שחור לבן דמעה

09/06/2021 298 צפיות אין תגובות

השעה הייתה קרובה לתשע בבוקר, חלק מהאנשים שנכנסו לתוך המתחם הנידו ראש לשלום לשומר שעמד בכניסה איש גבוה כבן חמישים, שיערו אפור לבוש במדים כחולים ואקדח מבצבץ מחגורתו . חלק מהנכסים בחולצה לבנה ומכנס שחור החזיקו תיק עור שחור או מיני מסמכים .
עוד מי שעבר את השומר היו אזרחים רגילים עברו בדיקה ביטחונית לפני שהורשו להיכנס.
אולם ההסבה היה מלא ליד כל חדר ישבו קבוצת אנשים שעל פניהם ניכר המתח הציפייה הם התעסקו עם הנייד, או הביטו בשעון היד מידי פעם .
באחת הפינות בסוף יישבה בחורה צעירה שנדנדה עגלת תינוק ובכתה וניסתה כל העת למחות את הדמעות, על ידה ישבה אישה מבגרת שחיבקה ונתנה לה טישו .הכול יהיה בסדר , את תעברי את זה ותתחילי בחיים חדשים,
אבל איך אסתדר לבד ענתה והדמעות בעיניה את תסתדרי יש הרבה במצבך את לא יחידה ואני כאן אעזור לך עם הילד ,תחשבי עליו זה ידרבן אותך .מהחדרים יצאו ונכנסו אלה שקראו בשמם ,מאחד החדרים חדר 396 נשמעו צעקות רמות היא אמא לא ראויה לא דואגת ,ואף פעם לא בבית תמיד יש בייביסיטר.
אדוני תירגע ככה לא פותרים בעיות בצעקות אנחנו דורשים ממך לקבל שלום בית פנה אליו אחד הדיינים מאחורי השולחן והזכוכית שמפרידה.
האישה שישבה בסמוך אליו לא הוציאה הגה ,הדיינים לא פנו אליה בכלל כאילו הייתה אוויר וכך לא יכלה גם לומר מילה להגנתה , פשוט פסקו שלום בית .איש צעיר עם כיפה שחורה ניסה להרגיע, והדובר ניסה להדוף אותו והמשיך לצעוק ולהתנגד, עד שהוא נאלץ לקרא לאנשי הביטחון על מנת להוציא אותו מהחדר ומהמתחם .
אחר הצהרים נשארו רק הפועל באוטו המיוחד ששוטף את הרצפה, והמנקה שרוקנה את פחי האשפה לתוך שקית גדולה היא לבשה חלוק תכלת ,ומטפחת ראש פרחונית הייתה קשורה לראשה, כך עברה מפח לפח מרוקנת את תוכנו לשקית הגדולה , עייפות וחיוך ניכרו מעייניה .
בשעת הערביים השומר בעל השיער האפור, עשה בדיקה אחרונה במסדרון הארוך החתים את כרטיס העובד כיבה את האורות , נישק את המזוזה ויצא מהדלת הראשית אל הרחוב, אוי חשב מזל שאני חוזר למשפחה האהובה שלי .בזמן שפסע לכיוון החנייה וכשפתח את דלת ביתו ,רצו אליו התאומות בנות השלוש .
8.6.21


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך