אלכסנדרה תודה על העזרה,על זה שכתבת את הפרק אוהבת אתכם מצפה לתגובות אולי סיפור חדש בדרך

היום הראשון פרק 3

22/05/2011 733 צפיות אין תגובות
אלכסנדרה תודה על העזרה,על זה שכתבת את הפרק אוהבת אתכם מצפה לתגובות אולי סיפור חדש בדרך

היום הגעתי לבית הספר היה לי כיף, המילים שאותו הילד אמר לי אתמול הדהדו לי בראש.
בהפסקה ראיתי אותו אבל הוא לא היתייחס אלי…
לא בא לשאול מה השעה, גם לא בא להגיד שלום…
נעלבתי, טוב אבל אנחנו לא מכירים אמרתי לעצמי. אני חייבת להכיר אותו, אני חייבת שניהיה זוג, אני, אני , אני,חייבת……
פיתאום המורה להיסטוריה תקעה אותי באמצע המחשבות ,התעצבנתי, חשבתי לעצמי הכל טוב ויפה, ופיתאום היא נידחפה , שונאת כשנידחפים ברגעים הכי יפים!!!
היא שאלה אותי:"ליזי, למה את לא בכיתה?" לא ידעתי מה להגיד לה ועליתי במהירות לכיתה.
בשיעור כמעט נירדמתי … הפעמון צילצל ולא מיהרתי לצאת פשוט המשכתי לשבת ופתאום…. אותו הילד שאני חופרת לכם עליו התישב לידי, הוא שאל:"איך קוראים לך?"
"קוראים לי ליזי " עניתי עם ראש מורכן.
"איזה שם יפה," הסמקתי "הייי קוראים לי דניס….." לחצנו ידיים.
אמרתי לעצמי בלב:"אני בחיים שלי לא שוטפת את היד הזאת …" אחרי שתיקה קצרה שמעתי את החברים של דניס קוראים לו:"דניס, מה נתקעת שם? בוא לשחק!." "שניה אני בא אני רוצה לדבר אם מישהי.."
כאשר הוא אמר שהוא רוצה לדבר אם משהי הרגשתי בעננים,
"אני רוצה להיפגש איתך ליזי חייבים לדבר בפרטיות…" "אז מחר בשלוש?" שאלתי אותו, הוא אמר:"קבענו.." והלך.
בנסיעה הביתה ראיתי את אותו הילד שנדמה היה לי אתמול שהוא הסתכל עלי אבל לא התייחסתי כי הייתי בטוחה שאפגש מחר עם דניס, והחיים שלי יהפכו לגן עדן…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך