סיפור בהמשכים על אהבה ראשנה, אך קצת אחרת.
שניק,תלמיד תיכון בן 16 מתבקש לכתוב מכתב אהבה עבור חברו הטוב, אריק הוא מסכים מיד.
אבל מאוחר יותר מגלה שהכניס את עצמו לסתבוכת רגשית גדולה מאוד.

כישרון -חלק א'

16/05/2010 1036 צפיות 2 תגובות
סיפור בהמשכים על אהבה ראשנה, אך קצת אחרת.
שניק,תלמיד תיכון בן 16 מתבקש לכתוב מכתב אהבה עבור חברו הטוב, אריק הוא מסכים מיד.
אבל מאוחר יותר מגלה שהכניס את עצמו לסתבוכת רגשית גדולה מאוד.

כשהייתי צעיר, תמיד אמרו לי שיש לי כישרון בכל מה שקשור לכתיבה. לא פעם הגיעו אלי חברים מבית הספר כדי שאכתוב עבורם סיכומים ואפילו קיצוני יותר, מכתבי אהבה. אחד המכתבים שהתבקשתי להכין היה מיוחד במינו, בגלל שבפעם הראשונה בחיי הייתי צריך לכתוב מכתב אהבה עבור גבר.
מפתיע, אבל נכון. התברר לי שחברי הקרוב, אריק היה דלוק על אחד הנערים בשכבה שלנו אבל לא היה לו את האומץ להתוודאות בגלל שחשש מהתגובות שיקבל מהסביבה ומהנער עצמו.
הכל החל אחר צהריים אחד כשישבנו בחדרי ולמדנו, לקראת מבחן בהסטוריה שאמור היה להיות לנו בשבוע הבא. הוא נראה טרוד מידי ואני נסיתי לברר מה קרה. בהתחלה ללא הצלחה רבה אבל בסוף הוא השתכנע או יותר נכון החליט לעסוק בנושא בצורה עקיפה, "נכון שלפעמים, מגיעים אלך חברה מהכיתה או מבית הספר ומבקשים ממך לכתוב להם דברים."
" נכון." עניתי לא כל כך בטוח איך זה קשור לנושא, או שאולי זה היה קשור. " אתה צריך שאעזור לך לכתוב איזו עבודה?" ניסיתי לנחש.
"לא ממש." הוא השיב, פניו האדימו " למעשה אני צריך שתעשה לי טובה,אבל מסוג אחר."
"איזו?" התעניינתי, אריק ואני מכירים כבר חמש שנים ובמשך השנים נעזרתי בו דיי הרבה.
אבל, זאת הייתה הפעם הראשונה בה הוא ביקש משהו ממני.
"טוב, אני …" הוא החל במבוכה " אני צריך שתכתוב לי, מכתב" אמר לבסוף.
"אה, זה העניין." נשמתי לרווחה ,לרגע חששתי שמדובר במשהו חמור אבל למעשה הוא רק מאוהב.
"בטח שאעזור לך, רק תאמר לי על איזה כיוון חשבת ואני אכתוב אותו עבורך."
" מה הכוונה ?" הוא נתן בי מבט תמים כזה שגרם לי לצחוק.
"איזה סוג של בחורה היא, ביישנית, חברותית, רומנטית ?" התעניינתי. מופתע מאוד לראות את הבהלה הפתאומית בעייניו של אריק. "אמרתי משהו לא בסדר?"
אריק הניד בראשו "לא, אני רק טוב. זאת לא ממש בחורה. " הוא החל לוחש.
" מה העניין , התאהבת באחת המורות שלנו ?"
הוא שוב הניד בראשו "למעשה היא לא אישה." סיכם פניו הפכו אדומים כעגבניה.
אני אולי כשרוני בכתיבה, אבל בכל שאר הנושאים הייתי דיי איטי. לכן לקח לי זמן מה עד שהצלחתי להבין למה הוא התכוון. " זאת אומרת שאתה מאוהב בבחור?"
אריק הנהן במבוכה " אני יודע, זה דיי מוזר. למעשה אני בכלל לא אמור לדבר על זה. אבל, לא משנה מה עשיתי הוא לא יוצא לי מהראש." הוא עצר לרגע מביט בי, עייניו נצצו בפחד " אתה בטח חושב שאני מוזר , וזה יהיה דיי ברור עם לא תרצה לדבר איתי יותר."
"אתה ממש מגזים" אמרתי בחיוך " נכון, שזאת הפתעה בשבילי. בעיקר כי אף פעם לא דיברת איתי על הנושא. אבל אני לא חושב שאתה מוזר ובוודאי שלא אפסיק לדבר איתך רק בגלל זה."
"באמת?" נראה כאילו הוקל לו מאוד.
הנהנתי לאישור " אז, מה תרצה שאכתוב לו?" שאלתי, ברצינות גמורה.
" אתה מוכן לעשות את זה ?" זאת הייתה הפעם הראשונה מזה שנים שבה ראיתי את אריק כל כך מופתע אבל עם זאת מאושר.
"היי, אני אמור להיות הכישרוני בינינו, לא?"
"בהחלט, זאת הסיבה שבקשתי ממך, ניק." הוא החל לומר פניו מאדימים במבוכה, "אבל, זה באמת בסדר מבחינתך?. כלומר לא מדובר באיזו בחורה ואני, טוב אני לא רוצה להביך אותך."
"זה באמת בסדר" מהרתי להרגיע אותו, "אבל עכשיו כדי שנחזור למבחן שלנו." ולמראה הבעת פניו המופתעת הוספתי " אני מבטיח לשבת לכתוב אותו כבר מחר, אבל תצטרך לספר לי עוד קצת על הבחור הזה, בסדר?"
אריק הנהן לאישור וחזרנו לחומר בהסטוריה, כאילו כלום לא קרה.
קצת אחרי שהלך, תהיתי עם עשיתי נכון בכך שהבטחתי לכתוב את מכתב האהבה בשבילו.
מצד אחד- אריק היה חברי הטוב זה זמן רב ותמיד עזר לי, עכשיו הייתה ההזדמנות שלי לעזור לו.
אבל, מצד שני- קצת חששתי מהעניין, טוב זאת הייתה הפעם הראשונה בה הייתי צריך לכתוב מכתב עבור בחור ולא ידעתי איך לעשות את זה.
רוב הפעמים נערים ונערות מהכיתה שלי נהגו לבקש שאכתוב עבורם פתקים ומכתבי אהבה אנונימים עבור משוא אהבתם ואני הסכמתי כמובן.
רק שהפעם הייתי צריך לכתוב מכתב אהבה שנשלח מבחור אחד לאחר ולא הייתי בטוח מה לכתוב בו.
ו'אולי אני רק מקדים את המאוחר', או כך לפחות חשבתי באותו הזמן. אם כי לא היה לי מושג מה באמת עומד לקראת ולאיזו תסבוכת הכנסתי את עצמי.


תגובות (2)

ברוכה הבאה לאתר סיפורים בטוחה שתיהני מאד מאד. הסיפור הראשון שלך מאד מצא חן בעיני ומבקשת כי תמשיכי תודה ובהצלחה ממני בקי ♥♥♥

19/05/2012 01:24

זה היה בין בן לבן אהבה כל הסיפור הוא שהיה גם אהבה בין ניק לבת

19/05/2012 02:10
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך