על פרק בדוקטור הו (פרק מומלץ ביותר) שגרם לי לחשוב ככה על פחד.

    19/07/2015 21:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך