אהבה זה כואב פרק 4

03/09/2013 663 צפיות תגובה אחת

ניכנסתיי לחדר ונעלתיי אותה ורק צחקתיי חחחחחחחחחחחח
אחרי בערך 10 דקות שהיה שקט פתחתיי קצת וראיתיי שאין אף אחד יצאתיי בשקט ואז אדיר שפך עליי דליי מיים אהההההההההההההההההההההה מניראלך ?????????
חכה חכה נכנסתיי להתקלח יצאתיי נכנסתיי לפייסבוק דיברתיי עם שיראל אמרתיי לה שתבוא אליי כי משעממם ליי ראינו סרט צחקנו אחריי שעתיים שיראל הלכה הזונה של אדיר גם הלכה אדיר הלך לקנות לו סגריות נכנסתיי לו לחדר ישבתיי שם וחיכתי שהוא יכנס הוא נכנס וראה אותיי יעניי בוכה הוא שאל אותיי חן מה קרה לא עניתי הוא רק חיבק אותיי התאפקתי לא לצחוק לו בפרצוף הוא נאנח ואז קפצתי עליו בדיגדוים הוא רגיש לזה ואז התחלנו מלחמת דיגדוגוים חחח היה מצחיק אחריי שעה מוריאל התקשרה אליי ואמרה ליי לבוא אלייה הלכתיי אלייה אחרי 10 דקות צחקנו נהננו הצטלמנו העלתיי לפייסבוק ותווך 10 דקות 40 לייקים התגובות התחילו אחרי שעתיים הלכתיי הביתה הלכתיי דרך הפארק ואז ראיתיי את מה שלא רציתיי לראות בחיים את ישי יושב בספסל עם זונה עליו הוא התקרב אלייה ונתן לה נשיקה לא הצלחתיי לצחוק לבכות לכעוס כלום הייתי בשוק חשבתיי שהוא אוהב אותיי דפקתיי ריצה של החיים הבייתה נכנסתיי לחדר שמתייי את הראש בכרית והתחלתיי לבכות אדיר ראה אותיי ואמר ליי לא יעבוד לך שווב פעם הוא צחק והלך אחריי 10 דקות הוא חזר וראה שזה רציניי הוא התיישב ליידי ושאל אותי חייםשליי מה קרה ??
לא ענייתי הוא חיבק אותיי היתי צריכה את זה הרטבתיי לו את החולצה לא היה אכפת לוו התחלתיי לספר לו את הכול והוא היה עצבניי לפיי הרגל שלוו שרעדה מעצבייםהוא היה אדום מעצביים הוא בא ללכת תפסתיי לו ביד ואמרתיי לו בליי שטויות הוא נתן ליי נשיקה במצח והלך המשכתיי לבכות שעה שעתיים או יותר אדיר עדין לא חזר ואז פשוט נרדמתיי קמתיי בבוקר לא רציתי ללכת לבצפר דור בא להעיר אותו ולא התיחסתיי הוא בא לשפוך עליי מים אבל הקמתיי אותוו טיפה אחת נוגעת ביי אתה מת ! הוא צחק ושכב לידיי שהוא מחבק אותיי הוא ראה אותיי שאני מתחילה לבכות הוא הסתכל עליי ולא הבין חן מה קרה ??
רוצה לדבר איתיי על זה לא עניתיי המשכתיי לבכות אמרתיי לו שיחזור אני יספר לו לא רציתיי לראות אף אחד כולם הלכוו כבר נישארתיי לבד בבית בערך בשעה 11 שמעתיי דפיקה בדלת פתחתיי את הדלת וריאתיי את שיראל ומוריאל מה ניראללך שלא באת שלוש שעות איכסטטוריה עם שיראל סיוט והם צחקוו איי חברות שליי איין עלייכים אמרתיי להם הם ישר התחילו לשאול אותיי שאלות מה קרה וזה אייך מתי מי קיצור חפירות הם הלכו וניכנסתיי להתקלח התקלחתיי ונרדמתיי מ 1 עד 8 קמתיי ראיתיי טלוזיה נכנסתיי לפייסבוק מחקתיי את ישי מהפלאפון מנסה לשכוח אותוו


תגובות (1)

תמשייכיי מהמם!

04/09/2013 01:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך