השם שלי ברשותי.
אזזזזזז הייי!!! החלטתי לשנות את השם של העונה, כי זה פרק חדש בחיים שלהם (ובשלהם אני מתכוונת גם של אלינור, שנעלמה ואתם בטח תוהים מה קורה פה (; ) אם יש טיפה דברים לא מובנים, דמויות חדשות והכל- כולם יתבהרו בהמשך. מקווה שאהבתם, אשמח לשמוע שאלות, הסקות, הערות, הארות- אענה לכולכם ❤️ שבת שלום מתוקים ❤️

אחרי הכל עדיין- 1. (או- מלאך ושטן 2!!)

השם שלי ברשותי. 09/01/2015 2232 צפיות 9 תגובות
אזזזזזז הייי!!! החלטתי לשנות את השם של העונה, כי זה פרק חדש בחיים שלהם (ובשלהם אני מתכוונת גם של אלינור, שנעלמה ואתם בטח תוהים מה קורה פה (; ) אם יש טיפה דברים לא מובנים, דמויות חדשות והכל- כולם יתבהרו בהמשך. מקווה שאהבתם, אשמח לשמוע שאלות, הסקות, הערות, הארות- אענה לכולכם ❤️ שבת שלום מתוקים ❤️

פרק 1.
מנקודת המבט של דנה-
״ועבודי מבקיע את הגול האחרון ומרים את הקבוצה לאליפות!!!!״ חיקיתי את הקריין כשנכנסתי לדירה של דביר. הוא ישב על הספה, צופה במשחק, מחייך כשנכנסתי.
״אל תזוז!״ אמרתי בחיוך והנחתי את התיק ואת העוגה שהכנתי בצד. התקדמתי אליו בזריזות, והתיישבתי עליו, כשפניי מופנות אליו.
״היום המאושר בחיים שלי כנראה?״ הוא מלמל בחיוך וליטף את פניי. הסמקתי, המילים שלו הורגות אותי. הורדתי באיטיות את הגופייה שלי, רואה אותו בוחן בדיוק כל פרט ופרט מפלג גופי העליון, וחוזר לעיניי.
״היום אני עושה הכל״ לחשתי לו בחיוך ונישקתי את תנוך אוזנו. ירדתי באיטיות לצווארו, מרגישה את ידיו מלטפות את גבי ועולות אל כתפיות החזייה שלי.
״בחייאת ראבק לא חראם על העיניים שלי??״ שמעתי את הקול של איתי מאחוריי. התרחקתי מדביר וכיסיתי את עצמי באחת הכריות שהיו על הספה.
״טמבל לא יכולת לדפוק?״ דביר התעצבן והתכופף אל הגופייה שלי.
״זה הבית שלי מותק״ הוא אמר ושפשף את עיניו. ״הפרעתי ל.. סקס ניצחון?״ הוא שאל אותי בגיחוך.
״אין לך איזו בחורה להיות איתה עכשיו נודניק?״ מלמלתי ולבשתי את הגופייה.
״אני נאמן רק לך דנה שלי״ הוא מלמל והתקרב אלינו.
״מצחיק״ דביר אמר בזמן שאני צחקתי וחיבקתי את איתי. ״גאה גם בך אדון פלח״ אמרתי לו ונישקתי את לחיו הימנית.
״היא נישקה אותי בלחי כדי שלא תקנא, אבל כשאתה לא כאן.. יא ווארדי״ איתי התגרה ועף לחדר שלו, בזמן שדביר זרק עליו כריות. חייכתי והסתכלתי עליו מסובב את ראשו אליי.
״פעם הבאה תנעל אותו בחוץ״ מלמלתי. הוא צחק וקרב אותי אליו.
״כל ניצחון אני מתבאס שהוא לא חוזר הביתה לזה״ הוא לחש לי.
״יש המון בחורות בחוץ ש..״
״זה לא אותו דבר יפה שלי, את יודעת את זה״ הוא אמר.
״אני לא מתנגדת לשלישייה״ אמרתי.
״חסר לך שזה לא היה בצחוק״ הוא אמר ונישק אותי.

מנקודת המבט של איתי-
הלכתי לחדר שלי, הבנתי שהרסתי להם מומנט ודביר ירצח אותי בקרוב.
״כל ניצחון.. אני מתבאס שהוא לא חוזר הביתה לזה״ שמעתי את דביר ממלמל רגע לפני שנכנסתי לחדר. אתה לא רוצה לשמוע את זה איתי, כנס לחדר וסתום תפה.
״יש המון בחורות ש..״
״זה לא אותו דבר יפה שלי, את יודעת את זה״ דביר אמר. נאנחתי ונכנסתי לחדר בחוסר כוחות. למה גם אחרי ניצחון אני חייב להתבאס כוסאומו
״מה?״ שאלתי בייאוש את הבן אדם שהתקשר אליי ברגע שנשכבתי על המיטה.
״באמא שלי אתה נשמע כמו גרושה בת חמישים וארבע״ שמעתי את הקול של אייל.
״חשבתי שנפטרתי ממך לסופש הקרוב״ מלמלתי והתמתחתי.
״חשבת על פרסה בקריירה לסטאנד אפ פלח?״ הוא שאל.
״וואלה חברה שלך הציעה לי, אבל בסוף הבנו ביחד שלא מתאים״ אמרתי.
״מצחיק, עכשיו קח את המצחיק שלך ואת עבודי ותבוא למועדון, אירגנתי מסיבת ניצחון לעבודי ולך״ הוא אמר והתחיל לדבר עם איזה בחורה. נאנחתי וחיכיתי שהוא יסיים את השיחה העמוקה על הדרך שהוא עבר בשביל להיות בעל הבר המצליח בתל אביב.
״סיימת מאמי?״ שאלתי כשהיה לי נמאס.
״עוד לא יצאת מהבית? צא כבר!״ הוא אמר.
״פעם הבאה אחי, אני מת״ אמרתי, יודע שאין מצב להבריז ממסיבת ניצחון, אבל לפחות מנסה.
״אל תגרום לי להעביר את המסיבה לבית שלך״ הוא אמר. נאנחתי.
״יש פה צבא של בחורות שצועקות ׳פלח׳, אתה לא יכול לפספס את זה. צא כבר מהדיכאון אחי״ הוא אמר.
״יוצא מהדיכאון, אני אהיה שם עוד כמה דקות״ אמרתי ונעמדתי, מנסה להוכיח לעצמי משהו. וואלה מגיע לי להנות, מגיע לי.
״או! ככה אני אוהב אותך, מארגן לך שוטים כבר עכשיו״ הוא אמר. גיחכתי וסגרתי את הפלאפון. יצאתי בשקט מהחדר, מסתכל על דנה ודביר יושבים וצופים במשחק מחובקים.
״אפשר להצטרף?״ שאלתי בחיוך ונישקתי את הראש של דנה.
״אני תמיד בעד״ היא אמרה בחיוך, ודביר סובב לה את הראש.
״מצחיק.. עד גבול מסוים״ הוא אמר. צחקתי והקמתי אותם.
״תתארגנו מהר, יש מסיבת ניצחון בבר של אייל״ אמרתי והתקדמתי חזרה לחדר שלי.
״מסיבה אמיתית? שאתה הולך אליה?״ דביר שאל ונעמד, לא מאמין לי. הסתכלתי עליו.
״למה לא?״ החלפתי את מה שרציתי להגיד בשתי מילים שמדחיקות הכל. חייכתי והלכתי לחדר שלי.

מנקודת המבט של דביר-
״אני מתה מעייפות, נראה לי שאני פורשת לישון״ דנה הגיעה לבר ולחשה לי. הסתכלתי עליה.
״אני אקח אותך, גם אני עף״ אמרתי לה וקמתי מהכיסא.
״היה תענוג לראות אותך זיסו״ אמרתי וחיבקתי את גיא.
״מחר אני קופץ אליכם לבירה״ הוא אמר ונתן לדנה נשיקה בלחי.
״ביי אחי״ אמרתי, כרכתי את ידי מסביב לדנה והתקדמנו ליציאה. רגע לפני שיצאנו, הסתכלתי הצידה וראיתי פרצוף מוכר. מאוד מוכר.
״נועה?״ צעקתי בחיוך לעברה. מה היא עושה פה?
״דביר! היי!!״ היא אמרה בחיוך והתקדמה אלינו. למה היא לא התקשרה, אמרה משהו?
״מה את עושה בארץ?״ שאלתי וחיבקתי אותה.
״באה לבקר את הבן דוד המקסים שלי״ היא אמרה בחיוך והסתכלה על דנה.
״זאת נועה, הבת דודה מניו יורק שסיפרתי לך״ אמרתי בהתלהבות. נועה כמו אחותי הקטנה, לא ראיתי אותה ארבע שנים, מטורף איך שאנשים גדלים.
״את הבת דודה היחידה שנראית האשכנזייה במשפחת עבודי״ דנה אמרה בחיוך. חייכתי, היא מכירה את הכל.
״לפי הידע שלך על המשפחה המקסימה שלי אני מנחשת שאת החברה המדוברת?״ נועה שאלה והתבוננה בי. היא לא אמרה עכשיו החברה המדוברת.
״צרי קשר״ אמרתי לנועה וגררתי את דנה משם.
״החברה המדוברת״ היא צחקה כשהתיישבנו באוטו. כחכחתי בגרון וסובבתי את המפתחות להתנעה.
״אני אוהבת שאתה מסמיק״ היא אמרה כשהתחלתי לנסוע. גיחכתי והשפלתי לרגע את הראש. אני מרגיש מגוחך כל כך, כבר שלוש שנים שאני מתרגש ממנה ככה, זה מטורף. מטורף טוב.
״אני אוהב אותך דנה״ אמרתי והסתכלתי עליה. היא נרדמה. אני כל כך אוהב אותך.

התעוררתי בבוקר, קולט שהשעה כבר תשע בבוקר ואני ואיתי לא מאורגנים לאימון.
״שיט״ מלמלתי וקפצתי מהמיטה.
״פלח קום, מורדי יהרוג אות..״ התחלתי לדבר כשנכנסתי לחדר שלו, וראיתי אותו מחובק עם בחורה.
״הופה״ מלמלתי בחיוך. אני מרגיש כמו אבא גאה.
״יאללה חמודים, לקום״ אמרתי, מתרגש לראות את הפרצוף של הבחורה שהוציאה אותו מהבאסה. הבחורה הסתובבה לכיווני.

על גופתי המתה.


תגובות (9)

יואו איזה כיף שעשית עוד עונה!
חח הייתי קוראת את הסיפור למרות שלא הגבתי ..
ונראלי הבחורה זו בת דודה שלו חח

09/01/2015 20:50

אעעאהאה איזהה כיףףף!!!!(עוד עונהה)
אוקיי, יש לי כמה השערות לגבי אלינור:
1.או קרה לה משהו
2. או שהיא מצאה מישהו חדש/קרה משהו עם איתי(ומישהי אחרת)
3.או שהם פשוט הבינו שאולי זה לא מסתדר עם המרחק…
(בכל זאת היא במרחקה של אוקיינוס ממנו-איטליה אם אני זוכרת נכון, והיי! זה היה אמרן להיות רק לשישה חודשים, אבל לפי דביר יכול להיות שאלינור שם כה שלוש שנים! ״כבר שלוש שנים אני מתרגש ממנה…״)
בכל מקקרה מקווה שתעלי את הפרק הבא מהר ונבין יותרר!!

10/01/2015 01:29

תמשיכיי ותחזירי את אלינור

10/01/2015 13:49

תמשיכי

10/01/2015 18:46

יאייי עונה חדשהההה איזה כיףףףףף!!!
אוקי לפרק המתחיל עונה יש לי דבר אחד לומר מושלםםםם
ולמרות מה שקורה אני מצפה שהבחורה שתהיה במיטה עם איתי תהיה אלינור ושהיא חזרה רק בשבילוו!!
או שזו תהיה חברה ישנה של איתי אבל אני לא רוצהה את זה אבל בסופו של דבר נותר רק לקוות אז יאללהה לכי תתחילי לעבוד על עוד פרקק!!!
כי אני חייבת המשךךך!!

10/01/2015 18:52

מושלם מושלם מושלםםםםם
סוף סוף העלת את הפרק הראשון
ובטוח זאת הבת דודה שלו
תמשיכי דחוףףףףףף

10/01/2015 20:22

היא באיטליהההה וזאת נועה מלכה אני
תמשייייכייי

10/01/2015 22:35

אלוהים יעזור לי!!!
מי זאת הבחורה הזאת! אני חייבת לדעת!
את, עכשיו, מעלה, פרק!

12/01/2015 18:44

נוו תמשיכייי כברר!!

13/01/2015 19:17
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך