איש ואישה!

לילי 16/12/2009 1268 צפיות תגובה אחת

האיש הלך ברחוב הוא הסתכל לאחור ועיניו פגשו את אותה נערה שאותה כל כך אהב במשך ה-40 שנה האחרונות שבהם הספיק כבר להתחתן ולהביא 5 ילדים יעל שרון מאי נועם ותמר ילדים מקסימים שאמם מתה כבר בלידת ילדתם תמר הוא לא אהב אותה כמו שגבר צריך לאהוב את אישתו אלה העריץ אותה והיא הייתה כמובן חברתו הטובה ביותר היא תמיד ידעה שהיא לא האישה שהוא אוהב אבל היא תמיד אהבה אותו והיא לא רצתה לשאול שאלות ולפתוח במריבות מיותרות היא הייתה כל כך יפה והאישה הכי טובה שהוא אי פעם יבקש,היא ידעה שהיא יכולה לסמוך עליו שלעולם לא יבגוד בא לא כל עוד הם נשואים,אחרי המוות הנורא שלה הוא לא חשב פעמיים תמיד רצה לחפש אותה את האישה האחרת ועכשיו הגיע הרגע .
הוא שכר חוקר פרטי וסיפר לו את הסיפור על אותה נערה ששברה את ליבו בקיץ 1970 שם בחופי נתניה,הוא סיפר אייך היא עזבה את נתניה פתאום בלי שום הודעה מוקדמת פשוט ברחה,"הסיפור מעניין מאוד אני ישמח לעזור אבל האם תרשה לי לכתוב על הסיפור שלך?"האיש הנהן בראשו,וכעבור חודש חזר אותו חוקר מארצה של הנערה ובידיו כל הפרטים על אותה נערה משנת 1970 שבמשך אותם השנים הפכה לאישה עם בעל אך הייתה חשוכת ילדים אותה אישה הסכימה להיפגש איתו,ועכשיו הם עומדים מול בית הקפה בלי מילים ורק הדמעות מדברות.
היא סיפרה לו שאביה היה חוקר בשב"כ ולכן היו צריכים לעזוב את הארץ במהירות בלי להודיע לאף אחד מכיוון שאביה היה בסכנת חיים "מעולם לא שכחתי אותך" היא אמרה וליבו התמלא באושר האושר הכי גדול שבן אדם היה יכול לבקש אי פעם, היא סיפרה לו שהתחתנה בגלל הלחץ של הוריה עם בן אדם מאוד אלים שלו היא סיפרה כי הינה יכולה להביא ילדים הוא האמין וראה שהיא הינה יכולה להחזיר לו אהבה,הוא סיפר לה על אישתו ועל 5 ילדיו.
הזוג הלך לו על חוף נתניה שניהם אוהבים ומחזיקים ידיים פתאום נשמע הבום של אותה ירייה של אותו אקדח שסיים את חייו של האיש .


תגובות (1)

אהבתי

30/01/2010 11:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך