אחים בדם-פרק 3🐻

Bloddy bomb 20/05/2019 501 צפיות אין תגובות

ים ואדם רצו לעבר מעיין וחיבקו אותו כל אחד בתורו. הוא הביט בהם בעיניים דומעות והיה מאוד נרגש שהוא סוף סוף יהיה בקרבת האחים הגדולים שלו, לאחר עשרים שנה שבה הם לא זכו לגדול כמשפחה מאושרת.
אולי הפעם, אולי הם יהיו מאושרים באמת.
כי מעיין גדל עם אימא לא מתפקדת, שכחה שיש לה מישהו שזקוק לה מתחת לאף.
ואולי זאת בדיוק הסיבה מעיין בתור ילד נפלט היישר לרחוב והתקוטט עם העוברים והשבים, לא היה אכפת לו בכלל מה האנשים חושבים עליו.
העיקר לעשות מה שברצונו.
" התגעגענו אלייך מאוד, לא ראינו אותך שנים." אמרו לו ים ואדם באותו הזמן, תוך כדי שמעיין הביט בהם ממושכות ורק חייך לעברם.
" גם התגעגעתי אליכם, אף פעם לא גדלנו כמשפחה רגילה ושיגרתית, אני ממש דואג לבריאותה ושלומה של האימא המאמצת שלי. " אמר מעיין וניסה להתעלם שזלגו מהעיניים שלו , הוא ניסה לחייך למרות מה שהוא הרגיש בתוך תוכו.
" הכול בסדר, אתה יכול לבקר אותה מתי שתרצה, היום אנחנו עומדים לגור בשכנות עם מר גלבוע שליו, זה יהיה היום שבו נתחיל עם הנקמה." אמר אדם בקול שקט אך לא בטוח.
כי לא היה בטוח שהוא ישלים את הנקמה שלו.
" אנחנו באמת עומדים לעזוב את הדירה? אתה בטוח במה שאתה אומר אדם, אל תהיה כל כך פזיז! כי כשמדובר באדם מסוג כמו גלבוע שליו אי אפשר לדעת שום דבר. " קרא מעיין ברצינות והביט בהם במבט די אדיש, אם אפשר לקרוא לזה כך.
באותו היום האחים החליטו שלא משנה מה, הגיע הזמן להוציא את הנקמה לפועל. שום דבר לא יגרום להם לסגת בחזרה לאחור.
אדם, ים ומעיין החליטו להתעמת עם האויב הכי גדול שלהם, גלבוע שליו , אויב שזרע הרס רב במשפחתם .
עד שהוא שהופיע, הם היו משפחה די נורמלית, רגילה לחלוטין.
רק שהפעם שלושתם היו מאוחדים לקראת המפגש המחודש עם מי שגרם לאבא שלהם לחטוף התקף לב מאיזשהו כיוון לא ברור.

****
מפל עשתה את דרכה בחזרה לביתה. היא הייתה חייבת לחזור לביתה בכל מחיר. למרות שהיא ידעה היטב שמינה לא סבלה אותה בכלל. זה לא היה בשבילה משנה כל כך אם היא תהיה מתה או חיה.
זאת אומרת, היא גם ידעה שמינה סבלה לא פעם ולא פעמיים חסכים רגישיים מכך שהיא נותרה בגיל מאוד צעיר בלי אימא .
אולי זאת הסיבה שהיא לקתה בדיכאון לאחר שהיא הבינה שאולי אי אפשר לשנות את מה שהיה בעבר.
מפל התרגשה קצת מהמפגש עם בני משפחתה. היא רצתה להפתיע אותם , שלא ידעו על כך שהיא חוזרת אחרי כל כך הרבה שנים.
כשהיא נכנסה אל הבית, היא חשבה שהכול חשוך מסביב, היא לא קלטה שמישהו כיסה את האורות .
היא שמעה קול מאחוריה, היא הסתובבה והיא הופתעה לשמוע את הקול המוכר.
קריאות הפתעה נשמעו מכל עבר .
" וואו איזה יופי, לא ידעתי שאתם עושים לי הפתעה יפה כזאת." קראה מפל בנימה של הפתעה כאילו היא אמרה את זה באכזבה.
ר


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך