Itaiv
מוזמנים להגיב, ולהעיר כמה שיותר דברים רעים (:
ואני אשמח אם גם תגידו לי מי הכי צודק שם, ומי הכי טועה, לדעתם.

תזמורת.

Itaiv 20/01/2012 718 צפיות 2 תגובות
מוזמנים להגיב, ולהעיר כמה שיותר דברים רעים (:
ואני אשמח אם גם תגידו לי מי הכי צודק שם, ומי הכי טועה, לדעתם.

תזמורת. שלושה חלקים, תיאום מושלם.

הראשון – שקט, עוצר בתוכו את הכעס שהצטבר בלבו במשך השנים – כי הוא משפיל את ראשו, הוא מקבל עליו את מרות האחרים. הוא היחיד שניגן את המנגינה הנכונה כל הזמן, אבל מה שחשוב זה לא נכונות המנגינה – ההרמוניה, התיאום, הרגש המדויק שמוחדר לתווים.
השני – גדול, דורסני. דורך על המנגינות האחרות, מוביל את המוזיקה למקום אחר – המקום שלו. ושלא תבינו לא נכון, יש לו סיבה, סיבה מצויינת. הוא חדור מוטיבציה וביטחון עצמי, בטוח שהוא יכול להוביל את התזמורת לדרך הנכונה, ליצור מנגינה חדשה ומופלאה. אבל המנגינה לא חשובה. היא יכולה להיות שמחה, או עצובה, או כועסת. מה שחשוב, מה שנוגע ללב הוא ההרמוניה, הוא הכוונה, הוא הרגש שמחדירים שלושתם במילים.
השלישי – מפייס, אך מאבד את עצמו בעזרה לאחרים. המנגינה שלו כלל לא משקפת אותו. היא מראה של הראשון והשני, מנסה לחבר בין הניגודים בצורה מתמדת. הוא בכלל לא מחדיר אליה רגש, הוא רק עוקב אחר האחרים, ומנסה להרגיש אותם דרך המוזיקה שלו.

זאת בכלל לא תזמורת. לא תזמורת אמיתית. בתזמורת אין שלושה חלקים. בתזמורת אמיתית יש רק תיאום מושלם.


תגובות (2)

ווואווו איזו כתיבה מדהימה ! :]
אני לא יודעת מי צודק או טועה… אבל אני חושבת שהשני הורס את האחרים !

אההבתתי מאוווד XD

21/01/2012 11:24

כתיבה מעולה, באמת. צריך לעבוד קצת על תיאורים, אבל חוץ מזה זה באמת טוב.
אני, בניגוד לעדן, לא חושבת שהשני הורס את האחרים. הוא מוסיף להם, לוקח אותם למחוזות אחרים כדי ליצור דברים חדשים.
אין פה צודק יותר או פחות לדעתי, כמו שכתבת בסוף, אין שלושה חלקים לתזמורת, זאת ההרמוניה והתיאום שיוצרים את הכל.

21/01/2012 11:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך