Gray
אני עובדת על סיפור ומנסה להבין קצת יותר טוב את אחת הדמויות, אז הנה "מונולוג" שלה.

תכתוב

Gray 20/07/2018 557 צפיות 3 תגובות
אני עובדת על סיפור ומנסה להבין קצת יותר טוב את אחת הדמויות, אז הנה "מונולוג" שלה.

"תכתבו את הסיפור שהייתם רוצים לקרוא", אמרה הסופרת ההיא ששכחתי את שמה כי… לעזאזל, עוד חמש דקות חצות.
זו עצה לא רעה. ובחיי שאני מנסה. אבל אני סתם עוד טינאייג'ר אידיוטי מוצף בהורמונים דפוקים שחורש באינטרנט פאנפיקים נוראיים.
אבל מה אני כבר רוצה לקרוא, זה פאקינג חצות. אני צריך לישון. או להמשיך עם המרתון של 'איך פגשתי את אמא'. וגם לשים גומיות בגשר כדי שיורידו לי אותו בזמן ולא בעוד שנתיים.
אולי עוד פאנפיק אידיוטי ומיני להחריד שלא קשור בשום דבר לקאנון יעזור לי למצוא השראה. בעצם, אולי עדיף שלא. אני כנראה צריך להגמל מזה.
אני אוריד ספר לקינדל. כן, זה רעיון טוב יותר. ספר אמיתי וטוב יתן לי השראה טובה… או לפחות יגרום לעיניים שלי להתעייף מספיק בשביל להרדם.


תגובות (3)

נשמע כמו דמות אמינה של בן/בת נוער – עצבני על העולם בלי סיבה אמיתית, דיבור גס – מרגיש אותנטי. מעניין אותי לתוך איזה סיפור זה ישתלב

20/07/2018 00:52

    האמת שגם אותי… יש לי פחות מעמוד מסיפור מאוד בנאלי ומשעמם ואני מנסה לגרום לו להפוך למשהו, אז בינתיים – דמויות!

    20/07/2018 01:18

"תכתבו את הסיפור שהייתם רוצים לקרוא"- אני חושבת שזה מה שכל מישהו שכותב עושה, או לפחות מנסה לעשות. תכלס זו גם העצה הכי טובה, ככה זה הסיפור יוצא אמיתי והסופר ממש מתחבר אל הדמויות.
הקטע כתוב יפה, אני מסכימה עם ג'ונתן, מעניין לאן זה יתפתח…

20/07/2018 17:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך