אהבה שנייה -פרק 43- (18+)

bl_bar 08/05/2019 1362 צפיות תגובה אחת

טים נעל את הדלת אחריהם, מדליק את האור, "אתה יכול לשים את הבגדים בחדר שלי" הוא אמר בחיוך לליאם שהנהן אליו, "אני בינתיים אלך להחליף לבגדים נוחים יותר" הוא הוסיף, "אני אחליף גם כן" ליאם אמר וטים חייך אליו לפני שאחז בכף ידו, הולך עם ליאם אל חדר השינה שלו, מחליטים להתלבש ביחד בבגדים נוחים.

"אני אלך להתפנות" טים אמר אחרי שהחליף לבגדי בית, לוקח את הסינר איתו, "אוקיי" ליאם מלמל בזמן שפרם את הכפתורים שבחולצתו, נותן לטים לעמוד שם לעוד מספר שניות רק בשביל להסתכל עליו, וליאם הסתכל אל תוך עיניו הכחולות והמהופנטות של האחר, מחייך אליו בהתגרות בזמן שהוריד את החולצה המכופתרת מגופו, נשאר חשוף בחלקו העליון למול טים, "אתה לא צריך ללכת להתפנות?" ליאם שאל בזמן שפרם את הכפתור במכנס שלו, גורם לטים להשתעל ולצאת מהבועה שלו, "כ-כן" טים אמר והסתובב במהירות, נושם עמוק והולך אל השירותים, גורם לליאם לצחקק בזמן שהוריד את המכנס בגופו.

טים נגס בשפתו התחתונה כשדלת השירותים נסגרה, והוא נשען עליה בזמן שעצם את עיניו, מחייך לעצמו באושר כשחשב על ליאם, טים פקח לאחר מכן את עיניו, מסתכל על הסינר השחור שבידו לפני שפשט את בגדיו במהירות מגופו, חשוף לחלוטין לעולם, או יותר נכון, לחדר השירותים.

ליאם היה במטבח, ממתין לטים שייצא מהשירותים, מחייך לעצמו ברוגע כשהבין שהדייט הראשון שלהם היה מוצלח והוא עוד הולך להמשיך להיות כזה.

כשדלת השירותים נפתחה, ליאם הזדקף, מוכן להתחיל לבשל עם טים, לפחות עד שטים נעמד מולו, והוא קפא במקומו עם פה פתוח, מסתכל על טים שלבש את הסינר שלו, זאת אומרת, רק את הסינר שלו, היה ניתן לראות את הזרועות החשופות ואת הרגליים, הסינר השחור הסתיר אומנם את רוב גופו של טים, אבל ליאם ידע שטים חשוף יותר ממה שזה נראה לעין.

"נ-נבשל?" טים שאל והתקדם באיטיות אל ליאם, עיניו הכחולות מסתכלות עמוק אל תוך עיניו הירוקות של השרירי, מתגרות בו, משתעשעות בו, "טים" ליאם לחש, מסתכל על איך שרגליו של טים צועדות קדימה אליו, "מה?" טים שאל, נעמד למול פניו של ליאם, "מה אתה עושה?" ליאם שאל, חוזר להביט בפניו של טים המחויך, "כלום" טים מלמל, נוגע קלות בזרוע של ליאם לפני שהוא זז ממנו, עוקף את גופו של בן זוגו והולך למטבח, מאפשר לליאם להסתובב ולראות את ישבנו הגלוי, את גבו החשוף ואת רגליו הרכות.

"אתה מתגרה בי?" ליאם שאל, וטים הזיז את ראשו מעט לאחור, "אני? מה פתאום" הוא אמר בהשתובבות, הולך אל המקרר והתכופף מעט, מתכנן להוציא את המצרכים, אבל בכוונה מתעכב עם ההוצאה, מתגרה בליאם בעזרת ישבנו המובלט.

"טים" ליאם לחש, רואה את ישבנו המובלט של טים, מבחין גם בשק האשכים שלו והוא נשם עמוק, מנסה להזיז את עיניו מטים, אבל הוא לא הצליח, הוא היה יותר מדי מהופנט, "אתה בא לעזור לי?" טים שאל כשהתיישר, מסתובב אל ליאם, "כ-כן" ליאם מלמל בשקט, מתקדם אל טים ומתכופף גם הוא למול המקרר, "מה להוציא?" הוא שאל, מסתכל על המקרר, לא יכול להסתכל על טים, והצעיר חייך והתכופף בחזרה, פניו לצד פניו של ליאם, "מה שאתה רוצה, או מה שאני רוצה" טים לחש, מסתכל על ליאם שהסתכל עליו בשתיקה, "מה אתה רוצה?" ליאם שאל בלחישה וטים חייך אליו, שותק למספר שניות, "אותך" הוא לחש לבסוף, נושך את שפתו התחתונה ברצון וליאם שתק, מסתכל על טים ארוכות, "ליאם" טים לחש, נוגע בעורפו של ליאם, "זה לא טוב להשאיר את המקרר יותר מדי זמן פתוח" הוא מלמל, מלטף את עורפו של האחר עם אצבעותיו הדקיקות.

טים לא ציפה, הוא לא ציפה לזה שליאם יזיז אותו לאחור ויסגור מהר את המקרר, הוא לא ציפה לזה שליאם יתיישר ויחזיק אותו באוויר, הוא לא ציפה לזה שישבנו יפגע בשיש הקר כשליאם הניח אותו שם, "ל-ליאם" טים מלמל, אוחז בכתפיו של האחר בחוזקה, "אמרנו שניקח את זה לאט לאט" ליאם אמר, אוחז בירך החשופה של טים, מלטף אותה, "אתה אמרת" טים לחש, "אני רוצה שנעשה את זה כבר עכשיו" טים הוסיף, עוטף את עורפו של ליאם עם זרועותיו, "רצינו להיות זוג נורמלי" ליאם לחש, ידו נכנסת מתחת לסינר, אוחזת במותן של טים, "זוגות נורמליים שוכבים אחרי דייט" טים לחש, "דייט ראשון?" ליאם בירר, "לא מעט" טים השיב, "ו-וזה לא הדייט הראשון שלנו, זאת אומרת זה כן, א-אבל זה לא שלא הכרנו אחד את השני מעולם, זה לא שמעולם לא שכבנו, אנחנו יותר מזוג רגיל שיצא לדייט ראשון" טים השיב, מרגיש את האחיזה החזקה של ליאם והוא אהב את זה כל כך, להרגיש עד כמה שליאם רוצה אותו.

"בוא ניקח את זה בקלות" ליאם מלמל, משחרר את האחיזה מטים, הוא פחד להפוך להיות בחזרה מה שהוא היה בשביל טים בעבר, "ליאם" טים מלמל, שולח את רגליו קדימה ומחבק במהירות את מותניות של ליאם, מצמיד אותו עוד יותר אליו, "אני לא רוצה" טים אמר ברצינות, "אני רוצה לשכב איתך כרגע, אני באמת צריך אותך כרגע, אני מתגעגע למגע שלך" טים הוסיף, מלטף את שיערו החום של ירוק העיניים, "בבקשה" הוא לחש, מצמיד את מצחם, "בוא נאהב, עכשיו, היום, מחר, בוא נאהב תמיד, לא צריך לחכות עוד, אני מוכן" טים מלמל, "טים" ליאם לחש ולפני שהוא אמר עוד משהו, טים הצמיד במהירות את שפתיהם, מנשק את ליאם ברצון וליאם לא התנגד, הוא לא באמת יכל להתנגד לטים, והוא נישק אותו בחזרה, מרים את ידיו ואוחז בפניו של טים, לאחר מכן ידו הימנית ירדה מטה, אוחזת בגבו התחתון של טים, מצמידה את הצעיר אליו.

"מממ~" טים גנח לנשיקה, ידיו מושכות מעלה את חולצתו של ליאם, שורטות קלות את גבו המחוטב לפני שליאם התרחק מעט, פושט את החולצה ומפיל אותה לקרקע, מסתכל על טים המחייך לפני שהוא חזר לנשק אותו עמוקות, מכניס את לשונו החמימה אל תוך פיו של שחור השיער, מענג את הצעיר בנשיקה.

טים שיחרר את המגע מליאם רק בשביל לפרום את הסינר מצווארו, מאפשר לסינר השחור לצנוח מטה ולחשוף בפני ליאם את חלקו העליון, וליאם הביט על הגוף הצח של האחר לפני שהוא שלח את ידיו אליו, נוגע בו, מלטף אותו וטים חייך לעצמו, מסתכל על ליאם באושר, "אתה כל כך יפה" ליאם לחש בכנות, מסתכל על טים, "באמת?" טים שאל וליאם חייך והנהן, "אתה אפילו לא מבין עד כמה" ליאם השיב וטים צחקק וחיבק את ליאם בחוזקה אליו, "תודה שאמרת את זה" טים אמר בשקט, מרגיש איך שידיו החמימות של ליאם מלטפות את גבו, ואיך ששפתיו הרכות של השרירי נושקות לצד צווארו באהבה.

"ליאם" טים לחש, "מממ?" ליאם שאל, ממשיך לחבק אותו, "בוא נלך לחדר" טים השיב, וכאן כבר ליאם התרחק מהחיבוק, מסתכל על טים, "בטוח?" הוא בירר וטים הנהן, "יותר מבטוח" הצעיר לחש, אוחז בפניו של ליאם, "בוא נקיים אהבה בפעם הראשונה" הוא הוסיף וליאם חייך, "תמיד קיימתי איתך אהבה" ליאם אמר, אוחז בטים ומרים אותו באחת, וטים הידק את חיבוק הרגליים, "אז, הגיע הזמן שגם אתה תחווה אהבה מצידי" טים מלמל לפני שחזר לנשק את ליאם שהוליך אותם אל חדר השינה.

ליאם הניח באיטיות את טים על המיטה, מאפשר לטים להרגיש בנוח כשהוא הניח את ראשו מעל לכרית, "תוריד" טים לחש, מסתכל על המכנס של ליאם והאחר חייך והתרומם מהמיטה, פושט את המכנס שלו, משאיר את עצמו עם בוקסר בלבד ומתכוון לחזור למיטה, "תוריד" טים אמר שוב, מונע מליאם לעלות על המיטה, "טים" ליאם אמר בזמן שגיחך, מוצא את זה חמוד שטים כל כך רוצה לראות אותם ערום, "קדימה" טים מלמל ברוגז, "עכשיו" הוא הוסיף בזמן שפשט מגופו את הסינר, זורק את הבד השחור מחוץ למיטה, חושף את גופו הערום בשלמותו למול ליאם שבהה בו בשקט, לא זז לכמה שניות, רק סורק את טים, רואה את הזקפה של הצעיר, שמח שהוא מצליח להשפיע עליו במהירות.

"קדימה ליאם" טים לחש, משחק מעט אם רגליו, משפשף אותן אחת בשנייה, יודע איך לגרות את הגבר שמולו, "טוב, אם אתה רוצה לקחת את זה לאט אז ניקח את זה לאט" טים מלמל והתרומם קלות, נשען על מרפקיו, "תביא לי בגדים מהארון" הוא לחש, מרים את רגלו השמאלית מעלה, שולח אותה אל בטנו של ליאם, מלטף אותה לפני שהוא הוריד את הרגל מעט מטה, נוגע בזקפה המכוסה של ליאם והוא חייך לעצמו בהתגרות, "אתה מתכוון לעמוד כאן לעוד זמן ארוך ולייבש אותי?" טים שאל, "לא" ליאם ענה סוף סוף אוחז ברגל של טים ומושך אותה, מפיל את טים בחזרה לשכיבה, והצעיר צחקק, מסתכל על איך שליאם מוריד את הבוקסר מגופו לפני שהוא עלה מהר למיטה, עולה על גופו של טים, לא נשען עליו.

"אני לא מתכוון לעצור יותר, תיקח את זה בחשבון" ליאם אמר, "זה איום או הבטחה?" טים לחש וליאם חייך, "שניהם" הוא מלמל לפני שרכן מטה, מנקר את שפתיו של טים מספר פעמים לפני שטים הרים את ראשו מעלה, מהדק את שפתיהם בחוזקה בעוד שהוא הניח את ידיו על עורפו וראשו של השרירי, מצמיד אותו אליו.

"מממ" טים גנח בשקט כשהרגיש איך שליאם נשען עליו קלות, מרגיש את האיבר של ליאם נוגע בשלו, מלטף אותו כשליאם הניע מעט את מותניו וטים הרים את מפשעתו מעלה יותר, גורם לשפשוף להיות יותר משמעותיו בזמן שהוא מצץ את שפתו התחתונה של ליאם, מושך ברכות בשיערו החום של השרירי.

"אני אוהב אותך" הוא לחש וליאם חייך, "גם אני אותך" השרירי השיב, חוזר לנשק את טים, מסובב את גופם על המיטה והפעם טים היה זה שלמעלה, והוא, לעומת ליאם, אפשר לעצמו לשבת על הגוף של האחר, ישבנו ושק אשכיו נושקים לאיבר של ליאם בזמן שהם המשיכו להתנשק, ממשיכים להניע את הגופים התחתונים שלהם יחדיו, מענגים זה את זה, נאנחים לנשיקה.

"ליאם" טים לחש כשליאם אחז בפלחי ישבנו, "מממ?" ליאם שאל בחיוך, מסתכל על טים שהתרחק מעט אחורנית, עדיין קרובים זה לזה, "אני צריך עוד" טים לחש, "בבקשה" הוא התחנן, וליאם חייך והנהן בהבנה, "אז קדימה, תתחיל" ליאם לחש, סותר קלות לישבנו של טים שפלט צפצוף קל מגרונו.

"אני?" טים שאל, "אתה רצית, אז אתה תתחיל" ליאם מלמל וטים גיחך והתרומם לישיבה לפני שירד מגופו של ליאם, נשען עם ברכיו על המיטה וזז למול איברו של האחר, אוחז בו, "בתאבון" טים מלמל לעצמו בצחקוק לפני שנשק לכיפה של ליאם, מרגיש את ידו של ליאם על ראשו, מלטפת את שיערו השחור והוא עצם את עיניו כשהתחיל ללקק את הכיפה, לאחר מכן מלקק את כל האיבר ואז שוב את הכיפה, עושה את זה למשך מספר פעמים, מרגיש איך שליאם אוסף את השיער שלו עם ידו והוא החדיר את איברו של ליאם אל תוך פיו, מתחיל למצוץ אותו ברצון, מהדק את שפתיו, את לחייו הפנימיות ואת לשונו, מחבק בחוזקה את האיבר החמים, משתפשף בו שוב ושוב, מרטיב אותו כמה שהוא יכול בעוד שליאם נגס בשפתו התחתונה, משתדל שלא להזיז את מותניו מעלה ומטה, רוצה לתת לטים לעשות בו כרצונו.

ליאם שלח את ידו האחרת אל גבו של טים, מלטף אותו לפני שנגע בתחילת פס הישבן של טים, מכניס את אצבעותיו פנימה, בין לחיי ישבנו של טים שגנח למציצה, וליאם הרגיש איך שטים מבליט את ישבנו מעלה יותר, מרגיש איך שהוא מגביר את קצב המציצה והוא נאנח לעצמו בעונג, נוגע ברקטום הנזקק של טים, מחייך לעצמו כשהרגיש הפעם את הגניחה הרועדת של טים על איברו, יודע שטים אוהב את מה שהוא עושה.

טים המשיך למצוץ את איברו העבה של ליאם, מרגיש איך שאצבעותיו של ליאם לוחצות מעט על הרקטום שלו, רוצות להיכנס פנימה, מתגרות בו, משחקות בו, בעוד שהאצבעות האחרות אוחזות בחוזקה בשיערו, מדרבנות אותו להמשיך, מתעללות בו, אוהבות אותו, מרגישות אותו, רוצות עוד ממנו, וטים צירף את כף ידו לתזוזה, מניע אותה ביחד עם שפתיו, שומע את האנחות של ליאם חזק יותר והוא היה מרוצה מעצמו, מניע את פיו מהר יותר, עמוק יותר, חזק יותר.

"טים" ליאם לחש, גורם לטים לפקוח את עיניו ולהסתכל עליו מלמטה, "בוא" ליאם לחש וטים הוציא את האיבר מפיו, בולע את רוקו ונוגס בשפתו התחתונה, מרגיש איך שליאם משחרר את האחיזה ממנו, מאפשר לו לעלות בחזרה מעלה על גופו, וטים עשה את המבוקש, חוזר להתיישב על איברו של ליאם לפני שהוא רכן מטה, מנקר את שפתיו של ליאם שוב ושוב, עד שליאם אחז בראשו, מונע ממנו להתרחק, מנשק אותו ברעב, מוכיח לטים עד כמה שהוא התגעגע אליו.

"עוד" טים מלמל, "אני רוצה עוד" הוא הוסיף למגע השפתיים, וליאם הבין וסובב אותם בחזרה, חוזר להיות מעל טים, נכנס בין רגליו של טים לפני שהוא ירד מטה באיטיות, נושק לצווארו של כחול העיניים, ואחר כך לעצמות הבריח של הצעיר, ואז לחזהו ולפטמותיו, ואז לצלעות, ולבטן, ולמותניים, לירכיים, לצד המפשעה, ולבסוף לאיבר של טים, נושק לו בחמימות, שוב ושוב, ממשיך לרדת מטה, נושק לשק האשכים של הצעיר, מלקק אותו מעט, מאפשר לעצמו לשמוע את הגניחות הנעימות של טים באוזניו לפני שהוא הכניס את ידיו מתחת לישבנו של טים רק בשביל להרים אותו מעלה, רק בשביל לאפשר לעצמו לנשוק לרקטום של שחור השיער שגנח חזק יותר כשהרגיש את הלשון והשפתיים החמימות של ליאם כנגד חור ישבנו.

"ל-ליאם~" טים גנח, מסתכל אל תוך עיניו של ליאם שהביטו עליו גם כן בזמן שהשרירי המשיך ללקק אותו, מרכך את החור הקשיח, משחרר אותו, מכין אותו בעונג אליו.

"אה-ה~" טים קימר את גבו התחתון כשאצבע אחת של ליאם נכנסה לגופו בעוד שלשונו של השרירי המשיכה לזוז על החור, וליאם חייך ועלה מעט מעלה, מלקק שוב את שק האשכים לכמה רגעים לפני שהמשיך לעלות, מלקק את איברו של טים, ובידו הפנויה הוא אחז באיבר, מאפשר לשפתיו גישה טובה אליו לפני שהחדיר אותו פנימה, מוצץ לטים בעוד שהוא החדיר את האצבע השנייה אל תוך גופו של האחר שהמשיך להתקמר מעלה.
"ל-ליאם~ל-ליא-אה~" טים גנח בחוזקה, אוחז בשערותיו של ליאם עם שתי ידיו, מעונג כל כך, הוא לא יכל באמת לשלוט בעצמו והוא הניע את מותניו, מאפשר לליאם להעמיק את המציצה ובכך הוא החדיר את האצבע השלישית פנימה, מאפשר לה לזוז ברצון עם שתי האצבעות האחרות שהמשיכו לפרום בעונג בלתי יתואר את הצעיר חסר האונים שלא באמת יכל לעשות משהו כנגד ההתעללות המרגשת הזאת.

"א-אותך" טים לחש וליאם הסתכל עליו בשאלה, "א-אני רוצה אותך עכשיו" טים השלים את המשפט וליאם חייך וניתק את שפתיו מהאיבר, עולה מעלה אל טים ומלטף את שיערו השחור, "אותי?" ליאם שאל, מחדיר את אצבעותיו פנימה יותר, רואה איך ששפתיו של טים נפתחות בעונג, "כ-כן" טים אמר, אוחז בכתפיו של ליאם, "א-אני צריך אותך" טים הוסיף, מרים את ראשו ומנשק בעדינות את ליאם, "ליאם, אני צריך אותך" טים לחש לפני שהעמיק את הנשיקה, מאבד שליטה בעצמו ובכך גורם לליאם לאבד שליטה גם כן.

ליאם הוציא את אצבעותיו מגופו של טים, אוחז בירך של הצעיר, "כמה אתה רוצה אותי?" ליאם שאל וטים נגס בשפתו התחתונה, שולח את ידו אל האיבר של ליאם, "כמה שיותר" טים מלמל, מצמיד את כיפת איברו של ליאם לרקטום שלו, משפשף את הכיפה בחור ישבנו, "תכנס" הוא לחש, "בבקשה" הוא הוסיף בהתחננות נואשת וליאם ליטף את פניו, מלטף את לחייו ואת שפתיו לפני שהוא התקדם יותר, מאפשר לטים למקם אותו כמו שצריך בזמן שהוא התחיל לחדור פנימה, משנק את טים שפתח את פיו קלות, עוצר את נשימותיו.

"פ-פאק" טים גנח כשליאם השלים את החדירה, נמצא בשלמותו בתוכו, "או גאד~" טים לחש, שורט את גבו של ליאם, "עוד" הוא אמר בנעילת שיניים, נואש כל כך, נזקק כל כך, הוא התגעגע, הוא רצה, הוא התחנן.

"כרצונך" ליאם לחש, נושק למצחו של טים בזמן שהתחיל לזוז באיטיות, מרגיש את הקימורים הפנימיים של טים, מרגיש את הקירות הלא מושלמים של טים, את הרטיבות, את הבשר החמים, את פעימות הלב שתופפו על קירותיו הפנימיים של טים, מרגיש את המערה המוכרת של הצעיר שאליה הוא התגעגע כל כך, הוא התגעגע לתחושה הזאת, הוא התגעגע להרגשה הזאת, הוא התגעגע למראה הזה של טים, הוא התגעגע לגניחות של טים, לכל כולו.

ליאם חזר לנשוק לטים, ממשיך לזוז באיטיות בתוכו, מרגיל את טים אליו, אחרי הכל הם לא עשו את זה מספר חודשים, הוא לא רצה להכאיב לטים, הוא רצה לתת לו להרגיש נפלא.

טים הרגיש בעננים, מחבק את גופו של ליאם בזמן שהוא המשיך לנשק אותו, מרגיש את המגע של ליאם בתוכו, והוא לא יכל שלא להיות מאושר, הוא לא יכל שלא לאהוב את המצב שהוא נמצא בו כרגע, והוא הרים את רגליו מעט מעלה, מאפשר לליאם גישה טובה יותר ובכך הוא הרגיש איך שליאם מגביר את הקצב, שומע את צלילי התיפוף, שומע את צלילי ההתנגשות, שומע את האנחות של ליאם, שומע את הגניחות של עצמו.

"כ-כן, כן ליאם~" טים גנח וליאם חיבק את גופו קרוב יותר לפני שהגביר את קצב החדירה, נע מהר יותר, עמוק יותר, חזק יותר, אגרסיבי יותר, ליאם זז מהר שוב ושוב, מחרפן את גופו של טים שגנח ללא הפסקה כנגד הנשיקה.
שניהם התחברו סוף כל סוף, אחרי זמן ממושך של מרחק, אחרי בלבולים ואחרי לא מעט כאבי ראש, הם מצאו את המנוחה זה עם זה, וטים הרגיש איך שהוא מגיע אל שיאו במהירות.

"ל-ליאם, א-אני עומד לגמור" הוא לחש לנשיקה, "אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה" ליאם אמר בכנות, מתרחק מהנשיקה ומביט בעיניו של טים, "אני אוהב אותך" הוא אמר בכנות, נושק לעיניו של טים וממשיך להגביר את הקצב, נשען עוד יותר על האיבר של טים, משפשף את ביטנו כנגדו, משגע את טים שבמהירות גמר בחוזקה על בטניהם, מאבד שליטה בגופו הרועד.

וליאם החליט להנמיך מעט את הקצב רק בשביל לתת לטים לנוח, אבל אחרי מספר שניות של רוגע הוא אפשר לעצמו להמשיך, והוא לא ריחם, זז מהר, זז בחוזקה, מאפשר לטים לגנוח בעוצמה בזמן שהוא גמר בתוכו, ממלא אותו בפנים, עד שהוא צנח על גופו של טים, מחבק אותו בחוזקה.

"ואוו" הוא לחש וטים נאנח וחייך, מלטף את גבו של ליאם, "זה היה מדהים" הצעיר אמר וליאם הנהן, "יותר ממדהים" הוא אמר לפני שיצא מגופו של טים, נשכב לצידו של הצעיר על המיטה לפני שהוא משך את טים עליו, נותן לצעיר לשכב על גופו וטים צחקק והניח את ראשו על עצמות הבריח של ליאם, עוצם את עיניו, "אני אוהב אותך" טים לחש, "גם אני" ליאם השיב, מלטף את גבו של טים ומאפשר לצעיר להירדם עליו.

כן, זה לחלוטין היה דייט ראשון מדהים.


תגובות (1)

את כותבת מושלםםם, אני מחכה להמשך!!!

14/05/2019 17:47
28 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך