Bloddy bomb
המשך יבוא...♥♥♥

~אהבה מבצק ראשון~ פרק ראשון))♥

Bloddy bomb 06/01/2021 576 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא...♥♥♥

נועה עשתה את דרכה הביתה כאשר היא נפנפה במגזין האוכל שבו התמונות שלה כיכבו.

היא נולדה להיות אופה ברמ"ח איבריה, היא הסתכלה על איך אימא שלה מסתכלת על כל מיני מתכונים, מאימה היא למדה איך לאפות.

כשהגיעה הביתה הדבר הראשון שהיא עשתה , היא הראתה את התמונות של העוגות, אלינה הסתכלה עליה כאילו הייתה זרה בשבילה, כאילו היא מעולם לא האמינה בה וביכולותיה הגבוהות שיש לה כשעניין נוגע לרמות דיוק והיצירתיות שהייתה לה.
" זה מה שמעניין אותך? להיות מפורסמת בזכות העוגות שעשית? בבקשה תגידי לי איפה בדיוק טעיתי בקשר לחינוך שלך."
" לא טעיתי , אלא אני. חשבתי שתהיי גאה בי על הדרך שעשיתי."
" על אילו דברים עשית שבגללם אני חייבת להיות גאה?"
" אימא, את צריכה להיות גאה בי. עשיתי דרך מרגשת עם העוגות שלי."
" להיות מפורסמת זאת לא מטרה בשביל לגרום לי להיות מאושרת, כמה לייקים מזויפים על כך שאנשים אומרים שהבת שלי מוכשרת."
" מה גורם לך להיות גאה, אימא?"
" שהבת שלי תתחיל לשים לב קצת לאימא שלה, שתבחר מקצוע שיתאים לאופיה, אין דרך נכונה לאושר, כדי להגיע לכך עלייך לעבור מכשולים על מנת להגיע סופסוף למקום שחלמת עליו."
" אימא, את לא מבינה אותי. להיות אופה זה המשאלה הכי גדולה שאני מאחלת לעצמי מאז שהייתי ילדה."
" כשהיית ילדה לא הבנת כלום, אבל תרשי לפקוח את עינייך. דיוק זה שם המשחק. אם את לא אופה בלב ובנשמה, אז למה לך להמשיך להתפרסם?"
" אני לא עושה את זה בשביל פרסום, אני אוהבת לאפות, זה החיים שלי!"
" מה שאת קוראת לו בשם, הוא בשבילי קללה."
" הקללה הזאת היא האהבה הכי גדולה של חיי!"

נועה הבינה שלא משנה מה היא תעשה, דעתה של אימה לא תשתנה בזמן הקרוב. היא פנתה אל חדרה שבמעלה המדרגות.
מעולם היא לא הרגישה מאוכזבת , מתוסכלת מכך שאמה לא מספיק מעודדת אותה להמשיך להגשים את החלום של אבא שלה ולהיות אופה לתפארת, כל אחד יכול לכתוב מה שעולה בראש שלו, אותה רק מעניין דבר אחד:
ההצלחה בלבד.
בן אדם שהופך להיות עבריין הקלדה, הוא נהיה עיוור בכל מה שקשור לרגישות.
נועה לא ידעה כמה קשה זה הולך להיות, אבל זה משהו שבהחלט שווה את הסיכון, מי שלא מנסה, לא יודע.

ביום למחרת נועה נסעה בקורקינט. היא לא שמה לב לרמזור וחלפה על פני המכונית שאותתה לעברה שעליה לעצור מיד. אופנוען נקרה בדרכה , היא התנגשה בו בדרך.
" גברתי , את בסדר?" שאל אותה בדאגה.
" איפה אני?"
נועה הביטה בו חיוורת ומבוהלת ממה שקרה, היא התעלפה כשהיא ראתה אותו.


תגובות (2)

מחכה לפרק הבא😁
מעניין ממש!

06/01/2021 19:19

תודה רבה

06/01/2021 19:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך