Ocean
הסיפור מדבר על הקשיים של הדובר בדרכו להשגת הדבר/ את ה"היא".- כדי שיהיה יותר ברור. אז על מה אתם חושבים שהדובר דיבר? מי זאת ה"היא" הזאת בשבילכם? תודה למי שקרא, לא מובן מאליו. :)

תלוי על בלימה

Ocean 02/02/2016 799 צפיות 10 תגובות
הסיפור מדבר על הקשיים של הדובר בדרכו להשגת הדבר/ את ה"היא".- כדי שיהיה יותר ברור. אז על מה אתם חושבים שהדובר דיבר? מי זאת ה"היא" הזאת בשבילכם? תודה למי שקרא, לא מובן מאליו. :)

שלחתי יד אחת. שלחתי גם את השניה. חשבתי שאתפוס אבל היא חמקמקה, אז אני עולה במהירות באותן מדרגות נעות ומנסה בכוחותיי האחרונים להגיע אליה, אך היא מתרחקת ומתרחקת ואני נשאר באותו מקום.
לפתע המדרגות מִדָרְגוֹת לקו אחד ארוך וחלק. 'אולי זו הדרך שלה להקל עליי? לא', ידעתי. רגליי כבולות בשלשלאות כבדות ואני נעזר בכליי הרופסים הנמצאים לידי לפרוץ אותן, אך מרוב רפיסותם, כוחותיי אוזלים והשלשלאות אותי ממשיכות לאסור. כשהדרך התיישרה היא החלה להיחסם בשלל מכושלי חיי וחייה. רגליי האזוקות הכחילו עד מאוד. כוחותיי נטפו כטיפות הזיעה הנוטפות מפניי האדומות. 'למה היא מקשה עליי? אינני יודע', חשבתי.
בין רגע השלשלאות נפרצו. רגליי הכחולות והמוכתמות שוב תיפקדו, אך הרצפה לפתע איבדה את משמעותה, ולהר תלול, קר ומר נהפכה. אני את ידיי מושיט שוב, ומנסה להאחז כמו זמורה חבולה שהיא עוד אחוזה בקנוקנת. 'אני לא מתייאש' הכרזתי באומץ כשכולי נוטף זיעה וידיי מלבינות מהאחיזה הממושכת. ניסיתי בכוחותיי הגוססים להגיע לקצה ההר. היא לפתע הציצה מקצהו. ניסתה להקשות עליי. הפנתי מבטי מאותם גושי המתכת אליה והיא הסתלקה ממבטי החפוז. 'אני תלוי על בלימה', הרהרתי לעצמי. האם לוותר? האם להמשיך?


תגובות (10)

סיפור חמוד מאוד♥
קצר ומעניין(:
+5

02/02/2016 13:48

    תודה רבה :) לא מובן בכלל :)

    02/02/2016 13:58

קודם כל ברוכה הבאה לאתר…
האמת, כל המעברים מנוף אחד למשנהו דיי בלבלו אותי.
אבל אהבתי את המשפטים לחוד! הם היו יפים, לפעמים מתחרזים והשתלבו יפה אחד בשני רק שלא הבנתי את הקשר שלהם. המסר והסיפור שבנית נראו בעיני כלא קשורים…
יוקי!

02/02/2016 14:55

    חחח אוקיי. הניסיון היה ליצור משהו די עמום כדי לראות איך כל אחד אחר הבין את הסיפור הקצר הנ"ל. שמחתי לשמוע את דעתך :)
    תודה רבה ;)

    02/02/2016 16:33

ברוכ/ה הבא/ה לאתר. מקווה שתהני כאן.
נעים להכיר!
הקטע שרשמת כאן העלה בי שאלות רבות, הצלחת בהחלט לגרום לקטע להיות עמום בלי לפגוע באכות שלו.
חביב ויפה ביותר.
הטיפ הכי טוב שאוכל לתת לך הוא להגיב כמה שיותר כדי שאנשים ידעו על " קיומך".
מוזמנ/ת לבקר אצלי בכל זמן.
מחזיקה לך אצבעות שתראה/י רק כיף מהאתר ותשארי איתנו.
באהבה לב החיים.

02/02/2016 19:37

    תודה רבה :) על מה את חושבת שהקטע מדבר? מעניין אותי לדעת..
    ושוב תודה רבה על התגובה והטיפ- איישם אותם.

    02/02/2016 20:00

מאוד עמוק ומסתורי.
אני אוהבת את הראש שלך ויש לך את זה.
אוסיף ואומר שהיה לי טיפה בלבול באיך שראיתי את הדברים וזה לא עבר לי בצורה הגיונית בראש, אבל היה בה משהו מאוד יפה גם.
אני שמחה מאוד שהצטרפת לאתר ועוד יותר מודה לך שגבת לי לסיפור והראת עניין.
מחכה לעוד סיפורים שלך!

02/02/2016 20:48

    AS הכיר לי את הסיפור שלך. נורא קשה לי להתחיל לקרוא סיפור בהמשכים שהוא כבר נכתב. אבל אני אנסה להקפיד ולעקוב אחרי הסיפור החדש. תודה רבה על התגובה שמחתי לשמוע! לא מובן מאליו. חבל אבל שאף אחד לא ייחס תשומת לב לשאלות שכתבתי ב"רציתי להוסיף". רציתי לשמוע את הפרשנות של הקוראים.

    02/02/2016 21:55

סליחה לא שמתי לב, לפי איך שאני רואה את זה אני חושבת שה״היא״ זאת מישהי שעשתה לא מעט מר בחיי של הגיבור. לאו דווקא מערכת יחסים זוגית, אפילו משפחתית. לפחות ככה ראיתי את זה.. ואסיף ואשאל, מזאת אומרת סיפור בהמשכים שכבר נכתב? לא הבנתי את הכוונה שלך

03/02/2016 00:49

    תודה על התשובה. והתכוונתי ל"כן, המפקד". :)

    03/02/2016 13:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך