איך שהכול התחיל ככה הכל ניגמר…4

נטלי16 24/04/2010 1185 צפיות אין תגובות

עברו חודשיים מתחילת בית ספר . אני לא ממש מספרת על זה כי לא קרה משהו מיוחד בתקופה זו חוץ מיזה שאני ורן ניהינו חברים.
" לקחת את השימלה? " שאלה דניאל . "למה מה כבר נעשה בטיול שצריך שימלה" אמרתי בעצבים לדניאל.
השיכבה שלנו יצאה לטיול שנתי .כל המסלול שהלכנו אני ורן היינו רחוקים אחד מהשני לפני שיצאנו לטיול רבנו על זה שאני קרובה מידי לידידים שלי.
כל הטיול אני וליאור היינו ממש קרובים אחד לשני. בערב האחרון של הטיול לקחנו אותנו לטבריה והיינו
על הלידו {ספינה] , היתה מסיבה ענקית אם הרבה מוסיקה ושתיה שהילדים הביאו איתם.
"אני לא הולכת אם זה " הכרזתי בקול לדניאל , "כן זה באמת קצר " אמרה דניאל . יצאנו למסיבה וכל הדרךך חשבתי מה אם רן כי כל הטיול היה לי קשה בלעדיו. כשהגענו ראיתי את רן יושב אם החברים שלו המבטים שלנו ניפגשו ולא ירדו אחד מהשני . לאורך כל המסיבה ישבתי אם ליאור והיסתכלנו על הים .
"את אוהבת את הים אה.. " אמר ליאור , חייכתי ואמרתי "כן הוא מרגיע אותי" , "יש לכם אותו צבע עניים"
אמר ליאור , חייכתי אליו ולא עניתי לו . לא ממש אהבתי את הרעיון שאנייושבת אם ליאור ורן מיסתכל עלינו כשהוא אם בקבוק וסיגריה , אז הלכתי לשבת לבד קדימה בקצה הספינה לבד.
"היי מה את עושה פה לבד?" שאלה שירה , שירה היא ילדה מהשיכבה שלי . "סתם להירגע קצת מכל המוזיקה התוססת הזו," אמרתי כשאני זזה לעשות לה מקום לידי , היא הוציאה סיגריה ושאלה אותי "יש לך אש ?" היסתכלתי עליה , "אופס שכחתי את ילדה טובה " ענתה , "כן מה לעשות " חייכתי אליה .
משום מקום רן הופיע ולא היינו צריכים לדבר הרבה , היסתכלנו אחד על השני ושירה הבינה שהיא צריכה ללכת "טוב אני זזה בלי בלאגן ילדים " אמרה ונעלמה בחושך.
קמתי ונישעתי על המעקה כשאני מיסתכלת על הים , רן נעמד לידי והחזיק לי את היד , לא דיברנו בכלל מספר דקות אבל אחרי זה רן היתיישב ואני לידו , "אני מיתגעגע אליך " אמר כשהוא מיתקרב אלי אם הפנים שלו היתקרבתי גמאני אליו אבל אז הרחתי ריח של אלכוהול וסיגריות , "רן מה זה הריח הזה ?"
אמרתי בכעס כשאני מיתרחקת ממנו , "אני לא שיכור "
– "ממש אז מה זה הריח הזה ?"
"מה הבעיה שלך ?"
– "תפסיק אם זה אני לא יכולה ככה כל האלכוהול והסיגריות קשה לי לראות אותך ככה"
"נטלי אני לא שיכור מהאלכוהול את מכירה אותי אני שותה ביום יום ????"
-"לא אבל ככה זה מתחיל .והסיגריות?"
"מה אני יכול לעשות אני מכור ".
הוא היסתכל עלי אם המבט האוהב ולא יכולתי , "היי אני צריך אותך " אמר רן כשהוא מושיט את היידים שלו לחיבוק.היתלבטתי אם לחבק אותו ואז חיבקתי אותו חזק כמו שלא חיבקתי אף פעם , כל המסיבה ישבנו לבד ודיברנו.
חזרנו מהטיול עייפים מאי פעם ונתנו לנו סוף שבוע לנוח , לבית הגיע זיו שלא היה בבית די הרבה זמן
יצאנו לו לפגוש פעם את רן אבל אף פעם לא יצא לו להגיב על איך הוא היתה לו הגבה די קשה האמת..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך