חיה בספר ^_^
הפרק מהנקודת מבט של אלכס ויש לי שאלה חשובה חשבתי על סיפור שקוראים לו "לב שבור ממתכת" רוצים שאני יתחיל אותו ?

אשמח עם תגיבו ^_^

אלכס גיא ואני פרק 3 ^_^

חיה בספר ^_^ 26/09/2013 601 צפיות אין תגובות
הפרק מהנקודת מבט של אלכס ויש לי שאלה חשובה חשבתי על סיפור שקוראים לו "לב שבור ממתכת" רוצים שאני יתחיל אותו ?

אשמח עם תגיבו ^_^

אבא היה לחוץ .
ידעתי שהוא רוצה להשאיר רושם טוב על לורי אחרי מה שבוב הטיפש עשה .
"איך אני נראה ?" הוא שאל אותי .
הסתכלתי עליו ,הוא נראה רגיל אותה חליפה בצבע בז' שהוא לבש תמיד שהייתה מסודרת להחריד .
"נפלא אבא " אמרתי לבסוף .הוא חייך חיוך יבש והסתובב להביט שוב במראה הארוכה .
"אלכס אני רוצה שתתלווה אלי לפגישה " הוא אמר לבסוף .
"ל…למה ?" לא ידעתי מה להגיד אבל הייתי בטוח בזה שמשפחתה של לורי שונאת אותי .
"כשתירש את העסק שלי תצטרך לדעת מה לעשות במצבים כאלה " הוא לא הוסיף וממש עיצבן אותי שהוא דיבר איתי במשפטים קצרים כאלה, אבל מה כבר יכולתי לעשות ?
נכנסנו למכונית השחורה והמפוארת ואבא שלי אמר לנהג לאן להסיעו אותנו .
אני ישבתי בשקט כרגיל והבטתי מבעד לחלון .
חשבתי על כמה טיפש בוב היה ואיזו אכזבה נשקפה בפניו של אבא ,לא מבוב עלה ממנו שהוא הרי זה שחינך את הטיפש הזה .הוא לקח את האחריות על עצמו בקשר לעסק וגם בקשר לטיפול בילדה ,לונה.
בפעם האחרונה שראיתי אותה היא הייתה ממש קטנטונת ,כל כך חמודה .אבל … פחדתי אפילו לנסות להחזיק אותה היא נראתה שברירית להחריד כאילו בכל רגע היא הולכת להתפרק .
רציתי להרים אותה אבל פחדתי …
תמיד הפחד לפשל עצר אותי .
המכונית עצרה ליד מסעדה רגילה מלאה באנשים .מיד זיהיתי את לורי .היא הייתה בולטת על רקע האנשים הטיפוסיים .
היא הייתה יפה יותר ,מיוחדת יותר ,חזקה יותר נפשית .
כשהיא ראתה את אבא שלי היא חייכה עליו חיוך עצוב והוא השיב באותו מטבע .
"אני שמח שהגעת " אמר אביו ולחץ את ידה .
"גם אני שמחה לאור הנסיבות … הייתי מעדיפה שזה יהיה אחרת " היא נאנחה . "שלום גם לך אלכס " היא חייכה עלי חיוך שמח יותר מה שגרם לי להסמיק מעט .
הבטתי סביב .לא נראה שהיא הביאה איתה את לונה .
הקלה הציפה אותי .זה אומר שאני לא הצטרך להתמודד עם הפחד היום .
אני ואבא התיישבנו ליד השולחן והזמנו קפוצינו .
"טוב לורי אני יודע שאת קולטת מהר אז אני הולך לתת לך את האפשרות ללכת לבית ספר אקסטרני לעסקים שם תלמדי את כל מה שאת צריכה לדעת על העולם הזה לאחר מכן אני יעזור לך עם כל העניין הכלכלי ." אמר אבי במהירות .ראיתי שהיא שוקלת את האפשרויות בכל זאת היא אמא לילדה עכשיו .
"יש לי רק שאלה אחת .." אמרה לורי " אני אוכל להביא איתי משהו ?" שאלה מוזרה .
"בוודאי עם זה מה שיגרום לך להרגיש יותר בנוח " היא חייכה בסיפוק
מעניין למי היא מתכוונת?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך