אוויר לנשימה- פרק 14

Noa and adi storys 26/05/2015 743 צפיות תגובה אחת

פרק 14:
נקודת מבט חיצונית:
"ואו איזו שחיינית יש לנו כאן" שמעה בר את שון בשנייה שהרימה את ראשה מהמים "תודה תודה" אמרה והוא חייך אליה וקפץ פנימה. "תכיר זה כריס, או כריסטופר איך שתרצה" אמרה אשלי לתומר והם לחצו ידיים "ואלה הן החברות שלי, אמיילי, האנה וסופי" הוסיפה אשלי "היי" הן אמרו לו "היי" החזיר ולפתע תומר הסיט את ראשו לכיוון הבריכה ולא האמין…היא באמת סלחה לו. הוא ראה את בר והילד הזה בתוך הבריכה צוחקים ונהנים שהיא מנסה להטביע אותו בתוך המים אבל לא מצליחה "זה לא הילד הזה שרבת איתו מכות אתמול?" שאלה אמיילי "כן זה הוא" ענה תומר מעוצבן "הם חברים?" שאלה אשלי "אחרי מה שהוא עשה לך?" הוסיפה וליבו של תומר התכווץ, אשלי נדלקה על תומר עוד מהיום ההוא בבריכה וידעה שמה שהיא אמרה יעצבן אותו. היא לא אהבה איך שהוא הגן עליה במועדון, בכלל לא. "אוו את מי רואים" אמרה בר שהיא ושון ישבו על שפת הבריכה, הם ראו את אלינור ועדן באים אליהם מחזיקים ידיים "הופה" אמר שון והם ישבו לידם שותקים "נו את בתולה?" שאלה אליסון את אלינור בשקט "ואי תפסיקי" אמרה בר ואלינור הסמיקה "אני יספר לכם אחר כך" אמרה להן "למיםםם!" לפתע ארבעתם שמעו צעקה ובשנייה שאחריה כבר היו במים. "שון אתה מת!" שמע תומר את בר צועקת למרות שניסה לא להסתכל עליהם, שון קפץ אחריהם למים והתחילו להשפריץ עליו ולהטביע אותו "איזה בגד ים מכוער יש לאליסון הזאת, היא ברצינות קנתה אותו?" אמרה סופי וכריס הסתכל עליה צוחקת עם האחרים ושם לב שגם תומר הסתכל עליהם "טוב אולי ניכנס" אמר מנסה לשנות אווירה ופשט את חולצתו וסופי באה איתו בזמן שאליסון הסתכלת עליהם "מה יש לך?" שאלה בר את אליסון שראתה שקפאה והסתכלה לאותו כיוון וראתה את תומר פושט את חולצתו והיא חייכה לעצמה אך חיוכה ירד שראתה אותו מושיט את ידו לאשלי והם מתקדמים לבריכה עיניהם נפגשו והוא התעלם ממנה, מה זה היה? חשבה לעצמה בר "את באה?" שאל אותה שון לפתע והוציא אותה מהבהייה בהם "כן בוא" אמר והם הלכו לקנות שתייה. "מאיפה את?" שאל תומר את אשלי "קליפורניה" ענתה "אתה?" שאלה "ישראל" אמר רואה מאחורי אשלי את בר ושון עולים במדרגות "ואו, אם היו אומרים לי שבישראל יש חתיכים כמוך" אמרה לו אשלי והוא חייך "אחרי שנסיים כאן אני טס לבקר אותך כול שבוע" אמר לה בלי לחשוב, תומר היה עצבני על בר כל כך שהוא לא שם לב למעשיו, היא גרמה לו להרגיש דברים שהוא לא הרגיש מעולם כלפי אף אחת, היא גרמה לו להשתגע רק מלהסתכל על העיניים שלה, להשתגע רק מלראות אותה צוחקת עם מישהו אחר, הוא אף פעם לא היה קנאי כזה. ועכשיו, שהוא ראה אותה עם שון דעתו נטרפה, הוא הרגיש נבגד הוא לא הבין איך היא הייתה מסוגלת לסלוח לו. "באמת?" שאלה אותו אשלי נוגעת בחזהו "באמת" ענה מחייך והם התקרבו אחד לשני שהיא מסתכלת על שפתייו "היי!, את בסדר?" לפתע שניהם שמעו את שון וראו את בר שהסתכלה עליהם קפואה שמסביבה כל השתייה שפוכה, תומר חייך לעצמו. "אני יעזור לך בואי" אמר שון לבר, היא לא הבינה מה קורה לו, למה הוא ככה, למה הם כמעט התנשקו עכשיו שלפני יומיים שניהם היו רגע מלהתנשק?! המחשבה הזאת הטריפה אותה. הוא לא נראה לה רודף שמלות, הוא לא נראה לה סטוציונר. תומר יצא בתנופה מהבריכה עוזר לאשלי לצאת גם בזמן שבר מסתכלת על שניהם מנקה את השתייה עם שון "סליחה" לפתע שניהם שמעו הם הרימו את ראשם וראו את אשלי ותומר, "אפשר לעבור?" שאלה ושניהם פינו לה את הדרך שבר מלווה אותם במבטיה, מה עובר עליו?


תגובות (1)

תמשיכי ותעשי את תומר ובר ביחד

26/05/2015 19:04
סיפורים נוספים שיעניינו אותך