Zohar Horen
נווו איך פרק 1 :) תגיבו אני רוצה לדעת מה אתן חושבות אני יעללה מחר פרק 2

אהבה וצרות אחרות בלונדון !!

Zohar Horen 04/12/2012 939 צפיות 2 תגובות
נווו איך פרק 1 :) תגיבו אני רוצה לדעת מה אתן חושבות אני יעללה מחר פרק 2

פרק 1 !!!
ישבנו בפארק כולנו, אני קאתרין אלינור גייסון וגיי', היה כבר חצות והירח האיר מעלנו רק הפנסים האירו את הרחובות החשוכים.
"אוף משעמם לי" אמרי במצב משועמם בזמן שאני מביטה בטוני "אז מה את מציעה לעשות?"
הוא שאל והניח את ראשו על ידיו,
"בואו נשמע שירים של וואן דיירקשן" הוציאה קאתרין את הפאלפון שלה והצביע עליו, הנדתי את ראשי ושמתי את ידי מול פנייה כסימן עצור!,
"לא אין מצב!,כבר נמאס לי,אני יודעת כבר הכל בעל-פה וזה כל כך נכון.את כל השירים שלהם אני מכירה,,,,!
והבנים צחקו להםם……."תודה היילי,הצלת אותנו ממות" אלינור אמרה והסתכלה על קאתרין
"ממשעמום" !!!!!!!!!!!!!!
צצחקי וכולם צחקו איתי,קאתרין היא מעריצה שרופה של הלהקה הזאת , אין הם החיים שלה, החדר שלה מלא בפוסטרים ואין יום שהיא לא מדברת עלייהם נמאסססססססססססס……..!!!!!
טוני יתרוממם ממקומו וצעק לעיברנו "שנשחק במשחק ישן,מחבואים??!!
"בסדר" נשפתי בבוז, גייסון הציע להיות הסופר,התנהגנו כמו ילדים בני שנתיים ולא יותר, רצתי ליד הפארק או למחוצו, ויש רחוב חשוך מפחיד כמו סמטה חשוכה כזאת כמו בסרטי אימה שהרוצח יבוא אליי עכשיו..
למה רצתי לפה? תפפסתי בראש, הייתי לבד עד ששמעתי צעדים "מי זה?" שאלתי, אבל היה חשוך רקהבנתי שמישהו תופס את ידי ומסובב אותי אילו, על ראשו היה קפוצון כהה,הוא התחיל לנשק אותי בצוואר,ניסיתי להפיל אותו אבל ללא הצלחה.
הוא טיפה שחירר את יידי ברגע ששמע אותי בורחת לאחור , והצלחתי להפיל אותוו.
התחלתי לרוץ מתוך מקום הרפאים הזה תוך כדי שאני בוכה,הסתובבבתי וראייתי את הזר רץ אחרי "טוני"
צרחתי בחוזקה ואז בום!!
נתקעתי במישהו,מה לעזאזאל ??! הרמתי את הראש ראשי וראיתי נער בן תשערה או שמונה עשרה ,היה לו שיער חום מלא כזה תלתלים ועיינים ירוקות כאלה.

הוא ראה את האיש רץ לעברו והחטיף לו לפנים ועילף אותו, הנער בורח לאחור שהוא מחזיק בידי.

" הוא עשה לך משהו"? התנשם הנער "לא" מלמלתי בזמן שבכיתי, דמעות מרות יצאו מעייני ראיתי את טוני רץ לעברי שהוא מתנשם לאט ,לאט, הוא חיבק אותי וסוף סוף הרגשתי מוגנתץ
"נסיכה שלי" הוא התחיל לומר שראה את הדמעות בעייני " מה הוא עשה לך?" הוא החזיק בכתפיי בזמן
שהסתכל לתוך עייניץ "הוא….הוא ניסה "לא רציתי להשלים את המשפט " לאנוס את החברה שלך" הנער אמר, טוני הרים את מבטו והתקרב בזעם אל הנער "ומי אתה"?
"הוא הציל אותי" הסתכלתי על הנער " תודה" חייכתי לעברו ונתתי לו חיבוק קאות תודה, הוא ניראה לי מוכר יותר מיידי מוכר ,, !!\

~~~~~~~~~~~~~נקודת ממבט של טוני ~~~~~~~~~
שיחחקנו מחבואים כמו ילדיים קטטנים גייסון התחיל לספור כוללנו יתחחבאנו אחרי חממש דקות כולם יצאו ורק היילי לא יצא קראנו לה היא לא ענתה בהתחלה חשבנו שהיא צוחקת עלינו ואז עברו עוד חמש דקות התחלנו לחפש אותו האיפון שלה היה על הדשא פתאום שממעתי צחרחה בקול של היילי "טוני " שהגיעה מהרחוב החשוך רצתי מהר מהר הכי שיכולתי , ואז ראיתי איזה נער מרביץ למישהו ותופס את ההילי ורץ איתה רצתי אחריהם וראיתי אותו עוצרים היא יתיישב על הריצפה ישר רצתי וחיבקתי אותה והיא בכתה הרמתי לה את הראש ושאלתי אותה מה הוא עשה לך ? היא גימגמה מבכי " הוא…..הוא ניסה!
ועעצרה והנער שעמד לידנו אמר "הוא ניסה לאנוס את החברה שלך" הרמתי את הראש וקמתי ממקומי עצבני והתקרבתי אליו "מי אתה??" אממרתי לו ..היילי פתאו אמרה "הוא הציל אותי "היא קמה וחיבקה אותו


תגובות (2)

תעלי עכשיווווו

05/12/2012 07:51

אני לא ממשיכה את הסיפוור ההזהה אני רוצצה להתחחיל חחדש אני לא חוושבת שזה ייצא ייפה !!!!

01/01/2013 10:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך