אהבה שנייה -פרק 28- (18+)

bl_bar 06/03/2019 911 צפיות אין תגובות

טים התחיל להירגע, לפחות עד כמה שהוא יכול, והוא התרחק מהחיבוק עם פיליפ, "אתה רוצה לספר לי מה קרה?" הוא שאל, מסתכל לאחר מכן על הזרוע של טים, סימנים כחולים הופיעו עליה, "רבת עם מישהו?" פיליפ שאל וטים הניע את ראשו לשלילה, גונב מבטים קצרים לבניין של ליאם.

"ה-הוא בבית?" טים שאל לפתע, "ליאם?" פיליפ שאל כהסתכל על הבניין לאחר שראה את טים מביט עליו מספר פעמים, מניח לעצמו שהוא מתכוון לירוק העיניים וטים הנהן חלושות, רוצה לברוח אל ליאם גם אם הוא פחד מהמצב, גם אם הוא ידע שאם הוא יראה אותו הוא לא יחזיק את עצמו כנגדו.

"כן, הוא בבית" פיליפ אמר בחיוך, "רוצה לעלות אליו?" הוא שאל, מנגב את עיניו של טים, "אני חושב שהוא יעזור לך" פיליפ לחש ברוגע, אומנם הוא לא ידע למה טים בוכה ככה, אבל הוא הניח לעצמו שלא משנה מה קרה, כל עוד טים הגיע לכאן, הוא צריך את עזרתו של ליאם.

"ל-לא" טים אמר לבסוף, הפחד השתלט עליו, הוא בעצמו אמר לליאם שהוא לא רוצה לראות אותו, איך הוא יכול לעמוד מולו בפתאומיות? איך הוא יכול לכעוס עליו ולספר לו שראיין ראה אותם שוכבים אם הוא לא יכול לשנוא אותו בכלל?

"אל תדבר שטויות, בוא" פיליפ אמר לפתע, מבין שאין לו ברירה אחרת והוא אחז בידו של טים, מושך אותו לעמידה, "רגע" טים אמר כשפיליפ משך אותו אל תוך הבניין, "אין רגע" פיליפ אמר, חדור מטרה, יודע שאם ליאם יראה את טים זה יעשה לו רק טוב, ממשיך להוליך את טים עד שהם הגיעו למעלית.

4 קומות עברו כמו נצח לטים, הלב שלו פעם בהתרגשות והוא לא באמת ידע למה, הוא לא ידע כלום, לא יודע למה הוא הגיב לנשיקה עם ראיין כמו שהוא הגיב, לא יודע למה הוא חשב על ליאם, לא יודע למה הוא רוצה את ליאם לצידו כרגע.

"הגענו" פיליפ אמר בחיוך, לוקח את טים אל הדלת לפני שהוא פתח אותה במהירות, נכנס עם טים פנימה, "חזרת מהר-" ליאם השתתק כשראה את טים עומד ליד פיליפ, רואה את עיניו האדומות ואת הפנים האדמדמות שמעידות על כך שהוא בכה, והוא התרומם באחת, מופתע.

"מה אתה עושה כאן?" הוא שאל וטים נגס בשפתו התחתונה, מנסה להחזיק את עצמו מלבכות, "ל-ליאם" הוא לחש בגמגום, אוחז חזק בכתפייה של תיקו, וליאם הסתכל עליו בשקט, מכיר את הטון הזה, את המבט הזה, טים צריך אותו.

"תלכו" הוא מלמל, מסתכל לרגע על פיליפ ופיטר, "אני צריך שתלכו" הוא הוסיף ופיליפ הנהן אליו, מסתכל על פיטר שגיחך ונעמד מהסלון, טופח על כתפו של ליאם לפני שהוא התקדם אל פיליפ וטים, מסתכל על טים למספר שניות לפני שהסתכל על פיליפ, מחייך אליו ולוקח את ידו, משחרר את האחיזה של בן זוגו מטים, הגיע הזמן שלהם ללכת.

הדלת נטרקה מאחורי טים והצעיר הביט על ליאם, לא זז ממקומו, וליאם לא זז גם כן, הוא לא יכול לזוז, הוא אומנם לא ויתר על טים, אבל הוא הבטיח לעצמו שהוא צריך לחכות עד שטים יעשה את הצעד הראשון אליו בשביל שהוא יאחוז בו.

"ל-ליאם" טים לחש והפיל את התיק לרצפה לפני שרץ אל ליאם, נעמד למולו לפני שהוא התרומם על קצות אצבעותיו, מנשק אותו, וליאם נשם עמוק את ריחו של האחר לפני שהוא אחז בעורפו, מצמיד את ראשו אליו בזמן שהוא אחז בגבו התחתון של הצעיר, מנשק אותו בחזרה, הוא לא יודע מה הסיבה לכך שטים בוכה, אבל הוא החליט לא לשאול, לפחות לא עכשיו, לא רוצה להרוס את ההזדמנות שלו.

טים אפשר לליאם להוליך אותו אל החדר בזמן שהם המשיכו להתנשק, וטים חלץ את נעליו בטבעיות כל הדרך, שוקע בתוך הנשיקה, ככה נשיקה צריכה להיות, רכה ורעבה, מלאת רגש, מלאה בהכל, נשיקה שמרגישה נכונה, וליאם היה זה שהעניק לו אותה, אירוני במיוחד בהתאם למצב שלו.

הוא נפל בשכיבה על המיטה, מרגיש את כובד גופו של ליאם כשהאחר נשען עליו והוא חיבק אותו בחוזקה, מאגרף את ידו על בד החולצה של ליאם, מפחד כרגע להרגיש לבד, מפחד להרגיש לא רצוי, חושב שמשהו איתו לא בסדר אם הוא לא הרגיש משהו טוב עם הנשיקה של ראיין.

"ליאם" טים מלמל לנשיקה וליאם התרחק קלות, "מה?" הוא ענה בשקט, "ת-תגיד לי שאתה אוהב אותי" טים לחש, מתחנן, וליאם נאנח ונשק למצחו של טים, יודע רק ממילותיו של האחר עד כמה שהוא שבור, "אני אוהב אותך" הוא לחש בכנות וטים דמע וחייך יחדיו לפני שליאם חזר לנשק אותו, מוחק את החיוך מפניו של טים כשהצעיר נישק אותו ברצון, מרגיש איך שהפרפרים חיים בתוכו, נרגע תחת מגעו של ליאם, תחת המילים שלו, הריח שלו, הנוכחות שלו.

ליאם ניתק את הנשיקה שוב רק בשביל למשוך את החולצה שלו החוצה, חושף את גופו העליון, נותן לטים הזמנות לחקור אותו לפני שליאם אחז בחולצה שלו גם כן, מושך אותה מגופו, משאיר את טים ערום למחצה. ואז הוא נעצר. רואה את הסימנים הכחולים שבזרוע הימנית של טים, "מה זה?" ליאם שאל, נוגע בזרוע של טים והצעיר כיווץ את גבותיו בבלבול, מסתכל על הזרוע שלו והוא נאנח לעצמו, מבין שזה מראיין.

"זה כלום" טים מלמל, "תמשיך" הוא הוסיף וליאם הסתכל לתוך עיניו למספר שניות לפני שהוא חזר להביט על הזרוע, רוכן אליה ונושק לסימנים, מפתיע את טים שהביט עליו בהפתעה, מרגיש את שפתיו החמימות של ליאם כנגד עורו, "ליאם" טים לחש, צמרמורת עברה בגופו, מתרגש מליאם, "למה אתה לא מזלזל בי?" טים שאל וליאם הרים את ראשו, מביט עליו, "אתה בטח מבין שאני בוכה בגלל משהו שקרה עם ראיין" הצעיר מלמל, "ל-למה אתה כבר לא קורא לי פתטי?" טים שאל וליאם חייך, "אין לי טעם לזלזל בך כרגע" ליאם אמר ברצינות, "קשה לך עכשיו, אני לא יכול להכאיב לך יותר" ליאם אמר ברצינות, גורם לביטנו של טים להתהפך לפני שהצעיר הרים את ראשו מעלה רק בשביל לחזור ולנשק את ליאם, לא יכול למצוא דרך אחרת לשחרר את ההתרגשות הפנימית שלו.

ליאם סובב אותם, מאפשר לטים לשכב עליו, ממשיכים להתנשק עמוקות לכמה רגעים עד שטים ניתק את מגע השפתיים, קם באיטיות מליאם רק בשביל להוריד את גרביו ולפשוט את בגדיו התחתונים, חושף בפני ליאם את זקפתו, כנראה שהוא באמת מתרגש ממנו.

הצעיר עלה בחזרה אל המיטה, מתיישב עליה ואוחז במכנס הבית של ליאם, רוצה לפשוט אותו, אבל האחר שלח את ידו אליו, עוצר אותו מלעשות את זה, "אני אעשה את זה לבד" ליאם אמר, "לא" טים השיב, "אני רוצה לעשות את זה" הוא הוסיף וליאם הביט עליו לכמה רגעים לפני שהנהן, מאפשר לטים להוריד לו את הבדים, חושף את איברו הזקור גם כן.

"אתה באמת אוהב אותי" טים לחש בחיוך, עיניו שורפות, הוא בכה לא מעט, "כנראה" ליאם השיב, רואה את החיוך הקטן של טים והוא חייך גם כן לפני שהתיישב על המיטה מול פניו של טים, מסתכל עליו בעוד שהאחר הסתכל עליו גם כן, "מה עכשיו?" ליאם שאל, "כרגיל" טים מלמל, "אתה בטוח?" ליאם שאל ברצינות וטים התלבט עם עצמו, הוא בטוח עם לשכב עם ליאם כרגע?

"כן" הוא ענה לבסוף, מוצא את התשובה הנכונה, "אוקיי" ליאם לחש ואחז בלחיו של טים, מנשק אותו בזמן שטים דחף אותו לשכיבה לפני שהוא עלה על גופו, מתיישב על המפשעה של ליאם בזמן שהוא נישק אותו בחזרה, רוצה אותו.

לשונותיהם ריקדו יחדיו, יוצרות ריקוד סלואו סוער בתוך פיהם, משתלבות יחדיו, מתאימות את זו לזו, הן ידעו איך לפעול, יודעות מה השנייה אוהבת, יודעות הכל אחת על השנייה.

השפתיים זזו, משתפשפות זו עם זו, מרגישות זו את זו, הרכות הממכרת שיגעה את שני הגברים הרעבים, שיכורים מאלכוהול ומרצון לעוד, רוצים עוד מגע, עוד רגש, עוד ועוד אחד מהשני.

טים כאילו ושכח הכל, מוצא את עצמו עמוק בתוך הנוכחות של ליאם, מרגיש כאילו והכל שחור כרגע, כאילו ואין צרות יותר, כאילו והכל בסדר, הוא בנה לעצמו מחסום, מחסום שבנוי מליאם, והוא ידע שהמחסום הזה חזק, הוא אומנם לא ידע למה, הוא לא יכל להצביע על דבר מסויים שיגיד לו למה דווקא ליאם הוא המחסום שלו לצרות, הוא לא יודע איך המחסום הזה נבנה עם השנים בתוכו, אבל הוא הודה לו על שהוא קיים, המחסום הזה הציל אותו, ליאם הציל אותו והוא כנראה עוד ימשיך להציל אותו.

הוא ניתק את הנשיקה, מניח את אפו כנגד האף של ליאם, עיניו עוד עצומות והוא התנשם, מרגיש את הנשימות החמימות של ליאם כנגד פיו והוא חייך לעצמו, מרגיש שמח לרגע.

"הקונדומים במקום הרגיל?" טים שאל וליאם הנהן, פוקח את עיניו כשטים התרחק ושלח את ידו לשידה, מוציא מהמגירה קונדום וחומר סיכה, מניח אותם על המיטה.

"אני אכין אותך" ליאם מלמל, "לא" טים שוב סירב לליאם, "אני אכין את עצמי" הצעיר אמר, מרגיש את הצורך להיות עצמאי כרגע, הוא לא רצה שליאם יכין אותו, הוא רצה להיות זה שיכין את עצמו לליאם, הוא רצה להרגיש שלם עם ההחלטה שהוא בוחר לעשות.

ליאם הנהן שוב, לא יכול למנוע מטים לעשות את מה שהוא רוצה, מסתכל על איך שטים פותח את חומר הסיכה ומרטיב את אצבעותיו לפני שהוא שלח את ידו אחורנית, נוגע ברקטום שלו.

טים ישב בגב זקוף בזמן שהוא מרח את חומר הסיכה על חור ישבנו, מכין את עצמו עם אצבעותיו, מרטיב את עצמו ומחדיר אצבע אחת לתוך גופו, מזיז אותה בפנים, גבותיו התכווצו מעט והוא נגס בשפתו התחתונה, מאפשר לליאם להסתכל על המראה היפיפה שלו, נותן ליאם את ההזדמנות לצפות בו מבלי באמת לעשות כלום.

טים הסתכל אל תוך עיניו של ליאם בזמן שאצבע נוספת נכנסה פנימה, מתחברת לאצבע הראשונה, נותנת לה עזרה, משחקות בתוך גופו של בעלן.

"מממ" טים מלמל, ממשיך להניע את שתי האצבעות, נותן לעצמו להתרגל אליהן ואז הוא החדיר את האצבע השלישית, עוצם את עיניו וגונח בשקט כשהוא הזיז אותן בתוכו, מפשפש בתוך עצמו, מרטיב את עצמו, פותח את עצמו, מכין את עצמו לליאם, למה שהוא למעשה צריך כרגע יותר מהכל.

לבסוף הוא הוציא את האצבעות, לוקח את חומר הסיכה ומרטיב את איברו של ליאם, רוצה לאפשר לאיבר לחדור אליו במהירות מבלי שום בעיה.

טים עצר, מביט על הקונדום שהיה מונח על המיטה, נזכר בפעם האחרונה שהם שכבו, בהרגשה המשונה, המוזרה עד טירוף, הוא רצה לחוות את זה שוב, לראות שזה לא היה רק מתוך סערת רגשות.

הוא אחז באיבר, ממקם את עצמו עליו, "רגע" ליאם אמר עוד לפני שטים החדיר את איברו אליו, "הקונדום" הוא אמר וטים הניע את ראשו לשלילה לפני שהחדיר סוף כל סוף את האיבר של ליאם לתוכו, גונח ארוכות בשתיקה אילמת, עיניו נעצמו בחוזקה, מרגיש את האיבר הערום של ליאם נכנס לתוכו, מתחבר אליו, שלו.
ליאם הביט עליו בחוסר אמונה, מצחו מכווץ בעונג בלתי יתואר, מרגיש איך שחום גופו של טים משתלט עליו, מרגיש את החיבוק הצמוד והחמים על איברו, מרגיש את הקרבה החזקה לטים.

"פ-פאק" טים לחש, מניח את כפות ידיו על בטנו המעוצבת של ליאם, מייצב את עצמו, נותן לעצמו תמיכה לפני שהוא התחיל לזוז באיטיות, מתענג על ליאם באיטיות.

"מממ~" הוא גנח, פוקח באיטיות את עיניו ומביט מטה על ליאם, רואה שהאחר מסתכל עליו והוא רכן מטה, משעין את זרועותיו התחתונות על חזהו של ליאם בזמן שהוא נישק אותו, מרגיש את הצורך להיות מחובר עם ליאם בכל גופו.

הוא המשיך לנוע באיטיות, ליאם לא זז, נותן לטים לזוז בעצמו, מאפשר לטים לצעוד אליו מבלי שהוא יתערב.

טים הגביר מעט את הקצב, מקפיץ את ישבנו, מכה את מפשעותיו של ליאם עם לחיי ישבנו, צולף בו קלות בעוד שהוא החדיר את איברו עמוק יותר לתוכו, מכיל את כולו שוב ושוב, מוציא חלק ממנו ומכניס אותו שוב, דוהר על ליאם באיטיות, לפחות עד שליאם אחז במותניים של הצעיר, הוא לא הזיז את טים, אבל כשטים הרגיש את מגע הידיים החמים, הוא מצא את עצמו זז מהר יותר, דוהר מהר יותר על ליאם, קופץ על האיבר, גונח את שמו של האחר שוב ושוב.

"ליאם~" הקול המתוק של טים ליטף את אוזניו של ליאם, "ליאם~" טים גנח ברצון את שמו, מחזק את הרצון של ליאם להפוך אותו לשלו רק בשביל לשמוע אותו גונח את שמו שוב ושוב ללא הפסקה.

וליאם לבסוף איבד את השליטה בעצמו, מסובב ללא התרעה את הגופים שלהם, משכיב את טים על המיטה הרכה, "ל-ליאם" טים מלמל, מסתכל על הגבר שמעליו, "אני אשתגע אם לא אזוז" ליאם אמר בכנות וטים נגס בשפתו התחתונה, ממשיך להתרגש בכל פעם מליאם.

אחרי שתיקה של כמה רגעים ליאם הבין שזה בסדר לזוז והוא חיבק את טים אליו בחוזקה, אוחז בו בזמן שהוא התחיל לזוז בתוך הגוף המוכר, יוצא ונכנס, מכה בעדינות את טים מבפנים, מלטף אותו עם איברו, משתפשף עם קירותיו של האחר.

"א-אה~" טים גנח כשליאם הגביר קצב, שורט את גבו המחוטב של חום השיער, אוחז בו בחוזקה, מרגיש בטוח תחת מגע הידיים של ליאם, לא חושב על שום דבר אחר מלבדו, נצמד אליו בחיבוק חזק.

"א-אני רוצה לגמור" טים גנח, רוצה לשלוח את ידו ולאונן לעצמו אבל ליאם מנע ממנו את זה, אוחז בידו, "לא" ליאם היה זה שסירב הפעם, מלקק את אוזנו של טים בהפתעה, "אני אעזור לך" הוא לחש, מחמם את אוזנו של טים עם נשימותיו החמות, מעביר צמרמורת בגופו של הצעיר, "טים" הוא לחש, זז ללא הפסקה בתוך הגוף החמים, "טים" הוא נאנח, מקפיץ את ליבו של טים שהשתנק, מרגיש קרוב.

"אני אוהב אותך טים, יותר מכל דבר אחר" ליאם לחש בכנות, וכאן ליבו של טים הפסיק לפעום בזמן שהוא גמר בחוזקה, ציפורניו חודרות אל תוך עורו של ליאם כשהוא הרגיש כאילו והוא הולך ליפול אל תוך העונג שהציף אותו, האורגזמה הייתה חזקה ממנו.

ליאם חייך בזמן שנשק לצווארו הרועד של טים, מחבק אותו חזק, רוצה לתת לו להרגיש בטוח איתו, גם אם בסופו של דבר טים ישנה את דעתו אחרי שהוא יירגע מהאנרגיות ומהשכרות הקטנה שהוא חווה.

טים הצליח להסדיר לבסוף את נשימותיו, וללא אישור ליאם התחיל לזוז שוב בתוכו, "א-אומייגאד" טים לחש, נוגס בשפתו התחתונה, נהיה רגיש בפנים, במיוחד כשליאם פגע בנקודות הרגישות שלו.

"ליאם" טים לחש, מלטף את גבו של ליאם, "תגמור" הוא ביקש, "בתוכי" הוא הוסיף, מפתיע את ליאם שזז לאחר מכן הכי מהר שיכל, לא שולט בעצמו וגומר בתוך טים, נוהם בחוזקה באוזנו של הצעיר שפלט שוב פעם גניחה אילמת, מרגיש את הזרע החמים בתוכו.

אז כנראה שההרגשה המוזרה הזאת היא לא חד פעמית וטים שמח מזה, כי זאת הרגשה שהוא לא רוצה לפספס אי פעם.

ליאם צנח על גופו של טים, מתנשם ומרגיע את עצמו לפני שהוא התרומם, מסתכל על טים, מחכה לראות את המבט הכועס של הצעיר, את המבט המאוכזב, אבל המבט הזה לא היה קיים, טים חייך, עיניו אומנם היו אדומות, אומנם היה בהן עצב, אבל טים לא היה נראה כאילו והוא שונא אותו.

"א-אני יכול לישון כאן איתך?" טים שאל לפתע, מפתיע את ליאם בפעם המי יודע כמה, הוא מעולם לא ביקש לישון אצלו, במיוחד לא באותה המיטה, אבל ליאם הבין שכנראה הם לא ישנו היום, הוא הבין שטים לא באמת רוצה לישון, הוא רוצה לשכב איתו, ככה שהוא ישכח שהדמעות התקיימו בכלל.

"כרצונך" ליאם לחש לבסוף, רוכן מטה וחוזר לנשק את טים לפני שהוא זז שוב, ממשיך לשכב עם טים עד שהם יאבדו כוחות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך