אהבה שנייה -פרק 42-

bl_bar 07/05/2019 629 צפיות אין תגובות

טים נופף לליאם שישב ברכב אחרי שהוא החזיר אותו לבית שלו, שניהם התקלחו בבית של ליאם, בנפרד כמובן, וטים זכה לקבל בגדים נוספים של ליאם ללבוש עליו.

"נפגש בערב, אבוא לאסוף אותך" ליאם אמר וטים הנהן, "תיסע בזהירות" טים אמר ברצינות וליאם הנהן אליו, "תכנס לבית" ליאם אמר, "קודם תיסע" טים אמר והאחר נאנח בחיוך והתניע בחזרה את הרכב, מתחיל לנסוע משם וטים נאנח בעצב, רוצה את ליאם לעצמו, אבל המציאות לא תמיד מאפשרת את מה שאנחנו רוצים.
—-

"איך היה הסקס עם ליאם?" אליסון שאלה בהתרגשות כשטים ענה לטלפון, "לא היה סקס" טים מלמל וישב בסלון, מנשנש חטיף, "מה זאת אומרת? לא שכבתם? ליאם לא פירק אותך עד לצליעה?" קולה של אביגייל נשמע וטים נאנח לעצמו בייאוש, "לא, לא שכבנו והוא לא פירק אותי אביגייל, הוא רוצה לקחת את הזוגיות הזאת לאט לאט" טים השיב, "באמת?" אליסון שאלה, "באמת, ניסיתי להזרים אותו, אבל הוא תמיד התנגד מבלי באמת להגיד במילים" הגבר אמר, נשכב על הסלון, "הוא בעבודה?" אביגייל נשמעה שוב, "כן, הוא נסע לעבודה", "באמת לא שכבתם?" שחורת השיער שאלה לפתע, מתקשה להאמין עדיין.

"כן אליסון, בחייאת, אני לא אגיד לך שלא שכבנו אם היינו שוכבים" טים אמר ברוגז, "אוקיי, לא צריך להתרגז" אליסון מלמלה, "הוא עצבני כי הוא נואש לסקס עם ליאם" ורודת השיער אמרה בהתגרות, ובאותו הרגע טים ניתק את שיחת הטלפון, "לעזאזל" הוא מלמל לעצמו, מבלגן את שערו לפני ששוב הצלצול שלו נשמע והוא ראה שזאת שוב שיחה מאליסון.

"מה?" הוא אמר בכעס כשענה, "מצטערות, לא נגיד שום דבר שיעצבן אותך" אליסון אמרה במהירות וטים נאנח, "מה עשיתם בבוקר?" אביגייל שאלה, "אכלנו" טים מלמל, "ואז רצנו" הוא הוסיף, "רצתם?" ירוקת העיניים שאלה בחוסר הבנה, "כן, הוא אמר שהוא התחיל לרוץ מאז שעזבתי והוא רצה ללכת לרוץ לפני העבודה ו-ורציתי להיות איתו עוד, אז אמרתי לו שאני רוצה לרוץ גם" טים מלמל במבוכה, מבין עד כמה הוא קיטשי פתאום, "אווו~" אליסון מלמלה בחיוך, "ולא התעייפת?" היא הוסיפה, "התעייפתי, אבל הוא בסוף סחב אותי על הגב ורץ איתי, אז היה כיף" הוא לחש בחיוך, "באמת?" אביגייל שאלה בהפתעה, "באמת באמת" טים אמר, חוזר להתיישב.

"אחרי שהוא מסיים לעבוד אתם תעשו משהו ביחד?" אליסון ביררה, "כן, נצא בערב לראות סרט או משהו בסגנון" טים השיב, "מגניב" אליסון אמרה, "בפעם האחרונה שראינו סרט שכבת איתו בשירותים, מעניין אם גם היום זה יקרה" אביגייל התגרתה בצעיר ממנה, "אביגייל!" טים אמר ברוגז, "אל תתגרי בי סתם" הוא הוסיף, "איה" הוא שמע לפתע מהצד השני של הטלפון את קולה הדרמטי של אביגייל, "למה להרביץ אבל?" הוא המשיך לשמוע, ואז הוא צחקק כשהבין שכנראה אליסון הכתה אותה בשביל להשתיק אותה מלהגיד דברים טיפשיים ולא מועלים במיוחד.

"בכל מקרה, אני ממש מקווה שתהנו לכם ביחד" אליסון חזרה לדבר, "גם אני" טים השיב, "ואני ממש מקווה שתשכבו הרבה" אביגייל נשמעה שוב, "אביגייל!" אליסון נשמעה נרגזת וטים חייך, "תנתק את השיחה וארביץ לה בשמך" היא הוסיפה, "תהנו גם אתן" טים אמר וניתק את הטלפון, מצחקק לעצמו בשקט לפני שהביט ללא צליל על הבית הריק, נאנח קלות לפני שהתקשר להוריו, מבין שהוא לא עדכן אותם על מצבו והוא סיפר להם את הכל, טוב, כמעט את הכל, את החלקים שבו הוא ניסה לשכב עם ליאם הוא הוריד מהפרק.
—-
"או, תראו מי פה" דין אמר בחיוך כשליאם נכנס אל חדר המנוחה לפני שיום העבודה התחיל, "שלום גם לך דין" ליאם אמר, מחבק מעט את האחר לפני שהלך אל מכונת הקפה, מכין לעצמו שתייה חמה, "תכין גם לי" בעל העיניים הכחולות- בהירות, אמר בחיוך וליאם הנהן, מכין גם לו.

"נו?" דין שאל כשהם ישבו אחד ליד השני, "מה נו?" ליאם שאל, "איך היה עם טים?" דין שאל, "היה מדהים" ליאם אמר בחיוך מאוהב, "אני אוהב לראות אותך מחייך באושר" דין אמר בכנות וליאם חייך ולגם מהקפה שלו, "הייתי די דכאוני בתקופה האחרונה, מצטער על זה" ליאם אמר ברצינות, "הכל בסדר" דין אמר, טופח על כתפו של חברו, "תגיד דין…" ליאם אמר לפתע, חושב לעצמו בזמן שהביט על דין שהסתכל עליו בסקרנות, רוצה לשמוע את ההמשך.

"א-איך אתה ויונתן יוצאים לדייטים? מה אתם עושים בדרך כלל?" ליאם שאל בשקט, מובך מהמצב, לא רוצה שאחרים ישמעו אותו, זה יהיה די מביך אם אנשים יגלו שהוא לא מבין בזוגיות, דין צחק בשקט לפני שלקח את הטלפון שלו והתחיל לכתוב שם משהו לא ברור לליאם.

אחרי מספר שניות צליל הודעה נשמע מהטלפון של ליאם, והשרירי הרים את הטלפון שלו, רואה הודעה מדין והוא הביט עליו בחוסר הבנה, ודין רק סימן לו עם עיניו שיקרא את הכתוב, לאחר מכן ליאם כיווץ את גבותיו ופתח את ההודעה, רואה רשימה של דברים שאפשר לעשות כמו ללכת לסרט, לבאולינג, ללכת לשחות ביחד, לאכול ביחד, ועוד מספר אטרקציות ששווה ללכת עם בן הזוג.

"הרבה מהדברים פה ילדותיים, אתה לא חושב?" ליאם שאל, סורק שוב את הרשימה, "ומה רע בלהיות ילדותי?" דין שאל וליאם הוריד את עיניו מהטלפון רק בשביל להסתכל על דין המחויך, "כשאתה נמצא בזוגיות עם מישהו, הדברים הילדותיים האלו יעשו לשניכם טוב, תאמין לי" דין הוסיף, "ללכת ללונה פארק יעשה לנו טוב? אתה בטוח?" ליאם שאל, ספקן, "אני בטוח, זה לא רק בגלל המתקנים שיש שם, אתה תראה צדדים אחרים של טים שלא הכרת, תאמין לי שזה יחבר את שניכם כמו שצריך, יש עוד דברים אחרים חוץ מלונה פארק אם לא תאהבו, אבל הכי חשוב, זה גם להיות פשוט בבית, שניכם, מתחת לשמיכה, במטבח, בסלון, להיות ביחד בתוך הקן הבטוח שלכם, זה הדבר שהכי מחזק, לפחות אותי ואת יונתן" כחול העיניים אמר בכנות וחום השיער נשך את שפתו התחתונה במחשבה, רוצה להכיר טוב יותר את טים, רוצה להכיר צדדים שונים שלו, רוצה להתחבר אל טים כמה שיותר, רוצה להיות איתו ביחד רוב הזמן, רוצה לשמח אותו ולהעניק לו דברים שזוגיות טובה יכולה להעניק.

"אני אקח אותו לסרט ולמסעדה היום, אני מקווה שהוא יאהב" ליאם אמר ודין הנהן, "תיקח אותו למסעדה של קריסטין וראיין?" דין שאל וליאם הניע את ראשו לשלילה, "הייתי רוצה שרק אני והוא נהיה בדייט הזה" ליאם השיב ודין הנהן בהבנה, מבין את המחשבה של ליאם, "אוקיי, בכל מקרה אני בטוח שהוא יאהב" דין אמר, שותה מהקפה שלו.

ליאם הרצה בחיוך, מכניס אור לתוך החדר שבו הוא נמצא, הוא הדריך ברצון את הנערים התמימים, מכניס בהם תקוות, אמונות, רצון לחיות את החיים שהם מפחדים לחיות, הוא הראה להם שזה לא כזה מפחיד לספר לכולם את האמת שלך, והם העריצו אותו, הם למדו ממנו כל כך הרבה.
—-

"אתה דפוק ברמות, מה זאת אומרת לקחת את הזוגיות שלכם לאט לאט" זה היה הדבר הראשון שאביגייל אמרה לליאם כשהוא ענה לשיחת הטלפון שלה וליאם כחכח בגרונו, יושב בחדר המנוחה לפני הרצאה נוספת בעוד שהיא ישבה מול לוח הציור שלה בהפסקה, "אני מבין שיצא לך לשמוע מטים כמה דברים" הוא אמר, "נכון" אביגייל אמרה, "אני לא מבינה אותך, אתה וטים יוצאים, הוא סוף סוף שלך, למה אתה לא שוכב איתו?" היא שאלה, "כי שכבתי איתו מספיק" ליאם השיב, "זאת אומרת, לא מספיק, אבל אני רוצה לעשות איתו דברים אחרים" הוא תיקן, "אני רוצה לחוות איתו זוגיות אחרת שהיא לא מינית" ליאם הוסיף, שומע את השקט מהצד השני, "אביגייל?" הוא שאל, שומע לאחר מכן את האנחה של האחרת, "יכול להיות שאתה צודק, אבל זה לא סותר את העובדה שאתה דפוק ברמות" היא ענתה לבסוף וליאם צחק, לא מתכחש.

"טים אוהב אותך, תשמור על האהבה שלו" אביגייל אמרה, "אני יודע" ליאם אמר בחיוך, "אני אעשה הכל בשביל שהאהבה שלו תישאר שלי" הוא הוסיף וורודת השיער חייכה באושר, "מעולה" היא מלמלה, "הבנתי שאתם תלכו לסרט היום" היא אמרה, "כן" ליאם אמר, "תקנה לו פופקורן ונאצ'וס, תפנק אותו, אני לא רוצה שהדייט הנורמלי והראשון שלכם יהיה אכזבה" אביגייל אמרה ברצינות, "אל תדאגי" ליאם אמר, "אתן לו להרגיש בנוח" ירוק העיניים הוסיף, "מצוין" ירוקת העיניים השיבה, "טוב, אני צריך לחזור לעבוד" ליאם אמר לבסוף, "להתראות" הוא מלמל, "ביי ביי" אביגייל אמרה וניתקה את הטלפון.
—-

ליאם רץ במהירות לבניין שלו אחרי שהוא חנה את הרכב שלו, עולה במעלית ונכנס לדירה, אפילו לא אומר שלום לג'וש שישב ואכל, והוא רק הלך מהר אל המקלחת, "יש לו דייט היום" ג'וש לחש לעצמו, מצליח לפענח את ההתנהגות המשונה של אחיו הצעיר.

ליאם ניקה את גופו כמה שיותר מהר, רוצה להתארגן וללכת במהירות לטים, רוצה לפגוש את הצעיר שוב, רוצה להרגיש אותו, לחבק אותו, לנשק אותו, להיות לצידו.

ליאם מהר עטף את גופו במגבת ויצא החוצה אל חדרו, מייבש את גופו ואת שערו לפני שהתחיל להתלבש, שם ג'ינס כהה וחולצה מכופתרת בצבע בורדו בהיר, מסדר את שיערו כמו שצריך ושם נעליים שחורות, מבשם מעט את גופו ולוקח מספר בגדים ולבנים בתוך שקית לפני שיצא החוצה מחדרו, מסתכל על ג'וש שכבר ישב בסלון, "או, אתה נראה טוב" ג'וש אמר בחיוך, "אני יוצא" ליאם אמר במהירות, "יכול להיות שלא אשן כאן" הוא הוסיף וג'וש הנהן, מסתכל שקית הבגדים שבידו של אחיו בחוסר הבנה, "מעולה" ליאם אמר, "ביי" הוא הוסיף, מנהל שיחה לבד לפני שעשה את דרכו מחוץ לדירה, ורק אחר כך ג'וש אפשר לעצמו לצחוק בקול, מוצא את ההתנהגות של ליאם חמודה.

'אני בדרך' טים קרא את ההודעה שנשלחה מליאם, "פאק" הצעיר אמר כשעוד לא החליט מה ללבוש, מסתכל על הארון שלו בזמן שמותניו היו עטופות במגבת, לבסוף הוא הוציא ג'ינס שחור וחולצת טישרט לבנה ומקושקשת, לובש את הבדים במהירות ונועל נעליים לבנות, ממשיך לאחר מכן לייבש את שערו, ורק אחר כך הוא סידר את עצמו סופית, מתבשם ומסדר את השיער, מחליט לא לשים סיכות על הפוני שלו.

דפיקות בדלת נשמעו וטים קפץ מהסלון, רץ מהר אל דלת הכניסה, פותח אותה, ומביט בשקט על ליאם שעמד שם, נראה כל כך סקסי, במיוחד כשהחולצה הייתה מעט צמודה על שריריו, "ה-היי" טים לחש, "היי" ליאם אמר, סורק את גופו של טים, מחייך לעצמו בחולמניות, טים היה כל כך יפה בעיניו, "אתה יפיפה" ליאם לחש לפני שחיבק את טים, "ואתה מריח נפלא" הוא הוסיף וטים חייך וחיבק אותו בחזרה, "גם אתה" הוא השיב לפני שליאם התרחק מהחיבוק, נושק לשפתיו ברכות, "שנלך?" ליאם לחש לשפתיים, מלטף אותן עם שפתיו שלו, "שנלך" טים השיב, מנקר את שפתיו של ליאם לפני שאחז בכף ידו, משלב את אצבעותיהם, מחייך אל ליאם שחייך אליו בחזרה, נועלים את הדירה של טים והולכים אל הרכב.
—-

"מה אתה רוצה לראות?" ליאם שאל בזמן שהם הסתכלו על שמות הסרטים שהתרוצצו על המסך, "לא יודע" טים השיב בכנות, "פשוט נלך לסרט שהולך להיות משודר עכשיו" טים אמר וליאם הנהן, שניהם לא באמת מתמצאים בדייטים ויש להם עוד זמן ללמוד, בינתיים הם פשוט זורקים את עצמם למים העמוקים עד שהם ילמדו לשחות, ביחד, ללא עזרה אחרת.

"שילמת על הסרט, אני אשלם על זה" טים אמר במהירות כשליאם התכוון לשלם על הפופקורן, הנאצ'וס והשתייה שלהם, "זה בסדר, תיתן לי" ליאם אמר ברצינות, מגיש למוכרת את כרטיס האשראי שלו, "ליאם" טים מלמל ברוגז, לא רוצה שליאם יהיה זה שישלם עליו תמיד, "בייב" ליאם לחש, מרגש את ליבו של טים יותר מדי, "תיתן לו לפנק אותך קצת" המוכרת אמרה לפתע בקריצה לטים, מחזירה לליאם את כרטיס האשראי שלו, "זה דייט ראשון שלכם?" היא שאלה בחיוך, "א-אפשר להגיד" טים השיב, "אפשר לראות שאתם מובכים, זה כל כך חמוד" היא אמרה בחיוך, "שיהיה לכם בהצלחה" היא הוסיפה, "תודה" ליאם אמר ולקח את הפופקורן והשתייה בעוד שטים אחז בכרטיסים ובנאצ'וס, הולכים ביחד אל אולם הקולנוע, נכנסים לתוך החדר המתאים ומתיישבים אחד לצד השני בכיסאות שהם הזמינו, מניחים את הדברים על רגליהם בעוד שאת השתייה הם הניחו במקום המתאים.

שניהם הסתכלו על המסך ששידר פירסומות לפני שהם הביטו זה על זה בחיוך, לא יודעים מה לעשות, לפחות עד שטים אחז בכף ידו של ליאם, "ככה יותר טוב" טים לחש בשקט מבויש וליאם חייך ונשק לכף ידו של טים, מלטף אותה לאחר מכן עם אגודלו, "צודק" ליאם אמר בשקט ושניהם צחקקו יחדיו, גונבים זה מזה מספר ניקורים לפני שהסרט התחיל ושניהם הביטו על המסך, כפות הידיים עוד מחוברות והם פשוט צפו בסרט בשתיקה, מדי פעם צוחקים, מדי פעם רציניים, מצב הרוח שלהם השתנה על פי עלילת הסרט, לא יודעים עדיין שהסרט הרומנטי האמיתי זה החיים שלהם עצמם, החיים האמיתיים שלהם יחדיו.
—-

"היה כיף" טים אמר כשהם יצאו מהקולנוע אחרי שהסרט הסתיים, "נכון" ליאם אמר, מחבק את צד גופו של טים, מצמיד אותו אליו בזמן שהם הלכו ביחד אל מסעדה שתראה להם טובה, "רוצה לישון אצלי היום?" טים שאל, מסתכל על ליאם שהסתכל עליו למספר רגעים, "אשמח" ליאם אמר, "ואת האמת שהבאתי כבר כמה בגדים שלי, הם בתא מטען" הוא הוסיף וטים הביט עליו בהפתעה, "באמת?" הוא שאל בחיוך וליאם הנהן, "באמת" הוא לחש וטים הרגיש את הפרפרים בבטנו, נעצר באחת מללכת, "בוא נחזור לדירה שלי" טים לחש, "מה?" ליאם שאל בחוסר הבנה, "מה עם מסעדה?" הוא בירר, "א-אני רוצה לבשל לך לאכול" טים אמר בכנות, רוצה את האמת יותר מזה, אבל הוא לא יגיד לליאם את זה עכשיו, כשהם יגיעו אליו הוא כבר יגרום לליאם לרצות לגעת בו עד שהוא יאבד שליטה בעצמו.

"אתה בטוח שאתה לא רוצה לנוח?" ליאם שאל, "כן, אני רוצה שנכין אוכל ביחד" טים אמר ברצינות, אוחז בכף ידו של ליאם ברצון, "בבקשה" הוא הוסיף וליאם חייך וצבט את לחיו של המתחנן, "בוא נחזור לדירה שלך" ליאם לחש, רואה את החיוך המאושר של טים והוא ליטף את שערו השחור של הצעיר לפני שהם חזרו בחזרה, הולכים אל הרכב של ליאם ונוסעים לכיוון ביתו של טים.

"או" ליאם מלמל כשראה חנות של כלי בית, "מה?" טים שאל וליאם פנה לכיוונה, חונה שם, "תישאר ברכב, אני כבר חוזר" השרירי אמר, יוצא במהירות מהרכב, מבלבל את טים שהסתכל עליו בחוסר הבנה, רואה איך שליאם נכנס מהר אל החנות ולוקח משם משהו לא ברור, לאחר מכן טים ראה את ליאם עומד ליד המוכר של החנות, משלם לו, ואחרי מספר שניות ליאם יצא מהחנות עם שקית, חוזר לרכב, "מה קנית?" טים שאל בחוסר הבנה, "מתנה" ליאם אמר בחיוך, מגיש את השקית לטים, "בשבילי?" טים שאל בחוסר אמונה וליאם חייך, מסתכל על איך שטים מוציא את הסינר השחור מהשקית, "קנית לי סינר?" טים שאל בבלבול וליאם צחקק, "כן, לא ראיתי שאתה מבשל עם סינר, אז אני מניח לעצמי שאין לך, זה יכול לעזור לך לשמור על הבגדים נקיים" ליאם הוסיף וטים חייך וחיבק את ליאם במהירות, "תודה" הוא אמר, "אין בעד מה" ליאם השיב ברוגע, מלטף את גבו של טים בחיוך, "אני אוהב אותך" טים לחש והתרחק, והפעם ליאם היה זה שחטף פרפרים בבטן, "גם אני אוהב אותך" ליאם לחש ונשק לשפתיו של טים, מאפשר להם להתנשק מספר שניות ברכב לפני שהם חזרו לנסיעה, נוסעים אל טים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך