סורי שהפרקים קצרים כי יש לי אחות קטנה ואני צריכה לשמור עליה רוב הזמן ..
ביינתיים תהנווו (: ♥

אהבה ממבט ראשון (: -פרק 3 –

17/04/2012 645 צפיות 6 תגובות

סורי שהפרקים קצרים כי יש לי אחות קטנה ואני צריכה לשמור עליה רוב הזמן ..
ביינתיים תהנווו (: ♥

ושהגענו לבריכה ראיתי את …

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

טום ונעמה (אחת מהסנוביות ) מ=ת=נ=ש=ק=י=ם !!!!!
שיר ויעל היו המומות !!! והתעצבנו במהירות , התחילו לרדת לי דמעות ….
ועמדתי עד שטום הרגיש שמסתכלים אליו , הוא הפסיק להתנשק והסתל הוא ראה אותי בוכה.
טום התחיל להגיד ולגמגם :"יובל א..נ.יי ..אני יכו..ל לללה..סבבבייר…" ברחתי משם בריצה הוא רץ אחרי …עד שמצאתי פינה והתחבאתי שם ובכיתי , בכי בצעקות ובקללות !
הוא שמה אותי והתקרב ואמר :" יובל זה לא מה שאת חושבת…אני יכול להסביר .." צעקתי עליו :" מה אתה יכול להסביר !?!?!? אז תסביר לי למה היא דחפה ת'לשון שלה לפה שלך ?!"
טום שתק שתיקה ארוכהה …
ואז התחיל להגיד :"אחד באפריילל ! וחייך חיוך כובש "
הייתי המומה ושאלתי :" מממה ?!!? נכון עכשיו האחד באפריל, אבל אתה התנשקתה איתה ! זה לא יכול להיות ! "
"תשמעי .. את לא שמת לב שאני מסתיר את הפה בצדדים עם הידיים ? הסתרתי כי לא רציתי שתראי אותי "מתנשק" הבנת?" טום אמר..
"ממהה??? למה עשיתה את זה אבל ?" עניתי לו וניגבתי את הדמעות .
"קודם כול שיר ויעל עזרו לי … וגם בגלל שאנחנו היום 3 חודשים ביחד רציתי להביא לך את זה"
הוא הוציא קופסא בינונית .
לקחתי את הקופסא ופתחתי ראיתי שם שרשרת של זוג ילדים שמחזיקים ידייה , עגילי לב ..
חייכתי חיוך עננק !
ונישקתי אותו ..
חזרנו יד ביד לבריכה ..

~~ההמשך יבוואא~~~


תגובות (6)

נחמד מאוד …
איזה מנייק למה הוא עשה לה את זה ?!
תמשיכייי ♥

17/04/2012 12:31

אני עדיין חושבת שזה מעשה מגעיל ודוחה לחבר שלה שהוא איתה כבר שלושה חודשים.
נו קצר אבל לפחות יש לך סיבה..מקווה שאחותך לפחות מתוקה!! ;-)
מקווה להמשך!! במהירות!!

17/04/2012 15:45

תודה סבריאל ודנה (: אני אמשיך בהקדם האפשרי!

18/04/2012 06:09

היי נרקיס
ראשית כל תני לאחותך המתוקה נשיקה גדולה בשמי ועכשיו לסיפור יפהפה כתוב נפלא כל הכבוד לך נרקיס תודה ממני בקי ♥♥

18/04/2012 06:22

תמשייייכייי <3

18/04/2012 07:02

תודה בקי אני אמסור לה ! ♥
נסיכת החלומות אני ימשיך בהקדם האפשרי ! כי יש לי מבחנים על הראש !

19/04/2012 08:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך