אביטל – הילדה הבלונדינית שלא הפסיקה לשבור לבבות- פרק 3

time machine123 25/12/2016 611 צפיות אין תגובות

" כי פשוט מאוד , שאני לא אוהבת אותך יותר , הבנת?" אמרה אביטל בקול לעגני וצחקה בקול רם.
אדיר , שהיה מופתע , הביט בה כולו בהלם.
" אבל אני אוהב אותך , אוהב אותך כל כך.. שאני עדיין לא מאמין שאת עושה לי את זה.." אמר אדיר בחיוך מאוהב.
" יופי , תתבכיין עד מחר . כי אני כבר לא אחכה לך יותר." היא קראה בצחוק רע והשאירה אותו בודד וגלמוד.
" אביטל , חכי!!!!!!!!!!" צעק אדיר לעברה אבל אביטל כבר לא שמעה אותו , הוא שמע קול מוכר מאחוריו.
" סוף סוף הבנת מי זאת אביטל?" קראה נויה בחיוך ציני והסתכלה עליו בבוז.
אדיר הסתובב אליה והביט בה בפליאה.
" נויה?? מה את עושה פה??" שאל אותה בהלם.
" מה שאתה עושה פה , אני עושה פה." אמרה נויה בחיוך שחשף שיניים לבנות ומבריקות כמו בפרסומת למשחת שיניים.
" ממש מצחיק , אני תכף מת מצחוק!" קרא אדיר בציניות.
" גם אני הולכת למות מצחוק, נו , איך זו ההרגשה להיות החבר לשעבר של אביטל ולדעת שהיא זרקה אותך?" ניסתה נויה לצחוק איתה אך הוא לא ממש רצה באותו הרגע לזרום איתה.
" עזבי , לא ממש בא לי לפתוח בפנייך את הנושא.. בקשר לאביטל . אני עדיין לא מאמין שהיא זרקה אותי." אדיר אמר בלי חיוך.
" מה, עזבי? אתה לא החבר לשעבר של אביטל?" התעקשה נויה אך אדיר לא הפנה את מבטו אליה.
" אמרתי לך שממש לא מתחשק לשוחח איתך כרגע.." תירץ אדיר בעצבנות.
" במיוחד לא שתגידי לי שהיא החברה שלי לשעבר , את תראי שהיא עוד תחזור אליי!" הוסיף אדיר בייאוש.
" אתה נשמע כל כך נואש , שלא נראה לי שבזמן הקרוב אתה תחלים משברון הלב שלך!" קראה לו נויה בחיוך מתגרה.
" אמרתי שאני לא רוצה שנדבר!" אמר לה אדיר בזעם ואז נויה ניגשה אליו והדביקה לו נשיקה על שפתיו.
" מה זה היה עכשיו?" הוא ניתק מעליה במהירות , מנסה להעמיד את הדברים על דיוקם.
" מה שאתה חושב , אני אהיה כנה איתך בדבר אחד: אני מאוהבת בך." קראה נויה בחיוך.
" מה?" שאל אדיר שהיה בהלם.
" אני מאוהבת אותך , בגלל זה נישקתי בך." הטיחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך