idomeir48
לפעמים הטוב ביותר גם לא מספיק, ואז אתה תנסה יותר

פרפקציוניסט / השרוט

idomeir48 25/07/2020 777 צפיות אין תגובות
לפעמים הטוב ביותר גם לא מספיק, ואז אתה תנסה יותר

אני פרפקציוניסט.
בטח כולכם חושבים עכשיו – "יופי עוד אחד שחושב שהכל חייב להיות מושלם רק בשבילו, או שחקן כזה , שרוצה להראות שיש לו תכונה חיובית כשאין לו אותה".
אז זהו, שלא , אנשים. פרפקציוניסט בשבילי, זה לא תכונה חיובית, ולא, אני לא דורש מהסביבה להיות מושלמת.
אני רק דורש מהדברים שיוצאים לי מבין הידיים , ממפעל היצור שלו אני קורא " עצמי" או "אנוכי" לעמוד בתקנים הכי גבוהים, ולקבל את האישור מכך ממיטב הוויתי ומחשבותי.
זו אמנם עדיין נראית כמו תכונה טובה, לא?
אז דמיינו, דמיינו סיטואציה שבה אתם רוצים להשקיע במשהו, לנגן במפוחית למשל, אתם מושפעים מתכונת הפרפקציוניזם שמוטמעת בכם ושואפים לנגן הכי טוב שאפשר, וכשאתם רואים שאתם לא מגיעים לרמות הגבוהות אתם מתייאשים, די במהירות.
או למשל, בסיטואציה אחרת – הלכתם למקום מסוים, ראיתם בחורה ששבתה לכם את העיניים והמחשבות, דיברתם איתה , ונראה לכולם שהיא לגמרי "בקטע", אבל אז, משום מקום, חוזר לו הפרפקציוניזם ולוקח את המושכות חזרה, ואומר לכם – " היי, אתה לא הכי טוב בשבילה, ולא תצליח לעשות אותה הכי מאושרת שהיא יכולה להגיע, אז ותר".
אז כן, מתכונותי הרעות ביותר אני כולל את הרעה מכולן, זו אשר קוללתי בה – הפרפקציוניזם.
אז יש לי רק דבר אחד אחרון להגיד לכם, חטא להתוודות עליו – אני, פרפקציוניסט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך