חיה בספר ^_^
פרק ראשון אנשים מקווה שאהבתם ^_^
אשמח עם תגיבו :)))

אלכס גיא ואני פרק 1 ^_^

חיה בספר ^_^ 24/09/2013 659 צפיות 2 תגובות
פרק ראשון אנשים מקווה שאהבתם ^_^
אשמח עם תגיבו :)))

" אני כל כך מצטער " אמר גיא . היינו בבית של לורי , לונה ישנה באריסה שלה ולורי בכתה כמו כל אישה אחרת שהייתה מגלה שבעלה נטש אותה .
"זה … טוב שזה קרה " היא אמרה בין הדמעות ,חיבקתי אותה חזק בנסיון להרגיע אותה .זה לא הצליח .
"לורי תשמעי אולי … אולי כדי שתספרי על זה למולי ודין " אמרתי .
"לא !!" היא צעקה מיד ,ידעתי שהיא לא רוצה לספר להורים על בוב אבל לא הייתה לה ברירה אחרת .
למשמע צעקתה לונה התעוררה בבכי .
"תני לי אותה בבקשה " בקשה לורי .הלכתי אל האריסה הוורודה של לונה והרמתי אותה בזהירות . היא הייתה קטנה להחריד מה שקצת הפחיד אותי בהתחלה אבל היא הייתה כל כך מתוקה עד שלא יכולתי להתאפק .
"די … די קטנטונת .מספיק לבכות " אמרתי ותפחתי בזהירות על גבה .
"גיא ,ספירד תודה שאתם כאן אני …. אני יספר למולי ודין מחר מה קרה " היא נגבה את עינייה שהיו אדומות .ולקחה מידי את לונה התינוקת הקטנה התענגה על הריח של אימה והמחזה היה פשוט מחמם לבלות .
"אתם רוצים לישון פה היום ?" שלאה לורי והשתדלה לשמור על נימה קלילה .
"אני חושבת שזה יהיה מגניב " אמרתי בחיוך .
"גם אני " אמר גיא וחייך גם הוא . פתאום הטלפון של לורי צלצל . היא לא מהרה לענות כהרגלה .היא הניחה בעדינות את התינוקת הקטנטנה באריסה וצעדה לכיוון הטלפון לאיטה .
"כן ?" היא ענתה .
שנייה של שקט .
"כן גם אני מאוד מאוכזבת " ראיתי שהיא שוב על סף בכי אבל היא שמרה על קול יציב .
עד שתיקה ארוכה יותר .
"אני אשמח עם זה לא דורש ממכה מאמץ רב מידי " היא עכשיו היה על פניה שבריר של חיוך .
"אז קבענו מחר " היא אמרה " להתראות ולילה טוב " היא נתקה את הטלפון וחזרה לשבת על הספה .
"מי זה היה ?" שאל גיא בשם שנינו .
"לורנס ג'ון " אמר לורי בפשטות .
"מה האיש הזה רוצה ממך ?" שאל גיא . הוא נראה קצת כועס .
" 'האיש זה ' " חיקתה לוקי את דבריו ." רוצה לעזור לי עם החנות " היא נראתה מותשת ואפילו גיא הבין שזה לא זמן מתאים לאחד מהתקפי הזעם שלו .
"טוב לכו לחדר בבוקר בטח מולי ודין יהיו כאן אז … " לא היה צורך לסיים את המשפט .ההורים שלנו בטח יתחרפנו כשהם ישמעו שבוב ברח .
מולי תמיד ניסתה לשכנע את לורי לא לעשות את זה .לא להתחתן איתו .אבל היא לא הקשיבה . ובסוף בוב ברח עם כל החסכונות שלה .
"בסדר " אמרתי בקול צרוד מעט .הלכתי לכיוון חדר שינה שהוה אני וגיא תמיד ישנו כאשר ישנו אצל לורי ,והתחלתי לפתוח את המיטה במתקפלת .
"אני לא מאמין שהיא שוב נכנסת לקטע עם המשפחה הזו " אמר גיא שפרץ לחדר .
"אתה לא יכול לשפות אותה את יודע שלורנס עשיר בטרוף הוא יכול לעזור לה " אמרתי וניסיתי לשכנע בזה גם את עצמי .
"אבל אחרי מה שקרה עם בוב … לא חשבתי שהיא תמימה כל כך " הוא התיישב על המיטה שכבר עמדה בחדר .
"תקשיב אני לא מאושרת מזה בדיוק כמוך אבל ההחלטה פה היא לא שלי או שלך אלה של לורי אנחנו יכולים רק לתמוך בה " אמרתי ונשכבתי על המיטה שפתחתי .
אני לא יודעת עם זה המחזור שבדיוק קיבלתי או הכעס הטרי על בוב אבל משהו הפריע לי להרדם באותו לילה .הרגשתי כאילו זה השקט שלפני הסערה .


תגובות (2)

המשך

24/09/2013 15:05

אשמח להמשך

24/09/2013 15:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך