אהבה מנצחת-דמויות

time machine123 01/12/2018 590 צפיות אין תגובות

אלגרה דיאז- בחורה יפייפיה בת 18,סטודנטית לעיצוב ותקשורת באוניברסיטה, מגיעה ממשפחה מאוד עשירה ואוהבת..
יש לה אח תאום ואחות:ויקטוריה בת ה-23 וגונסלו.
היא נמצאת בזוגיות ארוכה ואוהבת, מאוד מקובלת, אוהבת לחגוג וטובת לב.
פוגשת באלסנדרו בגרמניה אחרי שהחבר שלה שובר לה את הלב. נבגדת שוב ושוב.

מריסה טיילור-חברת ילדות של אלגרה, במקור אמריקאית אך הגיעה לארגנטינה בתור ילדה עם הוריה, לומדת פסיכולוגיה באוניברסיטה. בת 19, בת יחידה. בחורה חכמה ומקובלת, מאוהבת בחבר שלה בשלושת השנים האחרונות. נעלמת בפתאומיות וחוזרת ללא זיכרון למה שקרה.
אחרי שמגלה כי החבר שלה בגד בה, היא עוברת לאירופה.
דמיאן דה גרגוריו –
החבר של אלגרה. בן 22,שחקן כדורגל מצליח בקבוצת הבוגרים של "בוקה ג'וניורס".
בתור שחקן כדורגל הוא נמצא תמיד באור הזרקורים,דבר שמטריד את אלגרה.
הזוגיות שלהם קשה אך אוהבת מאוד, למרות שאוהב אותה לפעמים בוגד בה בלי ידיעתה.
יש לו יריבות קשה עם השחקן החדש בקבוצה.

רומאו רוחאס –
בן 25,גם שחקן כדורגל בקבוצה של דמיאן. הבן זוג של מריסה וחבר ילדות של דמיאן וגונסלו.
הוא גם חבר קרוב של אלגרה, המשמשת לו כחברת נפש שלה הוא מספר את כל הסודות שלו..
בחור רגיש ומקסים שאוהב בכל ליבו את מריסה אבל מצד שני בוגד בה עם מילה.
בן 24, השחקן החדש של בוקה, איטלקי במקור.
נדלק על אלגרה ומחליטה לשחק איתה ועל הדרך מפתח יריבות עם דמיאן.
מגדיר את עצמו כנפש חופשייה ואינו מעוניין באהבה או משהו בסגנון.

לילה מאג'יו-אחותו של אלסנדרו, עוברת איתו לארגנטינה ומתחילה ללמוד תקשורת באוניברסיטה.
בת 21, בחורה חכמה ורגישה, הופכת לחברה טובה של אלגרה ומריסה, מתאהבת ברומאו

ויקטוריה מריה דיאז –
בת 24, אחותה הגדולה של אלגרה וגונסלו. דוגמנית בינלאומית.
מגלה סודות על עברה ועל ההורים שלה.
מטיילת בכל העולם בגלל העבודה שלה.
לא מעוניינת בזוגיות כלל, רעה ומניפולטיבית, אוהבת להציק לאנשים ולגרום להם סבל וגם שקרנית.
גונסלו דיאס –
אחיה התאום של אלגרה,גם הוא שחקן כדורגל ועובר לשחק בגרמניה, חולק עם אלגרה קשר מיוחד ודואג לה תמיד.
לא מאמין באהבה,הדון ג'ואן האולטימטיבי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך