חיה בספר ^_^
פרק שני מהנקודת מבט של גיא .
מקווה שאהבתם ^_^

אלכס גיא ואני פרק 2 ^_^

חיה בספר ^_^ 25/09/2013 558 צפיות אין תגובות
פרק שני מהנקודת מבט של גיא .
מקווה שאהבתם ^_^

ספירד ואני קמנו בבוקר למשמע הצעקות של מולי ודין .
"הרי אמרנו לך שזה יקרה " דין נזף בלורי .
"למה לא הקשבת ?" שאלה מולי .
לא נשמע תשובה מפיה של לורי .
"חייבים ללכת ולהרגיע אותם " אמרה ספירד . היא הביטה בי עם העיניים הגדולות שלה ופשוט שיתקה אותי .
"בסדר " אמרתי מנסה לשמור על קול אדיש .
שניינו יצאנו מהחדר וספירד רצה על מולי וחיבקה אותה .
"התגעגעתי מולי " היא אמרה בקול תמים . מולי השיבה בחיבוק מתוח ולא אמרה דבר .
"עכשיו כשסיימתם אני יכולה לדבר ?" שאלה לורי .כולם הנהנו ."יופי לורנס הציע לי עזרה בשיקום העסק אני יודעת שזה יצליח רק … תנו לי הזדמנות להוכיח לכם …" היא השתתקה .והרימה את מבטה המושפל אל עינייהם של הוריה .
מולי ודין החליפו בינהם מבטים ידעתי שהם לא רוצים להתחיל עד מריבה .לא לידינו .
"בסדר תפגשי עם לורנס אבל אחרי שאת חוזרת מהפגישה את מספרת לנו הכל "אמר דין בקול חמור .
"בו גיא הולכים " הוא נראה עצבני וידעתי שרק אמא שלי יכולה להרגיע אותו .
הוא יצא מביתה של לורי בלי לומר שלום אפילו לא למולי .ואני אחריו .
"הכל בסדר ?" שאלתי והתיישבתי במושב שליד הנהג .
"ברור שלא עם אני אראה אי פעם את הטיפש הזה בוב …." הוא לא המשיך והבנתי שעדיך ככה .
יצאתי כמוהו בקטע הזה עם משהו יפגע באדם קרוב עלי הוא יסבול .
לורי הייתה מאוד חשובה לאבא שלי בדיוק כמו שאני הייתי חשוב לו .הוא הזהיר אותה מההתחלה להתרחק מטיפוסים כמו בוב ,אבל זאת לורי היא לא מקשיבה לאף אחד .
" אבא תרגע זאת לורי היא יודעת מה היא עושה " אמרתי בזמן שהוא התחיל לנהוג .
" עם היא הייתה יודעת מה היא עושה היא לא הייתה מסתבכת עם האידיוט הזה " צבע פניו של דין התחלף לאדום ,ידעתי שכדי שאסתום ולא העצבים שלו יגרמו לתאונה .
לקחתי את הטלפון שלי הממושב האחורי תחבתי את האוזניות לאוזניי והקשבתי לשירים שהתנגנו לפי הסדר .
כך עברה לה הנסיעה בת עשר הדקות שהרגישה כמו נסיעה של שעתיים בשתיקה מעיקה בחברתו של דין .
הגענו לבית שלי היה במרחק שני בלוקים מביתה של ספירד אבל המכונית של אמא שלה לא חנתה על שביל הגישה .הם בטח עד עם לורי .
"מה היה כל כך דחוף ?" שאלה אימי ברגע ששמעה את נקישת הדלת שנפתחה .
דין התחיל לספר לה את כל מה שקרה עם לורי ובוב .
אפילו שלורי לא הייתה ביתה הביולוגית אמא שלי הזילה דמעה כאילו כולם ידעו שדבר כזה יקרה אבל כולם פחדו להגיד משהו .
"מה היא הולכת לעשות ?" שאלה אימי כשדין סיים את את דבריו .
" היא הולכת להפגש עם לורנס " ידעתי שאמא שלי יכולה להרגיעה את אבא שלי היא רכנה לעברו אבל הוא נרתע והלך לחדרם המשותף .
הלכתי לחדרי נשכבתי על המיטה ובהיתי בתקרה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך