Noa and adi storys
שהיה חג שמח!!

אוויר לנשימה- פרק 13

Noa and adi storys 22/05/2015 855 צפיות תגובה אחת
שהיה חג שמח!!

פרק 13:
נקודת המבט של בר:
"את מושלמת!!" צרחתי וחיבקתי את אלינור, היא לבשה חצאית שחורה וחולצה קצרה בצבע בורדו מהממת ונעלה נעליי עקב שאליסון הביאה לה שהתאימו בול. בשיערה עשיתי בייבליס ואליסון איפרה אותה בצורה מושלמת, היא נראתה כמו דוגמנית שהוציאו מקטלוג. נשמעה דפיקה בדלת, "רגע" אליסון אמרה והשפרצתי על אלינור עוד קצת בושם, "היי עדן" אמרה, ליוויתי את אלינור לדלת ועיניי נפתחו בהפתעה גמורה, הוא היה נראה ממש גברי, הוא לבש חולצה לבנה ארוכה מכופתרת שקיפל עד המרפקים וג'ינס ארוך ואת שיערו סידר לבלורית. "ואו" הוא אמר שראה את אלינור והיא הסמיקה "טוב, תהנו" אמרתי והוא החזיק בידה "תודה" אלינור סימנה לנו עם השפתיים וחייכנו "היי אתה!" אליסון צעק במסדרון והתקדמה אל אלינור ועדן, "בלי שטויות כן" אמרה לעדן באוזן ושניהם הסמיקו.
נקודת המבט של תומר:
~בוקר~
"ואו" אמרתי שהמנהל הראה לי את חדר המוזיקה "זאת הכיתה שלך" אמר והסתכלתי מסביב, על הקירות היו תלויים תמונות של מוזיקאים מפורסמים וכלי נגינה ובחלל היו בחצי מעגל כיסאות וממול עוד כיסא ומאחוריו לוח, בשאר החדר הייתה במה שעליה היו כלי נגינה "אתה נראה מרוצה" אמר המנהל "בהחלט" אמרתי "תודה שהסכמתם לקבל אותי" אמרתי לו "אני לא יאכזב אותך" הוספתי "אני מקווה" אמר ויצא מהחדר. הורדתי את הגיטרה שלי לרצפה והסתובבתי בחדר, לפתע שמעתי צליל מכיוון הכניסה, הסתובבתי זה הייתה אותה ילדה שחילקה לי את הפלאייר למסיבה היא פרטה על איזו גיטרה שהייתה שם. "היי" אמרה בחיוך "היי" אמרתי לה גם והיא התקדמה אליי, "אתה זוכר אותי?" שאלה "אממ לא" עניתי "אשלי" ענתה "הייתי במסיבה" הוסיפה "ראיתי איך הכנסתה לו מכות, הוא בטח משותק עכשיו" אמרה מתקרבת אליי "אולי" אמרתי והמשכתי לראות את החדר מנסה להתרחק ממנה "לא אמרת לי איך קוראים לך" אמרה "תומר" עניתי מחייך חיוך מאולץ "אוקיי…תומר, רוצה לבוא לבריכה?" שאלה "אני וחברים שלי הולכים, בואו היה כיף" אמרה לי ומשכה בידי "רגע, רגע, יש לי שיעור עוד עשרים דקות" אמרתי לה והיא הסתכלה עליי במבט של 'אוי נו באמת' חייכתי אליה ויצאנו.


תגובות (1)

תמשיכי חג שמח

22/05/2015 12:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך