אהבה שנייה -פרק 36- (18+)

bl_bar 31/03/2019 1214 צפיות תגובה אחת

דפיקות בדלת נשמעו וג'וש התרומם מהסלון כשליאם לא יצא מהמטבח, כנראה שלא היו לו כוחות ללכת ולבדוק מי זה.
ג'וש הלך אל הדלת, פותח אותה רק בשביל לגלות לפניו בחור צעיר ושיכור, עיניים כחולות ובהירות, שיער שחור, צבע עור לבנבן, לחיו היו אדמדמות והוא הביט בהפתעה עליו, "מ-מי אתה?" טים שאל, "ז-זה הבית של ליאם, נכון?" הוא בירר, מפחד שהוא הגיע למקום הלא נכון, הוא היה שיכור מספיק בשביל להתבלבל.

"כן, זה הבית של ליאם, מי אתה?" ג'וש שאל, "מי אתה?" טים שאל שוב, לא משיב לאחר על השאלה, "א-אתה בן הזוג החדש של ליאם?" טים שאל לפתע בחשש, אז ליאם מצא מישהו אחר? הוא כבר לא אוהב אותו? זהו?

"מה?" ג'וש מלמל באי הבנה, ועוד לפני שהוא המשיך לשאול שאלות, ליאם הגיע ודחף אותו במהירות מהדלת, "טים" ליאם לחש וג'וש הביט עליו בהפתעה ולאחר מכן הוא חזר להביט על הצעיר, "זה טים?" ג'וש שאל, יותר את עצמו, וליאם המשיך להסתכל על הצעיר השיכור, עיניו של טים דומעות.

"הכרת מישהו" טים לחש וניגב את דמעותיו, "א-אתה כבר לא אוהב אותי" הוא מלמל וצעד אחורנית, מסוחרר מאלכוהול ומההפתעה, והוא נפל לישיבה על הקרקע, "טים!" ליאם אמר בלחץ והתכופף במהירות, "כמה שתית?" הוא שאל, נוגע בזרועותיו של טים, "זה לא אמור לשנות לך יותר" טים לחש, שפתו התחתונה רועדת בעצב וליאם נאנח, מנגב את דמעותיו של טים במהירות, "קרה משהו עם ראיין?" ליאם שאל, "א-איך אתה יודע ש-שהייתי אצלו?" טים שאל, "אביגייל" ליאם אמר ברצינות, מתעלם מעצם העובדה שג'וש מסתכל עליו מאחור.

טים נאנח והרים את עיניו, מסתכל על ג'וש, "ליאם היה פעם שלי" הוא מלמל בחיוך עצוב, "ה-הוא תמיד היה בא כשקראתי לו" הוא הוסיף וליאם נאנח, "אל תדבר איתו" ליאם אמר, דואג לטים, וטים הסתכל עליו, "א-אתה מפחד שאגרום לו להיפרד ממך? אתה דואג לו?" טים שאל בעצב, לא מבין עדיין את המצב.

"זה לא מה שאתה חושב" ליאם אמר בזמן שהוא משך את טים לעמידה, "אתה אוהב אותו יותר ממני?" טים לחש בזמן שפרץ בבכי שקט, וליאם נאנח וחיבק את האחר אליו, מרגיש את החיבוק החזק שהאחר העניק לו והוא חייך לעצמו, שמח להבין שטים עדיין צריך אותו, שהוא מקנא לו, שהוא רוצה אותו.

ג'וש כחכח בגרונו בחוסר נעימות כשהביט על פרצופו הבוכה של טים, מזכיר לליאם שהוא שם, מה שגרם לליאם לסובב את החיבוק, ככה שפניו שלו יהיו למול פניו של אחיו, הוא לא רצה שג'וש יסתכל על טים.

עיניו היו רושפות, מזהירות, עיניים מסוכנות, וג'וש הבין שהוא צריך להיעלם מעיניו של ליאם, הוא סגר את הדלת, משאיר את אחיו ואת טים בחוץ, לא מתרחק מהדלת, רוצה לשמוע את מה שקורה בחוץ, אולי הוא יבין משהו מהסיטואציה המוזרה שראה.

"אני אלך" טים אמר לבסוף, מתרחק מהחיבוק, "אני אקח אותך לבית" ליאם אמר, מנגב שוב את עיניו של טים, "לא, תהיה עם חבר שלך" טים מלמל וליאם נאנח, "הוא לא חבר שלי" הוא אמר, "למה אתה מתכוון?" טים שאל, "אז אתה רק שוכב איתו כמו שאתה עשית איתי?" הוא שאל וליאם כעס, בעיניו הוא לא רק שכב עם טים, הוא עשה יותר מזה, "בוא הביתה" ליאם אמר לבסוף, אוחז בידו של טים, מושך אותו אל המעלית, ואז ג'וש פתח את הדלת, "רגע ליאם!" הוא אמר, עוצר את אחיו, "שתית" הוא הוסיף וליאם נאנח ברוגז, "תעוף לי מהעיניים" הוא אמר כשהסתכל עליו, "אני לא שיכור" הוא הוסיף, "זה לא משנה, שתית" ג'וש אמר, "ממתי אתה דואג לי כל כך? בעבר איחלת לי למות" הוא השיב וטים הסתכל עליהם בחוסר הבנה, "ל-למות?" טים גמגם וליאם נאנח ולחץ על כפתור המעלית, גורם לה להיפתח.

"אני בחיים לא אתן לו למות, לא הייתי נוהג אם הייתי שיכור" ליאם ירק, מושך את טים ביחד איתו למעלית, משאיר את ג'וש חסר מילים.
—-

ליאם הכניס את טים למושב האחורי, חוגר אותו בזמן שנכנס אל מושב הנהג, רוצה להיות מרוכז בנסיעה שלו.

טים הסתכל עליו מהמראה, דמעות עדיין יורדות מעיניו, "מי זה היה?" טים שאל, "זה לא משנה" ליאם אמר, נוסע אל ביתו של טים.

"אתה לא רוצה שאכיר את הבחור החדש שלך?" טים שאל בצחקוק, "תהיה בשקט טים" ליאם אמר באזהרה, טונו קשוח, "לא רוצה" טים אמר, "אני באמת לא רוצה להיות בשקט יותר" הוא הוסיף, "תגיד לי מי זה" טים ביקש, "לא רוצה" ליאם אמר בחדות, "הוא באמת כל כך חשוב לך שאתה מגן עליו?" טים שאל בכעס, מרים את טונו, "אתה כזה מניאק ליאם!" טים צעק לפתע, מקפיץ את ליאם קלות, "טים תירגע" ליאם הגביר את קולו גם כן, עדיין לא צועק, "קשה לי, כואב לי, אני שונא את עצמי ואתה…אתה הולך למישהו אחר!" טים המשיך לצעוק, מכה את כתפו של ליאם, מפריע לו לנהוג.

וליאם סטה בחדות הצידה, משתיק את טים מהפחד לעשות תאונה, ליאם עצר לבסוף בצד הדרך החשוכה, מכבה את הרכב ויוצא ממנו בכעס, טורק את הדלת לפני שהוא פתח את הדלת האחורית, מתכופף ומשחרר את טים באגרסיביות מחגורת הבטיחות, "אמרתי לך להיות בשקט" ליאם אמר בכעס, מביט על טים, "ואמרתי שאני לא רוצה" טים השיב, וליאם נאנח והזיז את טים פנימה יותר, מאפשר לעצמו להיכנס גם כן למושב האחורי, סוגר את הדלת.

"אתה עדיין פתטי כמו תמיד" ליאם אמר וטים גיחך לפני שחזר להכות את כתפיו של ליאם, "ובאשמת מי זה?" טים שאל בכעס, "אתה כל כך רע" הוא הוסיף לפני שליאם אחז בחוזקה בידיו, מונע ממנו להרביץ לו, "תפסיק טים" ליאם אמר ברצינות וטים הניע את ראשו לשלילה, "אני ארביץ לך עד שיהיה לך כואב כמו שלי כואב" טים השיב ברוגז, פגוע מליאם, "אידיוט אחד" ליאם לחש, "אתה אפילו לא יודע עד כמה כואב לי" הוא מלמל בלחש, מונע מטים לשמוע, "אתה אוהב אותו?" טים שאל לפתע, "לא" ליאם השיב, "אתה שוכב איתו?" הוא שאל, "טים" ליאם לחש, "כן או לא?" טים שאל, "לא" ליאם אמר.

"אז מי זה?" טים שאל, "למה אכפת לך?" ליאם שאל, "כי אני חושב שאתה משקר לי" הצעיר אמר, שוב מרים את טונו, "אתה משקר לי נכון? אתה כן שוכב איתו, בגלל זה פחדת שאדבר איתו" טים אמר וליאם הביט עליו בייאוש, מאבד שליטה על עצמו ודוחף את טים לשכיבה על המושבים, גורם לטים לגנוח בבהלה לפני שהוא נכנס בין רגליו, נשען מטה ומניח את ידיו לצד פרצופו של טים.

"תהיה הגיוני פעם אחת" ליאם אמר ברצינות, מביט על טים מלמעלה, "אני הגיוני" טים לחש, "אתה כבר לא אוהב אותי, נכון? ואני סתם התרגשתי" הוא הוסיף בלחישה, "שמחתי שאתה אוהב אותי" הוא אמר בכנות, דמעות יורדות מעיניו וליאם נאנח ונשען מטה יותר, נושק למצחו של טים, "למה שמחת?" ליאם שאל, מקווה לשמוע מטים שהוא אוהב אותו גם כן, "כי אני טיפש" טים לחש, "רציתי שמישהו יאהב אותי" הוא השיב, מניח לעצמו שזאת הסיבה היחידה.

"אני עדיין אוהב אותך" ליאם לחש בכנות, מתרחק ומביט בעיניו של טים, "שקרן" טים לחש, "אני לא משקר" ליאם מלמל, "תוכיח לי" הוא הוסיף וירוק העיניים רכן מטה, נושק לשפתיו של טים בעדינות והצעיר עצם את עיניו, מניע את שפתיו גם כן בזמן שהוא הרים את ידו הימנית מעלה, אוחז בעורפו של ליאם, מצמיד אותו אליו, מעמיק את הנשיקה.

טים גנח קלות לנשיקה כשהוא הפך אותה לנזקקת יותר, מנשק את ליאם בחוזקה, והאחר לא התנגד, אוחז במותן של טים, מרים קלות את החולצה של האחר, אוחז בעורו של הצעיר, חלש לטים.

טים שלח את ידו השמאלית אל משפעתו של ליאם, אוחז באיבר המכוסה, מה שגרם לליאם לנתק את הנשיקה בניהם, "בוא נעשה את זה" טים לחש, מנתק את האחיזה רק בשביל להכניס את ידו החמימה אל תוך המכנס והבוקסר של ליאם, אוחז ישירות באיבר, מניע קלות את ידו עליו.

"לא אכפת לי מחבר שלך, בוא נעשה את זה" טים לחש, "אני צריך את זה" הוא הוסיף וליאם הביט עליו באכזבה, אוחז בידו השמאלית של טים ומוציא אותה ממכנסיו, "תתאפס על עצמך טים" ליאם אמר ברצינות, "אתה לא רוצה לבגוד בו?" טים לחש, "ממתי הפכת להיות צדיק?" הוא הוסיף וליאם נאנח, "אתה שיכור, אני אקח אותך הביתה ותלך לישון, אתה תתחרט על זה מחר" חום השיער אמר והתיישר לישיבה לפני שיצא מחוץ לרכב, נכנס למושב הקידמי.

"תחגור את עצמך" הוא אמר, מביט על איך שטים מתיישב באיטיות, "תיסע" טים מלמל בחוסר כוחות, "תחגור" ליאם אמר וטים קילל בשקט, חוגר את עצמו לבסוף, וליאם נסע לאחר מכן.

"עכשיו אף אחד לא אוהב אותי, גם לך וגם לראיין יש מישהו לאהוב" טים אמר בעצב, מנגב את דמעותיו, "זה אחי" ליאם אמר לבסוף, "מה?" טים שאל, לא מבין, "הבחור שאתה כל כך דואג לגביו הוא אחי הגדול, ג'וש" ליאם השיב, "י-יש לך אח גדול?" טים שאל וליאם גיחך, "כן" הוא אמר, "הוא התחיל לגור אצלי לאחרונה" ליאם הסביר, "אז הוא לא חבר שלך?" טים בירר בשביל להיות בטוח, "כן, הוא לא החבר שלי" ליאם השיב, "ו-וזה אומר שאתה כן אוהב אותי עדיין?" הצעיר בירר וליאם הנהן, רואה את החיוך של טים והוא חייך קלות, ממשיך לנסוע.
"רגע" טים לחש, "ה-הוא רצה שתמות?" הוא שאל כשנזכר במה שליאם אמר, "הוא לא קיבל את זה שאני גיי" ליאם אמר בכנות, מוצא לנכון להקשיב לעצה של דין, אולי הכנות שלו תשתלם, גם אם היא קשה.

"הוא לא קיבל אותך? באמת?" טים שאל, "כן" ליאם השיב וליבו של טים התכווץ בעצב, מרחם על ליאם, "לא ידעתי" טים לחש, "הייתי מופתע אם היית יודע" ירוק העיניים השיב, "אבל אתה מרצה לאנשים כמוני, א-איך זה הגיוני?" טים לחש וליאם גיחך, "הגיוני, אני בעל ניסיון כמוכם גם כן" הוא השיב, "היה לך קשה לצאת מהארון?" טים בירר וליאם הנהן, "עכשיו תהיה בשקט" ליאם אמר לבסוף, מסתכל על טים שהסתכל עליו גם כן מהמראה, "טוב" טים לחש, מסתכל על ליאם כל הדרך גם כשליאם החזיר כבר את עיניו לכביש, נוהג בבטחה.

"הגענו" ליאם אמר וטים הנהן, עדיין לא יוצא מהרכב, "ר-רוצה להיכנס?" טים שאל, "לא" ליאם השיב, יודע מה יקרה אם הוא יכנס פנימה, "בוא נעשה את זה בפעם האחרונה, אני מבטיח לא להציק לך יותר" טים ביקש, "אני מבטיח לתת לך חופש, ר-רק עוד פעם אחת" טים מלמל, "לילה טוב טים" ליאם אמר והצעיר נאנח, "בבקשה" הוא לחש, "טים" ליאם אמר בכעס וכחול העיניים פתח את החגורה ויצא החוצה מהרכב, עומד ליד הרכב, "בוא" הוא ביקש, מסתכל על ליאם שהסתכל עליו גם כן, "תיכנס לבית, קר בחוץ" ליאם אמר, "אז בוא" טים לחש, שיכור, "אתה תתחרט" ליאם אמר, "יכול להיות" טים השיב וליאם הניע את ראשו לשלילה, "לילה טוב" הוא לחש לפני שנסע באיטיות, מסתכל על טים שהמשיך לעמוד ולהביט על הרכב.

"הטיפש הזה" ליאם לחש ולחץ על הבלמים, מסתכל על טים מהמראה, רואה את המבט שלו והוא נאנח לעצמו, "ואני טיפש עוד יותר" הוא הוסיף ועשה רברס, חוזר במהירות אחורה וחונה את הרכב ליד טים שהסתכל עליו בהפתעה.

ליאם כיבה את הרכב ויצא ממנו, נועל אותו ועומד מול טים, "אמרתי לך להיכנס פנימה" ליאם אמר ואחז בפרק כף ידו של טים, מושך אותו אל הבית שלו וטים הסתכל על ליאם מאחור, מחייך לעצמו כשהבין שליאם יהיה איתו.
—-

הוא נעל את הבית אחריהם, המפתחות נפלו על הרצפה כשהוא נתלה על גופו של ליאם, מנשק אותו ברצון בעוד שליאם כמעט ואכל אותו ברעב, מנשק אותו בחוזקה, מתגעגע למגע בניהם.

ליאם צעד קדימה, עושה את דרכו אל חדר השינה של טים, אבל כבר בדרך טים משך את החולצה שלו מעלה, רוצה כבר עכשיו הכל, וליאם איבד שליטה בעצמו, נתקל בשולחן המטבח והוא עצר את עצמו מללכת עוד, משכיב את טים על השולחן, מניח את ידו מתחת לראשו של הצעיר, ממשיך לנשק אותו.

טים דחף קלות את ליאם מעלה, מנתק את הנשיקה רק בשביל להתרומם מעט ולמשוך את החולצה מגופו של ליאם, "רזית" טים לחש, "אתה אוכל כמו שצריך?" הוא בירר, "אני צריך לאכול את האוכל שלך" ליאם לחש וטים חייך ופשט את החולצה של עצמו לפני שחזר לנשק את ליאם, חוזר להניח את ראשו על ידו של ליאם בעוד שהוא הרגיש את ידו השנייה של השרירי מלטפת את גופו העליון.

הכל היה כל כך מהיר ושניהם מצאו את עצמם ערומים במהירות, אצבעותיו הלחות של ליאם כבר שיחקו בתוך גופו של טים, מתאחדות איתו סוף כל סוף, מרגישות את טים כמה שאפשר, יכול להיות שזאת הפעם האחרונה באמת שהן ירגישו אותו.

טים גנח כנגד השפתיים של ליאם, בעוד שליאם מצץ את לשונו, נוגס לאחר מכן בשפתו התחתונה של טים, חוזר לנשק אותו בעוד שאצבעותיו נעו מהר יותר והוא הצליח להרגיש את קימור גופו של טים מעלה, בטנו נגעה בבטן שלו קלות, מלטפת אותו.

"ליאם~" טים גנח לנשיקה, אוחז בשערותיו הרכות של ליאם, "ע-עוד" הוא לחש, "עוד ליאם" הוא גנח ברצון, מתחנן לאחר, צריך עוד, כמה שיותר, הוא התגעגע, הוא היה נזקק, פעם אחרונה ודי, עד שהוא יבין את עצמו.

ליאם הוציא לבסוף את אצבעותיו והתרחק מהנשיקה, מוציא את ידו שהייתה מתחת לראשו של טים החוצה ומתיישר לעמידה, יורק לכף ידו ומרטיב את איברו בזמן שהביט על הגבר הצעיר ששכב על השולחן בצורה הכי סקסית ותמימה שהוא יכל לראות, עיניו הכחולות והנפוחות של טים הביטו עליו ברצון, שפתיו האדמדמות קראו לו ועורו היה כל כך טהור, נקי לחלוטין.

"ליאם" שחור השיער לחש, שיערו השחור נשפך מטה על השולחן, פניו חשופות לחלוטין, יופיו חשוף במלואו בפני ליאם, שום דבר לא כיסה אותו, הוא היה נתון תחת השליטה שלו, תחת המגע שלו, טים היה כרגע שלו, הגוף שלו, הנפש שלו, מחשבותיו.

ליאם נשק עם איברו לרקטום של טים, משחק קלות עם החור, "ליאם" טים מלמל ברוגז, לא אוהב את זה שליאם מתגרה בו והאחר חייך והביט אל תוך עיניו הכחולות בזמן שחדר פנימה, רואה איך שמצחו של טים מתכווץ ואיך שפיו נפתח ללא אוויר.

והוא כיווץ את מצחו גם כן, עוצם לכמה רגעים את עיניו, מרגיש את טים כמו שצריך בזמן שחדר פנימה עוד ועוד, מחזיק את עצמו מלאבד שליטה לחלוטין, לא רוצה להכאיב לטים, מתענג על המגע הצמוד של פנים גופו של טים שאחז בו ברצון, מחבק רק אותו כל השנים האלו.

ליאם פתח את עיניו לבסוף, רוכן שוב קדימה ומטה, מחזיר את ידו מתחת לראשו של טים, רוצה לתת לצעיר להרגיש נוח בזמן שהוא התחיל לנוע, "מממ" טים גנח, נושך את שפתו התחתונה ועוטף את עורפו של ליאם, מסתכל על עיניו של ליאם, ירוקות וסודיות, מסתירות כל כך הרבה דברים מאחוריהן, והוא היה סקרן כל כך לגביהן בפעם הראשונה, רוצה לגלות עוד דברים על ליאם.

"ליאם" טים לחש, מרגיש איך שליאם מגביר מעט את הקצב, לא חזק מדי, לא איטי מדי, "מה?" ליאם שאל, "א-אתה מסתיר את הכאב שלך, נכון?" הוא שאל, מחזיק את עצמו מלגנוח כשליאם ליטף אותו מבפנים, "לא עכשיו" ליאם אמר, "לא נדבר על זה עכשיו" הוא הוסיף, אוחז עם ידו הפנויה במותן הימנית של טים בעוד שהוא נשק לשפתיו קלות וטים לבסוף שקע לנשיקה, לא מצליח להחזיק את עצמו והוא חזר לנשיקה הרעבה שלו, מחבק את מותניו של ליאם עם רגליו, מאפשר לאחר גישה טובה יותר לגופו הפנימי.

"פ-פאק" טים גנח כליאם זז מהר יותר, "ל-ליאם~" הוא גנח כשליאם נשק לצווארו, "כן~" הוא המשיך לגנוח, משביע לכמה רגעים את הרעב הבלתי נגמר של ליאם כלפיו, וליאם באמת שהחזיק את עצמו מלהיות אגרסיבי, אפילו שכל השנים האלו הוא שכב עם טים, הוא עדיין מצא את עצמו חלש יותר, כנראה בגלל שהכל שונה כל כך מפעם.

"עוד" טים לחש, "מהר יותר" הוא ביקש וליאם הגביר מעט את הקצב עוד יותר, מאפשר לטים לגנוח בחוזקה, "גאד" טים גנח בנעילת שיניים, אוחז בראשו של ליאם ומושך אותו אליו, מנשק את שפתיו של ליאם, שורט את גבו החטוב של האחר.

ליאם היה חייב לזוז מהר יותר, רוצה להיות אגרסיבי, הוא היה חייב להכות את טים מבפנים, הוא היה חייב לענג את הצעיר כמה שיותר והוא ידע שבמקום שהם נמצאים זה לא יהיה נוח לטים, מה שגרם לו לעצור ולמשוך את טים מעלה, מוריד אותו מהשולחן ומשאיר את הצעיר תלוי על גופו, איברו עוד בתוכו.

"ל-ליאם?" טים שאל, מסתכל על ליאם, "לחדר" ליאם לחש והסביר, וטים הנהן בהבנה, חוזר לנשק את ליאם כשהאחר הוביל אותם אל חדר השינה, משכיב את טים על המיטה ושם הוא אפשר לעצמו לנוע בחוזקה, חודר עמוק לתוך טים, מכה בו, וגבו של טים התקמר מעלה בעוד שגניחותיו הציפו את החדר, בעוד שאצבעותיו חדרו לעורו של ליאם, בעוד שהוא נישק את ליאם ברצון.

ליאם חיבק את גופו של טים אליו בזמן שזז הכי מהר שאפשר, "א-אני" קולו של טים נשמע, "ליאם" הוא לחש לשפתיים המנשקות, "תגמור" ליאם אמר ושלח את ידו הימנית אל איברו של טים, מניע אותה על האיבר, עוזר לטים לגמור מהר יותר בגניחה אילמת.

ליאם נשק לחזהו של טים כשהצעיר היה עטוף באורגזמה, כשקירותיו הפנימיים פמפמו עליו, שואבים אותו פנימה.

"מממ" טים נהם בפה סגור, אוחז חזק בגופו של ליאם, מחבק אותו אליו, "עוד" הוא לחש לבסוף, "אתה יכול" הוא לחש שוב וליאם התרחק מעט רק בשביל להביט בפניו של טים, מלטף את לחייו עם ידו הנקייה, "אני אוהב אותך" ליאם לחש, צופה בחיוך הצומח של טים לפני שהוא ניקר את עיקול השפתיים, חוזר לנוע, מוחק את החיוך מטים, מחזיר את האחר לגנוח בעונג.

והוא לבסוף גמר גם כן, בתוך הגוף של הצעיר שהכיל אותו בכל כך הרבה רגש, והוא נשם עמוק כשהצמרמורת הציפה אותו, מחבק את טים, "זאת הפעם האחרונה שלנו" הוא לחש וטים הביט מעלה על התקרה והנהן, מחזיר לאחר חיבוק, "עד שאבין" טים לחש וליאם הנהן, "עד שתבין" ליאם הוסיף נושק לאוזנו של טים.

"ואולי אתה כבר מבין" ליאם לחש, "אתה אוהב אותי?" הוא שאל ושקט שרר, החיבוק של טים נהיה חלש יותר, והוא נאנח לעצמו, מניח לעצמו שטים כנראה עדיין לא יודע, והוא התרחק מהחיבוק רק בשביל לגלות את פניו הישנות של טים, "טים?" ליאם שאל בחוסר אמונה, "טים?" הוא שאל שוב, נוגע בלחי של האחר, "מממ" טים מלמל בתוך שינה, אוחז ביד של ליאם והאחר חייך לפני שצחקק בשקט, מניח את מצחו כנגד המצח של האחר, "מצאת לך זמן להירדם" הוא לחש והתרומם, יוצא מגופו של טים ומכסה את הצעיר, מלטף את שערו.

"להתראות" הוא לחש, נושק למצחו של טים בזמן שהוא התרומם מהמיטה, עושה את דרכו מחוץ לחדר, מתארגן במהירות ולוקח את המפתח שהיה על הריצפה, נאנח לעצמו כשהבין שהוא לא יכול שטים יישאר לבד בבית והוא לקח את הטלפון שלו מהרכב, מתקשר לאליסון ואומר לה להגיע לטים.

הבנות נכנסו פנימה במהירות, מסתכלות על ליאם, "ליאם" אביגייל לחשה והאחר חייך אליה קלות, "שיהיה לכן לילה טוב" הוא אמר והתכוון ללכת, "רגע" אליסון אמרה בעצב לפני שחיבקה אותו בחוזקה, "תודה שאתה דואג לו" היא אמרה בכנות והוא נאנח בחיוך וטפח קלות על גבה.

"הוא ישן?" אביגייל שאלה וליאם הנהן, מתרחק מהחיבוק, "הוא ערום, עדיף לא להיכנס פנימה" הוא אמר והן חייכו אליו, מבינות את הסיבה כבר לבדן, "אני אלך" הוא אמר והן הנהנו אליו, "תיסע בזהירות" הן אמרו יחדיו והוא הנהן לפני שיצא החוצה, מאפשר להן לשמור על טים בזמן שהוא עשה את דרכו הביתה, נושם עמוק ומאפשר לליבו לבכות מבפנים.

הוא הביט על ג'וש שעוד היה ער, המבוגר מבניהם הזדקף לעמידה מהסלון, מביט על ליאם ללא מילים וליאם הסתכל עליו לכמה רגעים לפני שהלך אל החדר שלו, סוגר את הדלת אחריו וג'וש נאנח ואפשר לעצמו ללכת אל החדר שלו, עכשיו הוא יוכל ללכת לישון מבלי לדאוג.


תגובות (1)

זה סיפור מהמם!!!
אבל זה כותב שזה יקח לי חצי שעה לקרוא אותו…😂
לקח לי חמש דקות…

11/05/2019 22:14
30 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך