חיה בספר ^_^
טוב היי אני חדשה כאן אני מקווה שאהבתם :)

אני אשמח עם תגיבו ^_^

אלכס גיא ואני -הקדמה +הכרת דמויות :)

חיה בספר ^_^ 24/09/2013 1164 צפיות 2 תגובות
טוב היי אני חדשה כאן אני מקווה שאהבתם :)

אני אשמח עם תגיבו ^_^

הקדמה :

הסיפור שלי ושל גיא התחיל הרבה לפני שנולדנו .
סבתא שלי ,רוז ,עלתה לארץ מצרפת עם חברת הטובה ביותר ,אמילי ,סבתא של גיא .
כשהגיעו לארץ שתי הגברות הצעירות התאהבו בשני איכרים שהיו גם הם החברים הכי טובים .
אחרי פרק זמן של לא יותר משלושה חודשיםן החליטו רוז ואנדי ,סבא שלי ,להתחתן .בחתונה מרובעת יחד עם אמילי וג'יימס .
לרוז ולאנדי נולדה תינוקת ,מולי .לפי דבריה של סבתא היא הייתה הנערה הכי יפה בכל אזור המרכז והיו לה המון מחזרים ,אבל היא בחרה באחד .דין ,הבן של אמילי וג'יימס .הם היו מאושרים ביחד ואפילו נולדה להם תינוקת ,לורי .
אבל אפילו הזוגות המושלמים ביותר נפרדים לבסוף ,מולי ודין נפרדו אחרי חמש שנים של אושר .
כמובן שהכל היה ברוח טובה והקשר בין המשפחות לא היה קרוב אפילו להסתיים .
מולי המשיכה הלאה ופגשה את רון ואחרי שלוש שנים גם להם נולדה ילדה ,אני .
זה קרה בדיוק באותו היום שבו גיא נולד .אחרי שאביו פגש את בימו במהלך טיול בהודו .
מאז אני וגיא החברים הכי טובים . אבל הכל השתנה כשאלכס הופיעה ….

דמויות :

שם : ספירד (רוח )פריי (חופשי ).
גיל :17
מראה : עיניים ירוקות אפורות ,שיער שחור קצר ,וזה ודי נמוכה .
אופי : ילדותית, מצחיקה , סופר חברותית ,קנאית לפעמים ,בדרך כלל היא די היפרקטיבית .
אוהבת : את גיא ,את המשפחה שלה ,לרקוד ,לשיר ,את האחיינית החדשה שלה .
לא אוהבת : את אבא של אלכס ,יותר מידי מספרים ,ששופטים אותה .
רקע משפחתי : לאמא שלה הייתה ילדה מחוץ לנשואים הנוכחיים שהתקבלה בברכה בבית משפחת פריי ,היא אוהבת מאוד את אחותה הגדולה שהיא גם חצי אחות של גיא ואת הילדה שלה .

שם :גיא פיליפ .
גיל : 17 .
מראה : שיער שחור, עיניים שחורות ,שחיף וגבוהה .
אופי : מתעצבן מהר ,קנאי מאוד ,אבל גם שאנטי ,מצבי רוח משתנים מהר ,לא מקשיב לכל אחד ,מרדן .
אוהב : את ספירד ,את האחיינית שלו ,לא לעשות כלום חברתה של ספירד ,לצחוק .
לא אוהב : לא להיות בשליטה ,את אלכס ,שאומרים לו מה לעשות ,את אבא של אלכס ואת האח החורג שלו (של אלכס ).
רקע משפחתי : אביו פגש את אימו בהודו שם הם גם התחתנו ,הוא מאוד קשור לאחותו לורי ,ולכן הוא שונא את אלכס על כך שאחיו החורג נטש אותה עם הילדה .הוא מאוד קשור גם לתינוקת וגם לספירד .

שם : אלכס ג'ון .
גיל : 17 וחצי .
מראה : שיער חום בהיר ,עיניים ירוקות ,שרירי וגבוהה.
אופי : קשוח מבחוץ אבל נחמד מבפנים ,לא נוטה להפגין רגשות משום שככה חונך .
אוהב : להיות בשליטה ,ילדים קטנים ,כסף .
לא אוהב : את גיא ,להפסיד .
רקע משפחתי : אבא שלו אימץ ילד לפני שהוא נולד ,וכשאלכס נולד הילד התחיל לקנאות .אז הוא התחתן עם לורי ולקח לה את כל החסכונות והשאיר אותה עם הילדה והעסק שלהם .מאז אבא של אלכס והוא מסתובבים של הרבה ועוזרים ללורי


תגובות (2)

יפה תמישיכי

24/09/2013 12:08

ברוכה הבא :)❤
הכתיבה לא רעה!
תמשיכי!

24/09/2013 12:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך