אביטל וגבריאל – החלום על וורונה הישנה-הצצה לפרק 4

time machine123 30/05/2017 555 צפיות אין תגובות

אביטל ומשאלה ישבו בחדר וצפו בתמונות שאביטל צילמה בורונה .
" וואו , איזו תמונה יפהפייה." אמרה משאלה והצביעה על תמונה שבה היה בניין שבו כנראה סבתא של אביטל התחתנה בו.
" כן , זו התמונה של הבניין שבו סבתא שלי התחתנה." אמרה אביטל בהתרגשות.
אביטל ומשאלה לא רצו להיזכר שעוד כמה ימים הן ייפרדו וכל אחת מהן תלמד בבית הספר האחר.
" משאלה , אני רק נזכרת שאנחנו נפרדות , ואיך ניפרד אחת מהשנייה אם כל השנים האלה בילינו יחד , היינו כמו אחיות. אני אתגעגע אלייך , משי!" אמרה אביטל בעצב.
" גם אני אתגעגע אלייך , אבי! את תחסרי לי מאוד. בואי נהיה אופטימיות יותר , כי כשאת תהיי בבית הספר החדש שאת עתידה ללמוד בו, את תכירי שם המון בנים חתיכים ותכירי אותם בפניי. " אמרה משאלה בנימה אופטימית.
" לא , משי. אני אתגעגע אלייך מאוד." קראה אביטל בחיוך עצוב.
לפתע , נראה על המסך תמונה שבה הייתה מזרקה ואביטל זרקה לתוכה את המטבע והביעה משאלה .
" את יודעת מה? הייתי רוצה להיות איתך ליד המזרקה ולבקש שהמשאלה שלי תהיה שלא ניפרד עוד לעולם." אמרה משאלה בהתרגשות.
"לא , אני אתגעגע אלייך מאוד." קראה אביטל בחיוך עגמומי.
ופתאום , הן ראו תמונה שבה אביטל הופיעה , הבחור שנתפס במצלמה גם הופיע שם. ניצוץ של התרגשות עבר במשאלה.
"מי זה הבחור הזה , אביטל? למה הוא מופיע איתך ביחד בתמונה?" קראה משאלה ונתנה בה מבט שואל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך