תשמע אחי..

25/06/2020 791 צפיות 2 תגובות

תשמע אחי … אני לא יודעת מי אתה אבל להיות גבר בעולם היום זה לא פשוט בכלל .
שתבינו לא אמרתי שקל להיות אישה ..אבל אף פעם לא חשבנו אנחנו הנשים על מה זה להיות גבר בעולם של היום מצפים ממך לכל כך הרבה שאתה בעצמך לא יודע מי אתה כבר ואתה אבוד בתוך העולם תשמע אחי אני יודע שקשה לך להיות אתה אבל תחשוב רגע מה אתה מחפש בבחורה איך אתה רואה את אשתך לעתיד מה אתה אוהב הבחורה מה חשוב לך יופי או אופי כי כשתפסיק ללכת אחרי כל הבנות שהם כמו כולם ותחפש מישהי שתהיה שלך ותראה בה כחצי שלך זה אומר שהתאהבת שהיא כבר שלך אחי לכולם יש נשמות תאומות לפעמים צריך פשוט לחפש קצת עומק אני לא אומרת שכל הבנות היפות הן חלולות אני לא מכלילה כלל פשוט לפעמים אחי אתם כל היום מול מסכים אתם רואים יותר מדי והעיינים שלכם כבר הולכות לאיבוד כדי שתקשיבו קצת ללב שלכם ולראות קצת מחוץ למסכים שלכם וקצת לחפש את הבחורה שתקסים אותך, ותראה בה קודם כל כידידה טובה ואז כבת זוג כי היום לחפש אהבה זה קשה ולדבר זה בכלל קשה אז אני את שלי אמרתי אז גברים יקרים מקווה שמצאו את עצמכם בעולם שכולו הרוב מחפשים להיות חיקויים מוצלחים..


תגובות (2)

הבעיה שהשכל בא עם הניסיון

אם מחפשים בן/בת זוג להקמת משפחה צריך לחפש דברים אחרים מי מה שמחפשים הצעירים.

סבלנות, סיבולת, הגיון בראי, אמפטיה וכו

סקס אופיל ומיסתורים, קעקעוים. ושטויות שמראים בסרטים לא מחליפים חיתולים או מבלים לילה במיון עם ילד ששבר את היד…

על תחשוב על הפנטזיה הרומטית שלך תחשוב על אמא או אבא שלך.
אם הם היו מוצלחים? ואיך לשדרג אותם.

כי אחרי כמה שנים וכמה ילדים נחש/י למה אתה הופך

27/06/2020 10:17
    Soy

    הייוש ⁦☺️⁩קודם כל אני בחורה והחשיבה שלי היא שונה משאר הצעירים שבגילי אני בת 20 אני רוצה להגיד שאני באה לנסות להבין את הגברים אני מנסה להראות להם שיש בחורות עם אופי שונות משאר הבנות שרואים בתוך המסכים ולפעמים צריך להרים את הראש מהטלפון ולראות כי יכול להיות שאהבת חייך נמצאת מול עיניך
    אתה צודק שהשכל בא עם הניסיון כי בסך הכול אנחנו למדים מטעויות
    תודה לך ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

    27/06/2020 10:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך